مستند Raising Kratos همراه با زیر نویس فارسی

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,481
s4912_.png

گیمرها همیشه علاقه مندن از استودیوهای بزرگ بازیسازی دیدن کنن ، با نحوه ساخت بازی آشنا بشن و اینکه بدونن ، اعضای تیم بازیسازی چه مراحلی رو برای رسیدن به هدف نهایی طی می کنن .God Of War بدون شک یکی از اعجاب انگیزترین بازیهای دوران با کلکسیونی از افتخاراته . اما این افتخارات بزرگ برای اعضای تیم بزرگ سانتامونیکا آسون به چنگ نیومده و با دشواریهای بسیار این ماجراجویی 5 ساله عجیب رو به سرانجام رسوندن .

دوربینِ مستند Raising Kratos به زیباترین شکل ممکن تمام وقایع این 5 سال رو ثبت می کنه ، درسهای زیادی در این پروسه به مخاطب میده ، تمام ماجراجویی هاش قابل لمسه و خاطرات زیادی رو برای طرفداران بازی زنده می کنه .

تمام تلاشمو کردم که هر چه زودتر زیرنویس این مستند زیبا رو تقدیم دوستان عزیز در بازیسنتر کنم ، خوشحالم که تونستم به پایان برسونمش و امیدوارم نهایت لذت رو با دیدنش ببرید .

 
آخرین ویرایش:

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,809
نام
مهراد
الان تمومش کردم مستند رو باید بگم درس زندگی بود بیشتر از اینکه فقط یه مستند درباره ساخت بازی باشه و به ما یاد میده که برای رسیدن به هدف باید همه چیزتو قربانی کنی تا به نتیجه دلخواهت برسی. ممنون از کوری بارلاگ ممنون از سانتامونیکا و ممنون از سونی به خاطر ساخت همچین شاهکاری در تاریخ گیم...
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
چجوری باید زیرنویس گرفت من با موبایلم اول زیرنویس باید دانلود کرد بعد خودش میافته رو ویدیو؟
فرضا شما هم ویدئو و هم زیر نویس رو دانلود کردی
الان فقط باید هم نام بشن (یه ری نیم و کپی پست ساده) و بهتره تو یه پوشه قرارشون بدین
بعد با هر پلیری که دارید پلی کنید و خودکار میفته رو ویدئو
=========
اقا دیشب مجدد با زیرنویس دیدم , لذتش دو چندان شد واقعا دست مریزاد داری امیر
با اون چند خطی که گهگاه خودت از طرف فن های bc اضافه کرده بودی خیلی حال کردم:D
 
  • Like
Reactions: .Amirone

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
اون عقب مونده های ذهنی ، بی سواد ها ، فسیل ها ، و نسل های عقب تر ما که فکر میکنن گیم یه چیز مسخره هستش و بازی ای برای بچه ها !!! بهتره این مستند رو نگاه کنن و ببینن که دنیای گیم و توسعه و مراحل ساخت یه بازی کامپیوتری چه داستان ها و حکایت های نا گفته ای با خودش داره !

هر چند که شک ندارم این مستند رو هم ببینن بازم متوجه نمیشن که چه خبره . چون دنیای که تو مغز خودشون شکل دادن ، دنیایی به وسعت یه زندان هستش و ... خلاصه این که دنیای گیم و این چیزا واقعا بی ماننده . بی جهت نیست که خیلی ها بهش میگن هنر هشتم .

این مستند رو فقط یه گیمر میتونه متوجه بشه که چه سختی و استرس و .. کشید تیم سازنده این بازی ! و همین طور چقدر خلاقیت ، ایده ، تردید ها و امید و ناامیدی ها و عشق و علاقه پشت صحنه ساخت یک بازی هستش .

اشک های کوری بارلوگ ..........................
 
آخرین ویرایش:

darkzside

کاربر سایت
Jan 5, 2010
188
نام
بهرام
بسیار ممنون از وقتی که گذاشتی و زحمتی که کشیدی، چند بار این مستند رو دیدم (بدون زیر نویس) و فک کنم چند بار دیگه هم جا داره که با زیرنویس ببینم!:)
 
  • Like
Reactions: .Amirone

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر