معرفی الکس و جزییات اولین آپدیت Street Fighter V

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
بالاخره شرکت «کپکام» از جزییات اولین آپدیت «استریت فایتر ۵» و شخصیت «الکس» در این عنوان، رونمایی کرد. در ادامه با بازی‌سنتر همراه باشید.

«الکس» یکی از محبوبترین شخصیت‌های از «استریت فایتر ۳»، اینبار به عنوان یک شخصیت «گرپلر» بازگشته و قرار است تا هواداران قدیمی و جدید را دوباره به سمت خود جذب کند. «الکس» که در دوران کودکی پدر و مادر خود را از دست داده است، توسط دوست پدرش «تام» بزرگ شده و هر آنچه از مبارزه کردن می‌داند را از وی فرا گرفته است.

در ادامه نگاهی خواهیم داشت به جزییات گیم‌پلی این شخصیت در «استریت فایتر ۵».



yoyud5pnfu630gzony5b.jpg

V-Skill: Overhaul

«الکس» خود را گرم کرده و آماده می‌شود تا ضربات محکم‌تری به حریف بزند. پس از فعال کردن این حرکت، ضربه بعدی «الکس» در صورت برخورد به عنوان یک «کانتر هیت» حساب خواهد شد. اگر ضربه شما دفاع شود یا به حریف برخورد نکند، اثر آن از بین می‌رود.


V-Trigger: Rage Shift

«الکس» با یک ضربه «کلوتز لاین» به حربف حمله‌ور می‌شود. این حمله قابلیت شارژ شدن را دارد و به بازیکنان اجازه می‌دهد در طول شارژ شدن، یک ضربه حریف را جذب کنند. اگر این حرکت کاملا شارژ شود، «الکس» می‌تواند دفاع حریف را خورد کرده و حمله خود را با ضربه دیگری ادامه دهد.


Critical Art: Heavy Hammer

الکس ضربه بسیار محکم برنده‌ای به دشمن زده و او را به عقب پرتاب می‌کند. سپس وی دشمن را گرفته و آن را در «crucifix hold» قرار داده و بعد از آن، رقیب را با سرعت بسیار زیادی به زمین می‌کوبد.


علاوه بر معرفی شخصیت «الکس»، کپکام اطلاعاتی از اولین آپدیت بازی نیز منتشر کرده، که در ادامه می‌توانید خلاصه‌ای از کلیات آن‌ را مطالعه کنید.

Challenge Mode


نمایش‌ها: به کمک نمایش‌های آموزنده و محتویات آموزشی با جزییات گیم‌پلی «استریت فایتر ۵» آشنا شوید. شامل محتویات برای هر ۱۶ شخصیت بوده و همچنین توصیه‌های برای بازیکنان در رده‌های مختلف دارد.

آموزشات برای سطح مبتدی: ۱۲ درس شامل حرکات، ضربات عادی، ضربات مخصوص، V-System‌ها، پرتاب‌ها، کانتر هیت، ضربات تراشه‌ای و انرژی قابل برگشت و...

آموزشات برای سطح متوسط: ۱۱ درس پیرامون حملات از راه دور، فریم‌های نامیرایی، آرمور و آرمور بریک، ریکاوری، حملات کراس-آپ، حملات ضد هوایی و...

آموزشات برای سطح حرفه‌ای: ۴ درس شامل جاخالی به سمت عقب، مزایا و ضرر‌های فریم‌ها، پتانسیل برای حملات چند ضربه‌ای، اولویت‌بندی دکمه‌ها و...

آموزشات برای هر شخصیت: ۱۶ درس که تک تک شخصیت‌ها را پوشش خواهند داد.

آزمون‌ها: توانایی خود را در یک امتحان نهایی با انجام حملات چند ضربه‌ای برای هر ۱۶ شخصیت مورد آزمون قرار دهید. حملات از ضربات چند ضربه‌ای ساده تا حرفه‌ای خواهند بود. با تکمیل کردن آزمون‌ها می‌توانید «فایت مانی» بیشتری بدست آورید.


فروشگاه درون بازی

صرف فایت مانی: فایت مانی بدست آورده خود را در راه خرید محتویات جدید، چون شخصیت‌های قابل دانلود و لباس‌های بخش داستانی صرف کنید.


قابلیت مبارزه مجدد در بخش آنلاین

از باخت در یک مبارزه نزدیک در بخش آنلاین عصبانی هستید؟ می‌خواهید انتقام بگیرید؟ بازیکنان حال می‌توانند در ۳ ست مسابقه ۲ از ۳ بازی کنند، البته اگر هر دو بازیکن خواهان مسابقه مجدد باشند.


بهبود Battle Lounge

از لابی‌های ۸ نفره با قابلیت مشاهده مبارزات لذت ببرید.

در کنار بخش‌های جدید، این آپدیت همچنین تعدادی از باگ‌ها چون بدست نیاوردن EXP بعد از مسابقه کژوال و از دست دادن رنگ‌های باز شده در برخی موارد را برطرف می‌کند. علاوه بر آن تغییراتی در بالانس بازی ایجاد شده که از جمله مهمترین آن‌ها می‌توان به افزایش فریم‌ها در پرش به سمت عقب و تغییراتی در سیستم «Throw Escape» و سخت‌تر کردن این حرکت اشاره کرد.

شرکت «کپکام» هنوز تاریخ عرضه دقیقی برای این آپدیت اعلام نکرده است، هرچند به هواداران اطمینان داده که در ماه جاری می‌توانند منتظر عرضه آن باشند. «استریت فایتر ۵» هم‌اکنون برای رایانه‌های شخصی و کنسول PS4 قابل دسترسی است.

منبع
 
  • Like
Reactions: Phantom Thief

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
تغییر کاراکتر ها هم هر کدوم جداگونه اضافه کن :D ( این پارت 1 بود فک کنم :D )

دمت گرم !

والا اونا دیگه خیلی ریز و جزیی بودن و برای همین توی متن نزاشتمشون. همون بخش اصلاح باگ و ایجاد تغییرات توی بالانس که داخل متن گفتم شامل اونا هم میشه :D
 

LazaR AngeloV

کاربر سایت
Jul 14, 2011
4,702
نام
محمد مهدی
والا اونا دیگه خیلی ریز و جزیی بودن و برای همین توی متن نزاشتمشون. همون بخش اصلاح باگ و ایجاد تغییرات توی بالانس که داخل متن گفتم شامل اونا هم میشه :D

ایول پس :D ، حله :D ...
فقط خواستم بگم :|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر