مشکلات جدی گریبانگیر بخش آنلاین CoD Advanced Warfare

  • Thread starter Thread starter FaRd!N
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
advanced_warfare_2-600x337.jpg


عنوان پر سروصدای CoD AW چند روزی است که بصورت رسمی منتشر شده و تعداد بسیار بالایی از کاربران به مشکلات اتصال، لگ بسیار زیاد و تشخیص اشتباه تیرهای برخوردی، معترض هستند.

بعد از گشت و گذار در فروم های مختلف و تحقیقات متوجه شدم که این مشکل مختص پلتفرم خاصی نیست و اعتراضات بر روی اکانت های اکتیویژن، فروم های مختلف، نئوگف و ... ادامه دارد. - (نگارنده خبر)
از مشکلات مطرح شده میتوان به قطع شدن در میانه بازی، پیام "در دسترس نبودن سرور"، هنگامی که قصد اتصال به بخش مالتی پلیر را دارید و ایراد در تشخیص برخورد تیر ها، اشاره کرد. بدین معنی که تیرهایی که شما به دیگر بازیکنان شلیک میکنید، هیچ اثری بر روی آن ها ندارد، در حالی با برخورد چندین گلوله اولیه از سمت دیگران، به سرعت شما کشته می شوید.

مدتی به انتشار بازی مانده بود که آقای Michael Condrey از شرکت Sledgehammer Games اعلام کردند که این بازی از سرورهای اختصاصی و Dedicated استفاده خواهد کرد و هر روزی که به لانچ بازی نزدیک می شویم، آپدیت های بیشتری را بر روی آن ها انجام خواهیم داد. خوب، اکنون چند روزی از انتشار بازی گذشته و جالب است که بدانید این بازی بر روی هیچ کدام از پلتفرم ها دارای سرورهای Dedicated نیستند! (همانند نسخه های قبلی Host Base هستند).

با تشکر از IGN.

منبع

توضیحاتی ساده در مورد سروس ها:

بازی هایی که دارای بخش آنلاین هستند معمولا از دو نوع حالت اتصال استفاده میکنند که به توضیح اونا میپردازم.
1- Host Base یا Peer-to-peer: در این نوع حالت، تمامی افرادی که در یک لابی حاظر هستند، به بهترین کانکشن موجود در لابی متصل میشن و اون شخص به عنوان Host انتخاب میشه. یعنی بازی یک نفر که کاکنشنش بهتر از بقیه هست رو انتخاب میکنه و دیگر افراد رو به اون متصل میکنه؛ که همونطور که میدونید یا باید حدس بزنید، این کار مشکلاتی رو برای بازیکنان به وجود میاره. شخص Host، به هیچ عنوان مشکل اتصال نخواهد داشت، اما بقیه افرادی که از کانکشن ضعیفتر بهره میبرن و شاید فاصلشون از فرد مورد نظر بیشتر باشه، با مشکلات لگ و تاخیر و ... مواجه خواهند شد.

معمولا اکثر بازی های Co-Op از این حالت استفاده میکنن چون نیازی به سرورهای خاصی برای اتصال نیست و افرادی که در حالت Co-Op به بازی میپردازن معمولا بیشتر از 4 نفر نیستن و یک کانکشن معمولی هم میتونه از پس Host شدن برای 3 نفر دیگه بربیاد.

2- سرورهای اختصاصی یا Dedicated: در این حالت تمامی افراد به نزدیکترین سرور محل زندگی خودشون وصل میشن و هیچ کس Host نیست. در واقع هاست همون سروری هست که شرکت سازنده و ناشر برای بازی در نظر گرفتن. در این حالت میشه گفت کانکشن افراد به بالانس ترین حالت خودش میرسه و مشکلاتی که توی حالت peer-to-peer گفته شد وجود ندارن یا به حداقل میرسن. معمولا بازی هایی که در حالت آنلاین اونا تعداد افراد بسیار زیاد هستن از این حالت استفاده میکنن.
برای مثال سری بازی های BF همیشه به داشتن سرورهای اختصاصی و قدرتمند مشهور بوده که تقریبا تمامی مناطق کره خاکی رو پوشش میده.
 
تقصیر سازنده چیه خب , کوتاهی اکتیویژن ئه سرورهای اختصاصی در نظر نگرفته
و گرنه سازنده ی بیچاره فرض گرفته که Dedicated Server اجرا میشه
 
تا سرور اختصاصی واسه سری معروف و مشحور COD در نظر گرفته نشه از نظر من بهتره روی pC بازی کنیم تا با کاهش پینگ بشه یه کاریش کرد وگرنه کنسول و من یکی بیخیال میشم مخصوصا شوتر دیگه یه عمر گدرمون تو mw2 mw3 در مورد هی حرص خوردیم با پینگ 340 بازی کنیم...!!!
 
آقا پدر ما هم در اومد با این هاست های داغون !
از وقتی AW اومده تعداد پلیر های گوست خیلی کمتر شدن ...
یه دو سه تا بازی رفتم ولی سرور ها به شدت داغون بودن
اگه‌ کسی گوست بازی میکنه ادد کنه
 
در کل بازیش که حرف نداره و من کلی باهاش حال کردم
ولی تو بخش آنلاین این "در دسترس نبودن سرورها" برای من خیلی اومده
بقیه مشکلات هم برای ما که داخل ایران هستیم زیاد قابل درک نیست با این اینترنت حرفه ای که داریم بازی درست هم باشه تیرهای ما به دیگران نمیخوره :d
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or