عذرخواهی Ueda بابت تأخیرهای The Last Guardian
Fumito Ueda خالق دو عنوان Ico و Shadow of the Colossus در تازه ترین مصاحبه خود با مجله EDGE - شماره 261 - به علت تأخیرهای پی در پی پروژه بعدی خود، The Last Guardian عذر خواهی کرده است.
" بیشتر از هر چیزی من به طرز وحشتناکی متأسفم و معذرت میخوام بابت دلیل های مختلفی که باعث شد هوادارها برای مدت طولانی منتظر بمونن."
"اعضای اصلی از تیم Ico و Shadow of the Colossus به همون اندازه روی جزئیات ریزبین هستن که خود من هستم. من همیشه می خواستم که سریع یک کاری رو خلق کنم و می خواستم که سرعت تولیدات کارها رو افزایش بدم. در مورد The Last Guardian هم کار من به عنوان خالق اثر خیلی وقت پیش تموم شد منتها جزئیاتی مثل اینکه کِی و کجا و چطوری قراره کامل بشه خارج از کنترل منه."
Ueda در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد به عنوان کارمند آزاد تصمیم به فعالیت بگیرد، اینطور توضیح می دهد:
"توضیح دادنش سخته، اما به طور خلاصه دلیلش این بود که من در مورد خیلی از مسائل احساس بحران کردم - سخته که بگم دقیقاً چه چیزی بودن - ولی این کار در مسیر پیشرفت و رشد و زندگی حرفه ای ـم بود."
EDGE: الان روی چی کار می کنین؟
“در حال حاضر روی The Last Guardian کار می کنم و مابقی هم مخفیه، خارج از حوزه بازیهاست. فقط برای سرگرمی، من خیلی دوست دارم دستم رو تو هنر امتحان کنم."
آخرین اخبار رسمی در خصوص TLG از طرف Shuhei Yoshida خبر از این می دهد که تیم کوچک تری مشغول Re-engineering بازی بوده و منتظر زمانی مناسب برای معرفی دوباره آن هستند.
Fumito Ueda خالق دو عنوان Ico و Shadow of the Colossus در تازه ترین مصاحبه خود با مجله EDGE - شماره 261 - به علت تأخیرهای پی در پی پروژه بعدی خود، The Last Guardian عذر خواهی کرده است.

" بیشتر از هر چیزی من به طرز وحشتناکی متأسفم و معذرت میخوام بابت دلیل های مختلفی که باعث شد هوادارها برای مدت طولانی منتظر بمونن."
"اعضای اصلی از تیم Ico و Shadow of the Colossus به همون اندازه روی جزئیات ریزبین هستن که خود من هستم. من همیشه می خواستم که سریع یک کاری رو خلق کنم و می خواستم که سرعت تولیدات کارها رو افزایش بدم. در مورد The Last Guardian هم کار من به عنوان خالق اثر خیلی وقت پیش تموم شد منتها جزئیاتی مثل اینکه کِی و کجا و چطوری قراره کامل بشه خارج از کنترل منه."
Ueda در پاسخ به این سوال که چه چیزی باعث شد به عنوان کارمند آزاد تصمیم به فعالیت بگیرد، اینطور توضیح می دهد:
"توضیح دادنش سخته، اما به طور خلاصه دلیلش این بود که من در مورد خیلی از مسائل احساس بحران کردم - سخته که بگم دقیقاً چه چیزی بودن - ولی این کار در مسیر پیشرفت و رشد و زندگی حرفه ای ـم بود."
EDGE: الان روی چی کار می کنین؟
“در حال حاضر روی The Last Guardian کار می کنم و مابقی هم مخفیه، خارج از حوزه بازیهاست. فقط برای سرگرمی، من خیلی دوست دارم دستم رو تو هنر امتحان کنم."
آخرین اخبار رسمی در خصوص TLG از طرف Shuhei Yoshida خبر از این می دهد که تیم کوچک تری مشغول Re-engineering بازی بوده و منتظر زمانی مناسب برای معرفی دوباره آن هستند.
آخرین ویرایش: