ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="779" data-source="post: 2264166" data-attributes="member: 40971"><p>اگه تمامه سناریو هایه RE6 رو فاحعه بدونیم ( جز Leon ، اون یکی ADA هم بازی نکردم ) تویه همین Leon خیلی خیلی راحت میتونستن ترس رو منتقل کنند! واقعا من نمیدونم چرا اینکارو نکردن! یعنی اگه اون پارتنر نبود ، مطمئنم ترسه بازی 50% بیشتر میشد ، اگر تیر هایه بازی کم تر بود و جون کم تر میداد ، 10 % بیشتر میشد ، اگر کنترل بازی سخت تر بود ( دقیقا مثله RE4 که به خاطره کنترل کند بازی میترسیدی ) 10% ترسناک تر بود و در آخر هم اگر کارگردانی خیلی خوب میدیدیم ( در حده میکامی ) و اون کونگ فو پاندایه Leon هم یکم سخت ترش میکردن یا حداقل اینقدر آسون نبود ( نمیگم نباشه چون بالاخره انسان میتونه 4 تا لگد و مشت بزنه دیگه! ) 30% بازی ترسناک تر میشد! ایعنی اگه همینا رو رعایت میکردن ( حتی یک سری چیزا هم کم کنیم از این لیست ) بازی بسیار ترسناک میشد! اصلا همینکه یک زامبی بیاد ، تویه RE6 به من شخصا حسه مهمات رو میده!!!!! یعنی داره تیر و اسکیل بهم نزدیک میشه! از بس کنترل بازی و شوتینگ بازی آسونه و زدن اون زامبی ها راحت هست! خوب این که دیگه Survival نمیشه. سره RE هایه قبلی چقدر صاف میشدیم چندتا زامبی بکشیم ، به خاطره همون کنترل سخت و کند بازی بود.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="779, post: 2264166, member: 40971"] اگه تمامه سناریو هایه RE6 رو فاحعه بدونیم ( جز Leon ، اون یکی ADA هم بازی نکردم ) تویه همین Leon خیلی خیلی راحت میتونستن ترس رو منتقل کنند! واقعا من نمیدونم چرا اینکارو نکردن! یعنی اگه اون پارتنر نبود ، مطمئنم ترسه بازی 50% بیشتر میشد ، اگر تیر هایه بازی کم تر بود و جون کم تر میداد ، 10 % بیشتر میشد ، اگر کنترل بازی سخت تر بود ( دقیقا مثله RE4 که به خاطره کنترل کند بازی میترسیدی ) 10% ترسناک تر بود و در آخر هم اگر کارگردانی خیلی خوب میدیدیم ( در حده میکامی ) و اون کونگ فو پاندایه Leon هم یکم سخت ترش میکردن یا حداقل اینقدر آسون نبود ( نمیگم نباشه چون بالاخره انسان میتونه 4 تا لگد و مشت بزنه دیگه! ) 30% بازی ترسناک تر میشد! ایعنی اگه همینا رو رعایت میکردن ( حتی یک سری چیزا هم کم کنیم از این لیست ) بازی بسیار ترسناک میشد! اصلا همینکه یک زامبی بیاد ، تویه RE6 به من شخصا حسه مهمات رو میده!!!!! یعنی داره تیر و اسکیل بهم نزدیک میشه! از بس کنترل بازی و شوتینگ بازی آسونه و زدن اون زامبی ها راحت هست! خوب این که دیگه Survival نمیشه. سره RE هایه قبلی چقدر صاف میشدیم چندتا زامبی بکشیم ، به خاطره همون کنترل سخت و کند بازی بود. [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مصاحبه ی جالب گیم اسپات با آقای Yoshiaki Hirabayashi سازنده رزیدنت اویل 6
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft