مشخصات M7، پرچمدار جدید اچ تی سی

black guard

کاربر سایت
Jun 1, 2012
42
نام
مهدی
HTClogo.jpg


پیش از این به شما خبر از جانشینی برای One X داده بودیم که فعلاً با اسم رمز M7 شناخته می شود. حالا حساب کاربری evleaks@ در توییتر که پیش از این لومیا 920، لومیا 820 و تلفن هایی از موتورولا، اچ تی سی و سامسونگ را قبل از معرفی رسمی به ما نشان داده بود، با همکاری سایت unwiredview جدول زیر را برای مشخصات M7 یعنی پرچمدار آینده تلفن های اندرویدی HTC رونمایی کرده.
پیش بینی می شود مانند One X تلفن جدید هم در کنگره جهانی موبایل رونمایی شود و هر چند ممکن است از نظر پردازنده، آنقدرها آدرنالینی به خون ما تزریق نکند ولی احتمالاً اولین تلفن 4.7 اینچی خواهد بود که نمایشگر آن کیفیت Full HD را به ارمغان می آورد. گفته می شود که تراکم این نمایشگر 468 پیکسل در هر اینچ خواهد بود. کلمه SoLux (در جدول) نیز نماینده پنلی با کیفیت بهتر نسبت به پنل Super LCD2 خواهد بود و انتظار می رود زوایای دید بهتر، وضوح بهتر در تابش شدید نور و دقت رنگ بالاتری را داشته باشد.​
پردازنده 4 هسته ای کوالکوم با فرکانس 1.7 در کنار 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی جای گله باقی نمی گذارد. همین طور است دوربین 13 مگاپیکسلی عقب و 2 مگاپیکسلی جلو که هر دو ویدیو های فول اچ دی را ثبت می کنند.
نسخه اندروید نصب شده بر روی این تلفن به طور دقیق مشخص نشده و فقط می دانیم که از نسل 4 یعنی جیلی بیلی خواهد بود. باتری این تلفن در مقایسه با وان ایکس که 1800 میلی آمپر ظرفیت دارد، پیشرفت خوبی را نشان می دهد و ظرفیتش 2300 میلی آمپر است که البته باید دید چطور از پس نمایشگر فول اچ دی تلفن بر می آید. اینها کل اطلاعاتی بود که درباره پرچمدار جدید اچ تی سی به بیرون درز کرده و باید برای رونمایی آن، تا کنگره جهانی موبایل که 7 اسفند در بارسلونا آغاز به کار می کند صبر کنیم.
منبع
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر