مرجع جامع Tablet "راهنمایی و معرفی"

RED eYe

کاربر سایت
Sep 27, 2009
78
نام
soheil
یکی از زیباترین تبلت هایی که مبتنی بر سیستم عامل ویندوز هفت طراحی شده تبلت Motion CL900 است . این تبلت با نمایشگر 10.1 اینچی خود دارای بدنه ای بسیار صاف و تخت است و با اولین نگاه هر مخاطبی جذب طراحی آن می شود . جزو آن دسته از تبلت هایی است که در واقع tablet PC های ارزان قیمت هستند . این رده از محصولات در نمایشگاه CES 2011 خیلی طرفدار داشت بدلیل اینکه محیط کاربری ویندوز اصلا نمی تواند صرفا لمسی باشد و باید از ابزارهای دیگری مانند قلم هم برای استفاده بهتر استفاده شود

attachment.php



وزن 2.1 پوندی این تبلت اصلا باعث نمی شود که احساس سنگینی به شما دست دهد چون شما می دانید که تبلت شما هیچ شباهتی با آی پد و یا رقبای اندرویدی خود ندارد و در زمینه تبلت بودن هدف از ساخت این محصول چیز دیگری است . شیشه استفاده شده در نمایشگر این تبلت Gorilla است تا از خط و خراش در امان باشد .

کمپانی Motion سابقه طولانی در ساخت تبلت پی سی های کلاسیک 2 3 کیلویی دارد ! که اخیرا چندین مدل بر اساس اینتل اتم هم ارائه داده که هدفش کاهش وزن و افزایش قابلیت حمل بوده ولی مدل CL900 را می توان نقطه عطف کار این کمپانی دانست که هم به عنوان یک تبلت پی سی مدل خوبی است و هم به عنوان یک تبلت برای استفاده روزانه بسیار خوب طراحی شده .

attachment.php



سیستم مولتی تاچ این تبلت می تواند چهار انگشت همزمان را دنبال کند علاوه بر این یک قلم نوری فعال هم برای آن گذاشته شده که می توانید در مواردی که ابعاد کار بسیار ریز می شود از آن استفاده کنید .همچنین کاملا با نصب کردن یک نرم افزار ONENOTE آفیس می توانید از این تبلت به عنوان یک جزوه استفاده کنید چرا که سرعت واکنش صفحه لمسی آن بسیار عالی است و تقریبا بدون مکس عمل می کند .



محیط سیستم عامل ویندوز هفت مانند آنچه که قبلا ما در تبلت ExoPC دیده بودیم طراحی شده تا برای محیط های لمسی ویندوز هفت آماده تر شود . حالا که مایکروسافت در ارائه نسخه مناسب تبلت ها تاخیر می کند طبیعی است که سازندگان خودشان دست به کار شوند . همچنین همانند ExoPC در این تبلت با گردش صفحه نمایش لیست منوها تغییر شکل می دهند با زاویه دید شما خودشان را درست و مرتب می کنند .


attachment.php


پردازنده این تبلت dual core 1.5GHz Oak Trail Atom است که با 1 تا 2 گیگابایت رم پشتیبانی می شود . سیستم عامل ویندوز آن نسخه خانگی پایه است . حافظه آن دارای دو مدل است یکی 30 گیگابایت و دیگری 62 گیگابایت از نوع SSD . از دیگر امکانات این تبلت 1000 دلاری می توان به micro HDMI, SD card slot, GPS, Bluetooth, Wi-Fi و مودم 3G اشاره کرد
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر