مشکلات بازی HL2:Orange Box روی PS3

  • Thread starter Thread starter sepul
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

sepul

کاربر سایت
IGN این بازی رو روی PS3 نقد کرد و به نسبت نسخه xbox360 که 9.5 گرفته امتیاز پایین 8.4 گرفت.
از اونجا که Gabe Newell از ساختن این بازی روی PS3 سر باز زده بود فکر کنم EA خودش این کار رو انجام داده و طبق معمول گند زده.
به گفته IGN نسخه PS3 این بازی بسیار بدتر از نسخه xbox اجرا می شه. در episode one این مشکلات کمتر هست ولی در episode two مشکلات مخصوصا در جنگ های شلوغ، زیاد می شه و حتی در بعضی جاها اینقدر فریم بازی گیر می کنه که قابل بازی کردن نخواهید بود.
در زمان لود کردن هم اشکال داره، زمان لود در تمامی قسمت های بازی حداقل 5 ثانیه بیشتر از xbox360 هست.و لود کردن بعد از مردن (که تو xbox هم کم طول نمی کشید) 2 تا 3 برابر بیشتر از نسخه xbox هست. حتی در portal لود کردن از چک پوینت در xbox حدود 3 ثانیه طول می کشه ولی در ps3 حدودا 17 ثانیه و این اصلا جالب نیست.
در team fortress مشکل دیگه ای که هست زمان شلیک اسلحه های انفجاریه که یک وقفه کوچک داره که در بازی آنلاین می تونه در timing بازی کلی دردسر ساز باشه. در بعضی از session های بازی آنلاین هم اینقدر کند شده بود که قابل بازی کردن نبود و بهشون گفته شده بود که اشکال از انتخاب server اشتباه بوده.

در مورد تفاوت گرافیکی هم نسخه PS3 کمی تاریک تر هست و تفاوت خاص دیگه ای ندارن.
در آخر هم گفته که کلا بازی خوبی هست ولی مشکلاتش باعث می شه که به Gameplay و تجربه کلی بازی صدمه وارد بشه و نسخه PS3 بازی بدترین نسخه از بازی هست در نتیجه موقع خرید حسابی فکر کنید !

- از اونجا که این بازی رو روی xbox360 تازه تموم کردم و کلی باهاش حال کردم با وجود این مشکلات هم بهتره نسخه PS3 ایش رو امتحان کنید، مخصوصا کسی که HL2 بازی نکرده، ولی باز هم نشون می ده کنسولی که بازی سازها دوست نداشته باشند چه بلایی سر بازی هاش میاد !
 
مگه مجبور بودن بسازن ؟
بهتر بود تاریخ انتشار بازی به سال 2008 موکول میکردند تا با زمان بیشتر مشکلات بازی حل کنند.وجود چنین مشکلاتی تا حدودی به Gameplay بازی ضربه وارد کرده و این باعث شده که متاسفانه دارندگان PS3 تجربه ای که XBOX360 بازی ها داشته اند را نداشته باشند.
کمبد فریم در صحنه های شلوغ فکر کنم بدتری مشکل چون واقعا باعث از بین رفتن تعادل بازی باز با مکانیزم سریع Episode 2 میشه و صدمه شدیدی به Gameplay وارد کرده.
با این حال برای من قابل پیشبینی بود که نهایتا نسخه PS3 در سطح پایینی قرار بگیره .
در اخر بهتره کسانی که PS3 دارند و با هیچ دستگاه دیگه ای بازی نمیکنن این بازی تهیه کنن چون بازی بسیار قشنگی است.
 
حتی در portal لود کردن از چک پوینت در xbox حدود 3 ثانیه طول می کشه ولی در ps3 حدودا 17 ثانیه و این اصلا جالب نیست.
Portal که چیزه خاصی نداره! تعجب میکنم.
واقعا Orange Box یه پک کامل بود. نه اینکه قدرت PS3 کم باشه ولی مشخصه رو نسخه PS3 درست حسابی کار نکردن. در ضمن سرعت Loading بازی رو 360 خیلی خوب بود. بهیچوجه هم مشکل فریم ریت وجود نداشت.
 
Portal که چیزه خاصی نداره! تعجب میکنم.
واقعا Orange Box یه پک کامل بود. نه اینکه قدرت PS3 کم باشه ولی مشخصه رو نسخه PS3 درست حسابی کار نکردن. در ضمن سرعت Loading بازی رو 360 خیلی خوب بود. بهیچوجه هم مشکل فریم ریت وجود نداشت.


چرا نسخه ي 360 بازي هم مشكل فريم داشت مخصوصا توي اون غاره اما ابدا ازار دهنده نبود خيلي كم بود
خودم وقتي كه كيفيت بدتر بازي رو روي 360 ديدم(نسبت به كامپيوتر) اونم با اون گرافيك(منظورم اينكه گرافيكش فوق العاده نبود نه اينكه بد باشه) فهميدم كه بازي سازي روي كنسول رو بلد نيستن حالا بخوان براي ps3 كه برنامه نويسيش ..........:-"
بگذريم در هر حال تابلو بود
 
آخرین ویرایش:
پ.ن : زمان لود بازی تو X360 هم واقعا عصاب خورد کنه.[/QUOTE]



داره مي گه نسخه ي ps3 بازي مشكل زمان لود داره
زمان لود بازي هاي 360 من در بدترين حالتي كه ديدم 30 ثانيه بوده
 
تو نسخه 360 افت فریم محسوسی وجود نداشت
فقط تو E2 اخر بازی که باید غول های 3 پا رو ازبین می بردید توی صحنه های شلوغ فریم می اومد پایین,همین!
 
تا اون وقت که Episode 3 هم عرضه شده :biggrin1:.

Episode 3 ممکنه Q4 سال 2008 عرضه بشه .
این پک ارزشمند برای هر پلتفورمی مهم بود. میتونست Q1 سال 2008 عرضه بشه چون بازی های توش مهم بودند مخصوصا Team Fortress2 .
حالا ببینیم Valve براش Update در نظر میگیره ؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or