مصاحبه : Need For Speed Undercover

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
سلام !
سایت IGN مصاحبه ای با Bill Harrison تهیه کننده اجرایی بازی NFS Undercover انجام داده که در زیر میخونین.

Nfsuc-win-cover.jpg


+ باید انتظار چه چیز جدیدی رو در NFS Undercover داشته باشیم ؟
* میشه گفت Undercover بیشتر از همه در مورد هیجان تعقیب و گریز با پلیس هست. این بازی بالاترین ترکیب ممکن از گیم پلی فوق العاده نسل جدید و داستانی زیبا و جذاب هست که تمام انرژی و هیجان تعقیب و گریز پلیسی رو به بازیکن منتقل میکنه.
امسال , شما نقش یک پلیس تازه کار رو برعهده میگیرین که به تازگی برای نفوذ در تشکیلات سازماندهی شده زیرزمینی استخدام شده. برای رسیدن به این هدف باید با انجام مآموریتها و مسابقات مختلف خودتون رو به عنوان یک راننده ماهر به بقیه اثبات کنین. رفته رفته اعتماد جنایتکاران و باندها به شما بیشتر و بیشتر میشه و به هدف نهایی که از بین بردن اونها هست نزدیک تر میشین.
ما خیلی خوشحالیم که دوباره پلیسها و مراحل گردش آزاد به بازی برگشتند. میدونیم که طرفداران واقعی NFS از تغییرات Prostreet در این زمینه خیلی ناراحت بودند و دوست داریم اونها رو دوباره خوشحال کنیم.
+ آیا بازی مثل Prostreet در زمینهای از قبل تعیین شده جریان داره یا دنیای آزاد بازی دست بازیکن رو بیشتر باز میگذاره مثل Most Wanted ؟
* دنیای باز (Open World) دوباره به بازی برگشته و در بازی 3 شهر متفاوت وجود داره که همگی به وسیله بزرگراه عظیمی به هم متصل هستند. بازیکنها در محیطهای مختلف بازی که شامل 80 مایل از راهها و مسیرها میشه , با رقیبان خودشون مبارزه کرده و از دست پلیسها فرار کنند و این مبارزات در بزرگراه عظیم بازی به هیجان انگیزترین شکل ممکن ادامه پیدا میکنه. این تعقیب و گریزها با سرعت 150 مایل بر ساعت در ترافیک شلوغ خیابانها باعث میشه سرعت عمل بازیکن در مواجهه با پلیس و رقیبان بیشتر از قبل به چالش کشیده بشه.
+ به نظر میرسه سری بازیهای NFS همواره در حال تغییر و تحول هستند , اون هم تغییراتی اساسی. چرا همچین اتفاقی می افته و هر سال باید شاهد عوض شدن خیلی چیزها باشیم ؟ آیا هیچ وقت شده نگران از دست دادن طرفداران نسخه های قبلی باشین یا به خاطر پیشرفت در کار این جور مسائل رو قبول میکنین ؟
* داستان های زیادی وجود دارند که میتونیم در دنیای NFS تعریف کنیم. امسال ما بازی ای رو طراحی کردیم که یک Action Driving نسل بعد به تمام معنا هست. گیم پلی جدید و مبتکرانه به کمک Heroic Driving Engine ( یک تکنولوژی جدید که اجازه حرکات جالب با سرعتهای فوق بالا در هنگام درگیری ها رو میده ) و همین طور حالت کاملآ جدید Highway Battle , یک داستان سینمایی جذاب با صحنه های نفس گیر و همچنین دنیایی بزرگ با مناطقی متفاوت که به بازیکن اجازه جستجو و گردش آزاد رو میده.
+ این دفعه پلیسها چه کارهایی برای مقابله با بازیکن انجام میدن ؟
* ما از کاری که با پلیسها در Undercover کردیم خیلی هیجان زده هستیم. تمام سعی تیم بازی سازی این بوده که هوش مصنوعی جدید و پیشرفته ای برای بازی تهیه کنیم که پلیس هایی خشن و باهوش برای بازی داشته باشیم. میشه گفت هوش مصنوعی پلیس ها هم بخشی از Heroic Driving Engine هست و به پلیس ها اجازه میده با کنترلی منطقی ماشین خودشون رو حرکت داده و با بازیکن مبارزه کنند. اونها به هر طریق ممکن باید جلوی شما رو بگیرن و در این راه از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
+ قسمتهایی از Cutscene ها رو که تا حالا دیدیم , از نقطه نظر سینمایی خیلی تآثیرگذار و جالب بودند , حتی میشه به عنوان یک فیلم سینمایی مجزا روشون حساب کرد. میشه کمی در مورد مراحل تهیه و تولید این کلیپ ها توضیح بدین ؟
* بازی های کامپیوتری نوعی از سرگرمی هستند که میتونند به بازیکن تجربه ای گسترده تر از بقیه سرگرمی ها داده و از طریق داستان گویی interactive بازیکن ها رو درگیر کنند. کلیپ ها و FMV های تهیه شده برای Undercover در تاریخ این سری بازی ها سابقه نداشته. امسال سرمایه گذاری قابل توجهی در بخش داستانی NFS انجام گرفته و در این راه از افرادی هالیوودی مثل Maggie Q و Christina Milian استفاده کردیم و از تکنیک های تولید سینمایی بهره بردیم که همه این ها باعث میشن یکی از کامل ترین تجربه های سرگرمی تعطیلات امسال رو داشته باشیم.

first-need-for-speed-undercover-images-20080815025927964_640w.jpg


+ آیا بازیکن میتونه این فیلم ها و کلیپ ها رو به صورت یک فیلم کامل و در کنار هم تماشا بکنه ؟ یا نسخه مخصوصی از بازی عرضه خواهد شد که همه فیلم ها رو به صورت یک فیلم تکی عرضه بکنه ؟
* احتمال این کار پایین هست. NFS Undercover یک تجربه کامل و interactive (فعال و انفعالی) از سرگرمی هست که در کنار گیم پلی اون , Cutscene های مخصوصی هم تهیه شده. بدون شک بهترین راه برای تجربه Undercover , بازی کردن اون هست.
+ میتونین در مورد حضور Maggie Q در بازی بیشتر توضیح بدین ؟
* ما دوست داشتیم NFS Undercover شبیه یک فیلم اکشن از آب دربیاد و برای انجام دادن این کار نیاز به تجربه های هالیوودی داشتیم. فیلمبرداری های ما در لوس آنجلس انجام میگرفت و کارگردان کلیپ ها از مجموعه تلویزیونی 24 انتخاب شده بود. Maggie Q یک استعداد عالی در بازیگری هست که به ما کمک کرد بهتر از همیشه بتونیم داستان بازی رو تعریف کنیم.
+ این دفعه شاهد چه ماشین هایی در بازی خواهیم بود ؟
* ما هنوز لیست کامل ماشین های موجود در بازی رو اعلام نکردیم ولی میتونم بگم که بیشتر از 55 ماشین از تولیدکننده های معتبری مثل BMW , Pursche , Audi و ... در بازی وجود خواهند داشت.
+ کمی در مورد تغییرات ماشین ها و Customization اون ها بگین ؟
* Customization یکی از عناصر اصلی سری بازی های NFS هست و در Undercover بازیکن ها با تغییر دادن ماشین های خودشون باعث میشن شخصیت و نگرش هر بازیکن و استیل بازی اون مشخص بشه. ماشین ها در NFS نمایانگر خط مشی و طراحی های معاصر هستند و بازیکن میتونه با تغییرات دلخواه اون ها رو متفاوت بکنه و مثلآ با رنگ ماتی که روی ماشینش میزنه , جلوه ای جدید به اون بده.
قابلیت های عمیق Performance Tuning هم به بازیکن اجازه میدن ماشینش رو از هر نظر بهبود و پیشرفت بده.
+ در مورد مدل های صدمه دیدن (Damage Modeling) قضیه از چه قرار هست ؟ آیا تصادف کردن و صدمه دیدن ماشین ها در نوع حرکت اونها تآثیرگذار خواهد بود ؟
* Undercover از سیستم صدمه و تصادف همزمان و Real Time پشتیبانی میکنه ولی ما تآثیر اون روی کارایی ماشین ها رو در این نسخه از بین بردیم. ما دوست داریم بازیکن ها روی رانندگی و تغییر دادن ماشین ها تمرکز داشته باشند , نه اینکه با کمی صدمه دیدن و تصادف , ترس و لرز برای خرابی ماشین اونها رو درگیر بکنه.
+ آیا شما روی Arcade بودن یا Simulation بودن (شبیه سازی) بیشتر از قبل تمرکز کردین ؟
* در Undercover هم مثل نسخه های قبلی تمرکز بازی روی استیل و نوعی از رانندگی هست که خود NFS اون رو تعریف کرده. نوعی از رانندگی مهیج که بین دو سبک Arcade و Simulation قرار میگیره. ما دوست داریم بازیکن احساس غرق شدن در یک فیلم اکشن پرهزینه رو داشته باشه. برای همین تکنولوژی Heroic Driving Engine رو به وجود آوردیم که در سرعت هایی مثل 150 مایل بر ساعت و در رقابت با ماشین های دیگه و فرار از پلیس ها هیجانی بی نظیر به بازیکن منتقل بشه.
+ در انتها از قسمت Online بازی بگین.
* علاوه بر حالت های کلاسیک Sprint و Circuit , در این نسخه حالت هایی جدید و مخصوص هم در نظر گرفته شده مثل Cops N' Robbers . در این حالت که تیمی هست , 8 بازیکن میتونن به رقابت در دو گروه 4 نفره بپردازند. Robbers (دزدها) باید پول رو ورداشته و اون رو در مکانی مشخص تحویل بدن و Cops (پلیس ها) باید تا قبل از رسیدن دزدها به اون مکان جلوی اونها رو بگیرن. هر بازی از دو دور تشکیل شده که بازیکن ها بعد از هر دور باید جای خودشون رو در دو تیم دزد و پلیس با هم عوض کنند.

first-need-for-speed-undercover-images-20080815025927964_640w3.jpg


منبع

موفق باشین.
 

Zombie

کاربر سایت
Sep 3, 2008
437
داستانش شده دزدو پلیس های بچه گانه:biggrin1:
من با داستانش زیاد حال نمیکنم اما ورژن ps2 چی این امکانات را داره فقط گرافیک کمتر داره درسته؟!
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
خوبه با این چیزا یه امیدی به بازی هست
ولی خیلی رو اکشن تاکید کرده ...مگه میخوان tps بدن بیرون؟:confused:;)
امیدوارم به اون لیستی که تو سایت گذاشته شده بود چندتا ماشین خفن دیگه هم اضافه بشه
 

!AtMoSpHeRe

کاربر سایت
Nov 19, 2005
2,424
این پرسش پاسخها که خز شده.باید ازش میپرسیدن بعد از اون گندی که به Carbon و Pro Street زدین و ارزش بازی کردن نداشتن ، این یکی چی؟ ارزش بازی کردن داره؟
همین یه سوال کافی بود.
 

Ali-360

کاربر سایت
Feb 14, 2007
1,140
نام
شک داری؟؟؟ گفتم که علی
یکی تریلر این بازیرو با حجم کم بزاره تا دانلود کنیم ببینیم چه ویژگیهای سینمایی داره؟!؟
 

unR3aL

کاربر سایت
Apr 20, 2008
861
نام
اويس
آريا جان دستت درد نكنه. مطلب بسيار خوبي بود.
یکی تریلر این بازیرو با حجم کم بزاره تا دانلود کنیم ببینیم چه ویژگیهای سینمایی داره؟!؟
حجم كم يعني تا چقدر كم؟ 3GP خوبه؟
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
این پرسش پاسخها که خز شده.باید ازش میپرسیدن بعد از اون گندی که به Carbon و Pro Street زدین و ارزش بازی کردن نداشتن ، این یکی چی؟ ارزش بازی کردن داره؟
همین یه سوال کافی بود.
خب اون طوری که حتمآ میگفت آره !
ولی خودش اشاره کرده که فنهای NFS از دست Pro Street خیلی شاکی بودن.

============
راستی 3 , 4 تا گیم پلی هم از بازی توی سایت IGN وجود داره که میتونین دانلود کنین. به نظر من فرق خاصی با Most Wanted نداره ! :D
 

r10ronaldinho

کاربر سایت
Nov 27, 2007
1,566
خدا کنه همه ی این حرفا کشکی نباشه مثل prostreet . پرو استریت رو هم قبل از اینکه بیاد انقدر ازش تعریف کردن گفتن نمیدونم می خوایم تجربه ی جدیدی رو برای گیمرا به وجود بیاریم و از این حرفا ps از نظره من حقش 3 از 10 واقعا افتضاح بود
 

TOP Game

کاربر سایت
Feb 4, 2008
2,332
نام
Mohamad®eza
بچه ها بهتره بریم Burnout بازی کنیم. اون حداقل از این باید بهتر باشه. نمره ی خوبی هم گرفته
 
آخرین ویرایش:

Lucky.Man

کاربر سایت
Sep 19, 2008
11
* Undercover از سیستم صدمه و تصادف همزمان و Real Time پشتیبانی میکنه ولی ما تآثیر اون روی کارایی ماشین ها رو در این نسخه از بین بردیم. ما دوست داریم بازیکن ها روی رانندگی و تغییر دادن ماشین ها تمرکز داشته باشند , نه اینکه با کمی صدمه دیدن و تصادف , ترس و لرز برای خرابی ماشین اونها رو درگیر بکنه.
این یعنی چی؟؟؟؟!!!یعنی مثل نسخه های قبله؟؟!!
منظورش از Real Time و تصادف همزمان چیه؟؟!!
آیا شما روی Arcade بودن یا Simulation بودن ....
این Arcade ,و,Simlation یعنی چی؟!!!
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
16,956
نام
آریا
این یعنی چی؟؟؟؟!!!یعنی مثل نسخه های قبله؟؟!!
منظورش از Real Time و تصادف همزمان چیه؟؟!!
یعنی مثل Pro Street وقتی یکی بهتون میزنه یا به یه جایی میخورین , روی بدنه ماشین خرابی و صدمه به وجود میاد ولی برعکس Pro Street این خرابی ها توی بازی شما تآثیری نداره.

این Arcade ,و,Simlation یعنی چی؟!!!
Arcade به اون دسته بازیهایی میگن که تقریبآ از واقعیت دور هستن. مثلآ Ridge Racer , Burnout , ...
Simulation هم که یعنی شبیه سازی. یعنی بازیهایی مثل Forza Motorsport , Gran Turismo . ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر