مراسم Spike VGX 2013

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Behrooz

کاربر سایت
42489323467529168731.jpg



VGAs که امسال با نام VGX شناخته میشود یازدمین مراسم خود را در 7 دسامبر جشن خواهد گرفت. امسال به نظر میرسه تغییراتی در فرمت آن صورت گرفته است، به این صورت که احتمالا (دقیقا مشخص نیست) مراسم از کنفرانس به یک پارتی اونت 3 ساعته (تفریبا چیزی شبیه به مراسم دیروز لانج PS4) با معرفی ها و تریلرهای ویژه و به همراه مصاحبه با سازندگان و دموهای نسل بعدی تبدیل شده است. مراسم در 7 دسامبر از تمامی پورتال ها از جمله توییچ به صورت زنده قابل مشاهده است.

(برنده ها با رنگ قرمز مشخص شده اند)
لیست نامزدهای کلی هفته ی آینده منتشر میشود. فعلا نامزدهای Most Anticipated Game مشخص شده است که شما میتوانید از اینجا رای دهید


  • Destiny
  • Titanfall
  • South Park: The Stick of Truth
  • The Witcher 3: Wild Hunt
  • Watch Dogs

Update: بخش Best Mobile Game هم اضافه شده است که از طریق رای گیری عمومی برنده انتخاب میشود.
شما میتوانید از اینجا رای دهید


  • Angry Birds Star Wars
  • Infinity Blade 3
  • Plants vs. Zombies 2: It’s About Time
  • Ridiculous Fishing

Update:

نامزدهای کرکتر برتر سال:

vgx_nom_mobile_characterofyear_tombraider.jpg


Lara Croft
Tomb Raider

vgx_nom_mobile_TREVOR.jpg


Trevor Philips
Grand Theft Auto V

vgx_nom_mobile_LUTECE.jpg


The Lutece Twins
BioShock Infinite


vgx_nom_mobile_BROTHERS.jpg


Naiee and Nyaa
Brothers: A Tale of Two Sons

از اینجا رای بدید: (به صورت عمومی انتخاب میشود)
Character of the Year - VGX | SPIKE


هیئت داوران:
Andy McNamara (Editor in Chief, Game Informer Magazine)
Ben Silverman (Yahoo Games)
Brian Crecente (News Editor, Polygon.com)
Chris Grant (Editor, Polygon.com)
Chris Kohler (Games Editor, Wired.com)
Dale North (Editor in Chief, Destructoid)
Darren Franich (Staff Writer, Entertainment Weekly)
Francesca Reyes (Editor in Chief, Official Xbox Magazine)
Geoff Keighley (Host / Executive Producer, SPIKETV)
Jeff Gerstmann (Editor in Chief, Giant Bomb)
Jeremy Parish (Editorial Director, usgamer.net)
Jerry Holkins (Co-Creator, Penny Arcade)
Justin Calvert (Executive Editor, Gamespot)
Logan Decker (Editor in Chief, PC Gamer)
Lou Kesten (AP)
Ludwig Kietzmann (Editor in Chief, Joystiq)
Mike Krahulik (Co-Creator, Penny Arcade)
Mike Snider (Entertainment Reporter, USA Today)
Russ Frushtick (Senior Editor, Polygon.com)
Sophia Tong (Editor in Chief, GamesRadar)
Stephen Totilo (Deputy Editor, Kotaku.com)
Tal Blevins (VP Games Content, IGN Entertainment)
Tina Amini (Coordinating Editor, Kotaku.com)


لیست کامل نامزدها: (برنده ها با رنگ قرمز مشخص شده اند)
Game Of The Year

BioShock Infinite
Grand Theft Auto V
The Last of Us
Tomb Raider
Super Mario 3D World

Best Action Adventure Game

Assassin’s Creed IV: Black Flag
Grand Theft Auto V
The Last of Us
Tomb Raider

Best RPG

Final Fantasy XIV Online: A Realm Reborn
Fire Emblem: Awakening
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch

Pokemon X/Y

Best DLC

Borderlands 2: Tiny Tina’s Assault on Dragon Keep
Dishonored: The Knife of Dunwall
Far Cry 3: Blood Dragon
Mass Effect 3: Citadel

Best Nintendo Game

Pikmin 3
Rayman Legends
Super Mario 3D World
The Wonderful 101

Best Casual Game

Animal Crossing: New Leaf
Disney Infinity
Plants vs. Zombies 2: It’s About Time
Skylanders Swap Force

Best Soundtrack

BioShock Infinite
Grand Theft Auto V
Ni no Kuni: Wrath of the White Witch
The Last of Us

Studio of the Year

Irrational Games
Naughty Dog
Rockstar North
The Fullbright Company

Best Sports Game

FIFA 14
MLB 13: The Show
NBA 2K14
NHL 14

Best Fighting Game

Divekick
Injustice: Gods Among Us
Killer Instinc
Tekken Revolution

Best Xbox Game

BioShock Infinite
Brothers: A Tale of Two Sons
Grand Theft Auto V
Tomb Raider

Best PC Game

Battlefield 4
Gone Home
Papers, Please
The Stanley Parable

Best Voice Actor

Troy Baker as Joel
Troy Baker as Booker DeWitt
Steven Ogg as Trevor Philips
Willem Dafoe as Nathan Dawkins

Best Song in a Game


Best Shooter

Battlefield 4
BioShock Infinite
Call of Duty: Ghosts
Metro: Last Light

Best Independent Game

Gone Home
Kentucky Route Zero
Papers, Please
The Stanley Parable

Best Driving Game
F1 2013
Grid 2
Forza Motorsport 5

Need For Speed Rivals

Best PlayStation Game

Grand Theft Auto V
Rayman Legends
The Last of Us
Tomb Raider

Best Handheld Game
Animal Crossing: New Leaf
Pokemon X/Y
Tearaway
The Legend of Zelda: A Link Between Worlds

Best Voice Actress

Ashley Johnson as Ellie
Courtnee Draper as Elizabeth
Camilla Luddington as Lara Croft
Ellen Page as Jodie Holmes



21657021519849041442.png


زمان مراسم: 7 دسامبر 2013 - 3PM PT

شروع مراسم: یکشنبه ساعت 2:30 دقیقه شب
خاتمه: 5:30 دقیقه صبح
(به وقت ایران)
Event Time Announcer - VGXtreeeeeme

بر خلاف سال های پیش، امسال شاهد مراسم 3 ساعته خواهیم بود. (قبلا تنها 1:30 دقیقه بیشتر نبود).


آپدیت های مراسم:

Update 24: لیک: Tomb Raider: Definitive Edition برای PS4 و Xbox One در 28 ژانویه 2014 - اولین تریلر در مراسم
http://pagead2.googlesyndication.com/pagead/imgad?id=CICAgMCu2PWdRBCsAhj6ATIIHMKS13J_m4c

Update 23:
تیزر دوم Hammond Robotics

3d7975e9565f35763.jpg


Update 22: رونمایی از یک عنوان Indie در مراسم (عنوان جدید استودیوی Hello Games? با توجه به توییت تازه ی آن ها >>> http://www.hellogames.org/wp-content/uploads/2013/12/no-man.gif

Update 21: تیزر South Park: The Stick of Truth

3d79063232f6904e1.jpg


Update 20: نمایش Destiny تایید شد (همچین جزییات جدیدی از آن در پنل اختصاصی بازی (مصاحبه با سازندگان بازی) منتشر میشود
Update 19: مجری مراسم Joel McHale میباشد (به همراه جف کیلی)

3d79d4b7feb3a00f2.jpg


Update 18:

31367113444414630359.jpg

720p
46457487502688290812.jpg

720p

Update 17: تیزر مربوط به چیزی/بازی تحت عنوان Hammond Robotics (به احتمال قوی مربوط به Titanfall می باشد. انتهای تیزر شماره ی 1-888-TITAN88 دیده میشود) [توییتر Hammond Robotics]

86759505699899876101.png


Update 16: تیزر Thief

35310224514522282879.png


Update 15: تیزر Dying Light



Update 14: تیزر The Division (تاریخ 9 دسامبر مربوط به انتشار عمومی تریلر میباشد [7 دسامبر انحصاری VGX است])



Update 13: [نمایش جدید] از Dying Light و Broken Age تایید شد
Update 12: اجرای زنده ی یکی از موزیک های GTA V در مراسم توسط آرتیست ها و آهنگسازان خود بازی

f583bbb6bba8ea291.jpg


Update 11: حضور خالقان Trey Parker/Matt Stone) South Park) در مراسم و نمایش جدید از South Park: The Stick of Truth
Update 10: نمایش جدید از یکی از بازی های آتی Wii U
Update 9: نمایش In-Engine جدید از The Division
Update 8: [تریلر جدید] Thief تایید شد (یکی از تریلرهای اسکوئر برای مراسم)
Update 7: اسکوئر اینکس دو تریلر برای نمایش دارد
Update 6: اولین نمایش از گیم پلی Quantum Break
Update 5: تیزر The Witcher 3: Wild Hunt



Update 4: حضور نینتندو برای اولین بار در VGX
Update 3: نمایش جدید از The Witcher 3: Wild Hunt
Update 2: نمایش جدید از TintanFall
Update 1: اولین اشارات به محتوای مراسم امروز در طی مراسم لانچ Xbox one

------------

42054911383104131660.png


تاریخچه رونمایی ها:

برای فهمیدن این موضوع که معمولا در مراسم چه تعداد بازی و چه بازی هایی معرفی میشوند و همینطور تریلرهای جدید از عناوین معرفی شده، بذارید نگاهی به گذشته بیندازیم. برخی از رونمایی ها و تریلرهای قابل توجه در سال های پیش عبارتند از:


  • 2007:
    رونمایی ها: Borderlands, GT5 Prologue, Rainbow Six: Vegas 2
  • 2009:
    رونمایی ها: Batman: Arkham City, Halo: Reach, Prince of Persia: The Forgotten Sands, UFC 2010 Undisputed
  • 2010:
    رونمایی ها: Mass Effect 3, Prototype 2, Insane (Guillermo del Toro), Elder Scrolls V: Skyrim
    تریلرهای جدید: Mortal Kombat trailer featuring Kratos, Resistance 3, Portal 2, SSX: Deadly Descents, Forza 4, Batman: Arkham City, first Uncharted 3 trailer
  • 2011:
    رونمایی ها: Rainbow Six: Patriots, Transformers: Fall of Cybertron, Bioshock Infinite, Alan Wake’s American Nightmare, Metal Gear Rising: Revengeance, The Last of Us, Fortnite, The Amazing Spiderman, Command & Conquer: Generals 2
    تریلرهای جدید: Hitman: Absolution, Mass Effect 3
  • 2012:
    رونمایی ها: Dark Souls 2, MGSV: The Phantom Pain
    تریلرهای جدید: The Last of Us, Gears of War: Judgement, South Park: The Stick of Truth, Castlevania: LoS 2, Bioshock Infinite, Tomb Raider, AC3: The Tyranny of King Washington, Halo 4: Spartan Ops

در اپیزود جدید از برنامه Up At Noon (برنامه جدید IGN) جف کیلی تهیه کننده همیشگی مراسم VGA اشاره کرد از اونجایی که ما کاملا وارد نسل جدید کنسول ها شدیم، این انتظار رو میشه داشت که [محتوای] مراسم این موضوع رو منعکس و نشون بده. همچنین ما شاهد شخصیت های برجسته و بالا مقام صنعت گیم در طول مراسم خواهیم بود.

70246577130860775860.png



تاییده شده های مراسم:





14454792694564992593.png
41057336084255335150.png

47904629151522836113.png



96353133894533945890.png

26720659153388334929.png



77753923456909506762.png

250px-Broken_age_logo.png

30636215198971463495.jpeg


Destiny_box_art.png



احتمال قوی:

34558594345144799089.png



99726205769841379146.png



  • چی: دنباله ی (Fallout 3 (Bethesda و (Fallout: New Vegas (Obsidian، عنوان جدید Bethesda بعد از Skyrim.
  • آخرین مشاهده: معرفی نشده
  • چرا: چند روز پیش نام تجاری Fallout 4 توسط Bethesda Softworks LLC به ثبت رسید. Skyrim در نوامبر 2011 عرضه شد. اگر کمپانی همچنان روی الگو و زمان بندی لانچ بازی های خود باشد، عرضه ی Fallout 4 در نوامبر 2014 منطقی به نظر میرسه و با توجه به رونمایی Skyrim در VGA، احتمال قوی ای برای معرفی این عنوان در VGA وجود دارد.
زمان بندی عرضه ها:
2002 May - Morrowind
2006 Mar - Oblivion
2008 Oct - Fallout 3
2011 Nov - Skyrim
Nov 2014 Fallout 4?

  • نمایش ها: هیچ


36451135952801200154.jpg





16903449610117204826.png



  • چی: یک چیزی، یا چیزهایی از نینتندو، Smash؟ Zelda؟ Wii Fit U2؟
  • آخرین مشاهده: Reggie تنها اشاره ای به این موضوع در اپیزود امروز GTTV داشت.
  • چرا: در طی حضوری که Reggie در آخرین اپیزود GTTV داشت، وی در مورد حضور نینتندو در VGX اظهار کرد: "ما در مراسم حضور خواهیم داشت و قراره کار ویژه ای رو نیز انجام بدیم. خواهید دید." نینتتدو تا به حال در تمایی مراسم های VGA غایب بوده و در این صورت این بار اولین حضور آن ها/اولین نمایش آن ها خواهد بود
  • نمایش ها: هیچ

02250448655242055395.jpg




97098369992367293931.png



  • چی: بازی بزرگ رمدی بعد از Alan Wake سال 2011 و به صورت انحصاری برای Xbox One

  • آخرین مشاهده: اولین نمایش در مراسم رونمایی Xbox one و بعد از آن تریلر جدید در E3 2013/ چهار ثانیه کلیپ در مراسم لانچ Xbox one

  • چرا: فیل اسپنسر چند روز پیش در طی مصاحبه ای با Polygon در مورد بازی اظهار داشت: "شاید VGX محل مناسبی برای [نمایش] آن باشد.


26570033252836699590.jpg






233b242dbbf0dfd22.png




  • چی: شماره ی کاملا جدید از سری بازی Mass Effect توسط BioWare Montreal به عنوان اولین پروژه ی آن ها

  • آخرین مشاهده: منتشر شدن تعدادی کانسپت آرت در طی جشن N7 Day

  • چرا: علاوه بر منتشر شدن تعدادی کانسپ آرت به صورت غیر منتظره درست 2 هفته ی پیش از طریق توییتر سازنده ها، وبسایت خبری StickSkills از طریق منابع خود گزارش داده که Mass Effect جدید حقیقتا قرار است در ماه آینده در طی مراسم VGX رونمایی شود.
این موضوع اصلا غیر منتظره نیست. بایوور اولین بار Mass Effect 3 رو در VGAs 2010 رونمایی کرد و سال بعد تریلر جدیدی از آن در VGA 2011 نشان داد. زمان بندی معرفی بازی در VGX، سه ماهه ی اول یا دوم 2014 بر روی جلد مجله ها، رونمایی کامل در E3 2014 و عرضه ی بازی در اوایل 2015 کاملا با تاریخچه ی عرضه ی سری جور در میاد:


months +0, Oct 2005 - Mass Effect announced.
months +25 , Nov 2007 - Mass Effect released.
months +16, Mar 2009 - Mass Effect 2 announced.
months +10, Jan 2010 - Mass Effect 2 released.
months +11, Dec 2010 - Mass Effect 3 announced.
months +15, Mar 2012 - Mass Effect 3 released.
months +21 , Dec 2013 - Mass Effect 4 announced.
months +15 , Mar 2015 - Mass Effect 4 released.





09361155383864127774.jpg




23372763896023317811.png



  • چی: پورت Tomb Raider 2013 برای Xbox One / PlayStation 4 تحت عنوان "Definitive Edition"، محتملا دارای تمامی DLCهای مولتی پلیر و همچین پیشرفت های گرافیکی

  • آخرین مشاهده: معرفی نشده

  • چرا: یکی از اعضای PR اسکوئر انیکس در مورد لیست آمازون (Tomb Raider: Definitive Edition برای PS4/Xbox) گفت: " این روزا واقعا دشواره که بخوای یک چیزی را مخفی نگه داری! ما از اشتیاق شما نسبت به این موضوع تقدیر میکنیم، اما باید گفت که در این لحظه همچنان چیزی برای اشتراک گذاشتن با شما نداریم. با این حال به شدت به شما توصیه میکنیم که به مراسم های بزرگی که اوایل دسامبر برگزار خواهند شد چشم بدوزید.

نسخه ی Tomb Raider PC شامل افکت های گرافیکی زیادی بود که میشه به خوبی از آن ها برای سخت افزارهای نسل بعد استفاده کرد که شامل tessellation ،TressFX hair ،HDAO ،soft shadows و ... می باشد.

و در نهایت چیزی/بازی ای به نام Lara Croft: Reflections که دیروز نام تجاری آن توسط اسکوئر انیکس ثبت شد.


  • نمایش: همچنان هیچی اما شما میتوانید شات های نسخه PC را در گوگل سرچ کنید!


86584308813000136955.jpg






46107642496672299087.png



  • چی: پنجمین عنوان بزرگ در سری آنچارتد، چهارمین عنوان بر روی کنسول های خانگی، در حال حاضر بدون شماره و عنوانی (تحت عنوان) (گرچه در توییتر ناتی داگ آن را 4 خطاب کرد)، قرار است برای PS4 عرضه شود.
  • آخرین مشاهده: تیزر تریلر بازی در مراسم لانچ PS4
  • چرا: با منتشر شدن تیزر تریلر بازی در مراسم لانچ PS4، رونمایی به دنبال آن به فاصله ی سه هفته در VGX منطقی به نظر میرسه. البته ناتی داگ در حال حاضر طبق برنامه ی "هر دو سال یک بار یک عنوان بزرگ" کار میکنه، پس با توجه به اینکه TLoU در ژوئن 2013 عرضه شد ممکنه ناتی داگ تا E3 2014 برای رونمایی کامل صبر کنه.
آنچارتد 2 و 3 و همچنین TLoU هر سه در VGA به صورت کامل رونمایی شدند.




49251497915933738166.jpg





66957421096307598195.png



  • چی: عنوان انحصاری سانتا مونیکا برای PS4. به طور دقیق تر تیم پشت ساخت God of War. و همچین باید گفت این عنوان یک IP جدید می باشد.
  • آخرین مشاهده: معرفی نشده
  • چرا: Rob Davis یکی از طراحان این بازی در توییتر اظهار داشت که امیدواره بازی جدیدشان به زودی نمایش داده بشه. باید گفت آخرین عنوان مهم و بزرگ سانتا مونیکا God of War: Ascension بود که در مارچ 2013 عرضه شد. استودیو شامل چندین تیم با پروژه های مختلف است که یکی از آن ها محتملا پروژه ی ای است که با همکاری نویسنده ی Battlestar Galactica یعنی Michael Angeli در حال ساخته. وی به مدت دو و نیم سال است که در سانتا مونیکا مشغول به کار میباشد.
  • نمایش ها: خوهشا l:

41793939998173208913.png




91880488238496341141.png






  • چی: The Order: 1886 که توسط Ready At Dawn به صورت انحصاری برای PS4 در حال ساخته.
  • آخرین مشاهده: بر روی جلد مجله ی گیم اینفورمر.
  • چرا: با دموهای پشت درهای بسته و همچین یک نمایش عمومی از زمان E3 2013، می توان گفت که بازی به آرامی در حال شناخته شدن و پیشرویه. برای شناخته شدن بیشتر بازی، VGX مکان ایده عالی برای نمایش کامل بازی میباشد.



68258293707162049375.jpg




احتمالات ضعیف/متوسط

54119779752101233861.png





96564913210986568834.png




  • چی: Halo جدید برای Xbox one. دنباله ی Halo 4 که در سال 2012 توسط 343 عرضه شد.

  • آخرین مشاهده: در E3 2013
  • چرا: با وجود این که هیچ نشانه ی قطعی ای برای نمایش بازی در این جا وجود دارد، باید گفت که Halo چندان هم با VGA غریبه نیست. اولین فوتیج Halo: Reach در 2009 VGAs به نمایش گذاشته شد. و همچنین اولین نگاه به Halo 4: Spartan Ops باز هم در VGA پارسال بود. با توجه به این که بازی قرار است سال آینده عرضه شود اصلا غیر منتظره نیست که اولین نمایش Real in-engine بازی در مراسم امسال باشد و گیم پلی بازی برای E3 2014 در نظر گرفته شود.



64417818156270484939.png



  • چی: یک AAA Shooter جدید
  • آخرین مشاهده: معرفی نشده
  • چرا: این موضوع بیشتر بر پایه ی حدس و گمان هست تا یک شایعه، اما در حال حاضر ما میدانیم که آن ها در حال کار بر روی AAA shooter جدید هستند. آن ها یک موتور جدید دارند که میتوانند دنیای بازی را با UE 4 به معرض نمایش بذارند. به نظر میرسه که مدتیه در حال کار بر روی این عنوان هستند و یک رونمایی بزرگ در VGX بسیار منطقی به نظر میرسه. اپیک معمولا این عادت رو داره که از تک دموها بازی کامل بسازه. با توجه به اینکه که جدیدترین آن یعنی Gears of War از یک تک دمو به یک فرنچایز تبدیل شد، آیا میتوان درباره ی Infiltrator demo که قبلا منتشر شد نیز همین را گفت و شاهد رونمایی آن به عنوان بازیه AAAای که آن ها دربارش حرف میزند در VGX امسال باشیم؟

  • نمایش ها: .....



68502927717063175082.png



  • چی: یک AAA Shooter فرست پارتی از ماکروسافت برای Xbox one

  • آخرین مشاهده: اولین نمایش در E3 2013

  • چرا: بیش از یک سال میباشد که ماکروسافت استدیو فرست پارتی خود با نام رسمی Black Tusk Studios را تاسیس کرده است. البته قبل از این موضوع آن ها با نام Microsoft Vancouver شناخته میشند که چند سال می باشد که بر روی چند پروژه از جمله عنوان بالا در حال کار بودند (به غیر بالایی بقیه آن ها کنسل شدند). نمایش بازی در E3 2013 سوپرایز غیر منتظره ای بود با وجود اینکه چیز زیادی از بازی به ما نگفت. فیل اسپنسر به تازگی اظهار داشت بود که قرار است یک سری چیزهایی را در VGX به نمایش بگذارند. تریلر جدید از بازی؟ غیر منتظره نیست.



76189605065197838222.png



  • چی: دنباله ی Deus Ex: Human Revolution با نام Deus Ex 4 که توسط Eidos Montreal در حال ساخت می باشد و جزو بخشی از Deus Ex Universe (شامل رسانه های مختلف مثل فیلم/کتاب و ....) هست.
  • آخرین مشاهده: یک تیزر آرت که توسط Eidos Montreal در ماه اکتبر منتشر شد.
  • چرا: با توجه به حضور اسکوئر انیکس برای نمایش Tomb Raider در VGX و اینکه بازی بعدی Eidos Montreal یعنی Thief قرار است به زودی زود یعنی فوریه به بازار بیاد (و در صورت تاخیر نخوردن همین الان نیز عرضه شده بود). یک استودیو بسیار بزرگ مانند مونترال، شایعه شده بود که آن ها در حال کار بر روی سه بازی Thief ،Deus Ex و یک IP جدید هستند. Kotaku چندی پیش گزارش داده بود که آن ها بازی سوم خود را کنسل کردند. در صورت درست بودن این موضوع محتملا تیم سوم آن ها به تیم 4 Deus Ex ملحق شده است. با توجه به اینکه Human Revolution بیش از دو سال پیش عرضه شده، VGX مکان و زمان ایده آلی برای رونمایی بازی (یک تیزر و رونمایی کاملا در E3) می باشد.
  • نمایش: بلاگ پست Deus Ex Universe شامل یک تیزر آرت از بازی.


 
آخرین ویرایش:
یکم در مورد بخش مورد علاقه من بحث کنید، Soundtrack! 8-| :d

به نظرم این بخش ماله Tlouـه، (The Path (A New Beginning خودش به تنهایی ازرش بردن جایزه این بخش رو داره! :d
فوق العاده ـست این آهنگ !!!
هر وقت یاد این می افتم هوس میکنم بشینم دوباره TLoU رو بازی کنم ! :دی

Best Song هم بدون شک :
Will the Circle be Unbroken - performed by Courtnee Draper & Troy Baker
 
اینجوری که بعضیا در راستای کوبیدن TLOU تلاش میکنن میترسم اگه بازی جایزه ای بگیره بلایی سر بعضیا بیاد یا خودشون بلایی سر خودشون بیارن 8-|

به خدا اگر در جملات من دیده باشی که TLOU بازی بدی هست یا کوچیکه.من می گم از کلمات درست استفاده کنیم.نواوری , خلاقیت , انقلابی کلمات مقدسی هستن.نه GTA و نه TLOU و نه Bioshock در زمینه ی گیم پلی هیچ کدوم رو شامل نمیشه.تنها در بخش هایی محدود.TLOU در بخش موسیقی و Infinite هم حالا در داستان سرایی و اتمسفر بازی انقلابی محسوب میشن.TLOU نتنها یکی از بهترین بازی های نسل بلکه یکی از بهترین های تاریخ هست.هر کس هم بگه نیست به طور کامل نابینا تشریف داره.اما بازم می گم من مشکلی با خوب بودن بازی ندارم به هر حال مگه دیوانم بیام الکی حرفی رو درباره ی TLOU بزنم در حالی که خودم الان PS4 دارم و به امید Uncharted نشستم؟!!!؟!حرف من تماما استفاده ی درست از کلمات در جای مناسب هست.
 
تمام متنت رو خوندم و نقل قول سایت ها رو هم نگاه کردم.بازم جایی در مورد انقلاب در نقد ها نخوندم.در مورد یوروگیمر هم سایت اصلیش گفته نجات دهنده ی این سبک در حالی که برای GTA V سردبیر اون سایت گفته بهترین بازی تا حال حاضر!حالا مقایسه ی این دو جمله دیگه فرد سواد کلاس اول دبستان رو هم داشته باشه متوجه میشه.
تعریف کلمه ی انقلابی :
Marked by or resulting in radical change
revolutionary - definition of revolutionary by the Free Online Dictionary, Thesaurus and Encyclopedia.
بر اساس این تعریف مشخص که در هر دیکشنری که دم دستت باشه یافت میشه (نه توهمات ذهنیت) قسمت قسمت میریم جلو.در بخش هوش مصنوعی همین نسل Killzone 2 رو داشتیم بین عناوین سونی که هوش مصنوعیش در بالاترین سطوح ممکنه قرار داشته و جالبیش اینه که به دلیل کمبود Ram سازندگان Killzone 2 نیومدن یار های خودی رو غیب کنن که وقتی از 1 متری دشمن رد بشه نبیننش دشمنان!(منظورم رو متوجه میشی که؟!) مثال های هوش مصنوعی زیاد هست در صنعت بازی.کار های جان کارمک و البته گیب نویل و Fear که میشه گفت سردمدار هوش مصنوعی در عناوین این صنعت محسوب میشه.TLOU شما میگی بهتر از این عناوین هست هوش مصنوعیش؟!(از نظر من که نیست هر کسی هم که عناوین بالارو انجام داده باشه متوجه میشه) خب ما میگیم باشه بهتر هست هوش مصنوعیش.دقیقا در زمینه ی هوش مصنوعی انقلاب کرده؟!بالا رو خوندی؟!تغییر بسیار بزرگ و البته سریع!من به هیچ وجه تغییر بسیار بزرگی در هوش مصنوعی TLOU در قیاس با Fear و Killzone 2 نمی بینم.نه من جلوی هر کس هوش مصنوعی این دو بازی رو بذاری و بگی چقدر فاصله دارن بهت نمی گن وااااا tlou تغییر بزرگی داشته!فوقش بگن یکم بهتر شده.
رای اینم توضیح می خوام که میگی در هیچ بازی دیگه ای یافت نمیشه.دقیقا چیه این بازی در ترکیب دو عنوان Uncharted و Resident Evil 4 و المان های نقش افرینی مثل کوله پشتی و .. یافت نمی شه؟نحوه ی تیر اندازیش؟!ترس موجود در بازی؟بخش مخفی کاری بازی؟!نحوه ی سنگر گیری؟چه مکانیکی در بازی وجود داره که اصلا توضیحش در دو بازی بالا و ادامه ی مطلب که ذکر کردم یافت نمیشه؟!شما بیا به جزء نام ببر.اگر هم جرات خودت نداری و البته دانشش رو از منابع مختلف استفاده کن و از دوستانت کمک بگیر که بیان دقیقا ذکر کنن چه انقلابی در بخش گیم پلی عناوین AA و Horror صورت گرفته؟!چه تغییر بزرگی؟!بخش شوتینگ بازی سخت شده ی Uncharted هست که البته اونم از RE به ارث برده.بخش سنگر گیری هم بازم سخت شده ی Uncharted هست و به واقع سازنده سعی کرده واقعی تر بکنه با این کارش.بخش کوله پشتی و ساخت وسایل هم که در تمامی عناوین نقش افرینی این نسل از کوچکترین بگیر برو به بزرگترینشون یافت میشه.بخش مخفی کاری و مبارزات تن به تن و .... هم در صد ها بازی یافت میشه که البته باید بگم این عنوان به بهترین شکل ازش استفاده برده.هر جور نگاه می کنیم اجزای گیم پلی TLOU رو می ذاریم کنار هم هیچ بخشی که تغییر بزرگی در این سبک ایجاد کرده باشه و البته پام رو جلوتر می ذارم انقلاب کرده باشه و خلاقیت به کار رفته باشه (خلاقیت یعنی ارائه ی چیزی که قبلا دیده نشده.) نمی بینم.نتنها من بلکه سایت ها هم اکثرا گفتن بازی عالی , حالا بعضی ها گفتن بهترین بازی نسل , ناجی این سبک از بازی های رایانه ای و ..... که تعاریف بازی هستن و نشان دهنده ی بزرگیش.اما هیچ کس نگفته نواوری و انقلاب در زمینه ی گیم پلی.
در سبک شناسی بازی های رایانه ای (که مطمئنا ازش اطلاعی نداری که همچین جملاتی رو نوشتی ) این جمله ای که نوشتی اصلا معنایی نمی ده.سبکی انقلابی (یعنی سبکی که تغییر زیادی درش داده شده و عملا تبدیل میشه به یک نوع سبک جدید!!!!که TLOU خلق سبک نکرده!کار سید میر میشه خلق سبک نه کاری که TLOU انجام داده.) که بر عکس بازی های همین سبک ( اینجا هم یه پارادوکس وجود داره.سبکی انقلابی که بر خلاف بازی های همین سبک؟!تا اونجایی که از تعاریف و منطق و فلسفه بهره می گیرم وقتی یک سبک انقلابی هست یعنی سبکی که تغییر زیادی داشته و عملا یک سبک جدید به حساب میاد.حالا TLOU خالق این سبک جدید از نظر شما بهتر از هم سبکی های خودش بوده؟اصلا مگه هم سبکی هم داره؟!) باید از فکر ذهن و خلاقیت ( وقتی کلمه ی بر عکس رو می ذاریم کنار این 3 تا و سبک این بازی ها و به واقع تمشون که اخرالزمانی هست رو بررسی می کنیم خندم می گیره که میگی هیچ بازی قبلا از این 3 عنصر استفاده نمی کرده.بچه جان شما رو دعوت می کنم به انجام Wasteland 1 که پدر معنوی سبک بازی های اخرالزمانی محسوب میشه.اگر تونستی با درجه ی فکری که TLOU رو انجام دادی , این بازی رو هم انجام بدی رسما لقب انیشتین رو می دم.چون مطمئنا با اون مقدار فکر بعد از 5 دقیقه حضور در بازی و سختیش می ذاریش کنار!!!!!!) در مورد اشتباه کوچیک هم بازم اگر اون کلمه ی بر عکس رو بذاریم کنارش مسئله ی قبلی پیش میاد.چون در سبک اخرالزمانی بازی هایی داشتیم که اشتباه در تعیین کلاس , و حتی یک دیالوگ باعث میشه 180 درجه مسیر بازی تغییر کنه و کلا همه ی شرایط بر اساس انتخابت سخت یا حالا اسون بشه.
اساتید بخش گرافیک بیان تعیین کنن که چشم های من عناوینی همچون Crysis 3 , Metro Last Light , Battlefield 4 و البته در این زمینه خود Uncharted 3 که DF معتقده در بعضی بخش ها بهتر از TLOU قرار می گیره , رو اشتباه می بینه.یا این دوستمون دارن ناخواسته و از روی اشتباه یک بازی رو تا معراج بالا می برن؟!اون 3 تا بازی اولی روی یک PC High End عنوان Killzone Shadow Fall رو با اختلاف می کشن پایین یا عنوانی مثل Ryse رو بعد TLOU ی این نسلی رو میاد مقایسه می کنه با عناوین PC های High End ؟!ما حتی Crysis 2 هم روی PC های High End با گرافیکی فراتر از تصور اجرا می کنیم که TLOU ممکنه حتی به اون نرسه بعد میاین با همچین عناوینی مقایسش می کنین؟!
موسیقیش که عالی هست صد در صد.در این مورد چیزی نمیشه گفت و حتی میشه گفت موسیقی انقلابی (چون با همچین درجه ی کیفی در عناوین قبلی یا اصلا دیده نشده یا افرادی مثل هنس زیمر از صنعت سینما تونستن خلقش کنن.).در این مورد دست ها بالا تسلیم.
به هر حال هر کس قرار نیست داستان Bioshock Infinite رو درک بکنه.برای امثال شما ها این جمله صادق هست :
EGM :
BioShock Infinite Critic Reviews for Xbox 360 - Metacritic
شما یک سایت بیار که نگه داستانش عالی هست , داستانی و ستینگی که بازی داره عناوین دیگه شاید به زور بهش برسن , اتمسفر بازی بی نظیر و .... .شما یک سایت بیار که از داستان Bioshock Infinite بد گفته باشه حتی از یک بخشش!!!!(پایان مثلا!منظورم رو می فهمی دیگه؟!؟!)

من نظر شخصیم رو گفتم.مثل شما فکت صادر نکردم.نظر شخصی بنده با توجه به اینکه مسلما انسان کاملی نیستم و با این سنم هنوزم نیاز به فرا گیری دارم , مسلما ممکنه درست نباشه.از شما انتظاری ندارم که به نظر من احترام بذارین چون فلسفه ی وجودی انجمن به چالش کشیدن و نقد نظرات همدیگر هست.اما می تونستین از ادبیات بسیار دوستانه تر استفاده کنین.گیم پلی Bioshock در کنار بخش داستانی و اتمسفرش (در پست قبلیم هم این دو تا رو با هم به کار بردم) جذابیت بیشتری نسبت به هم GTA داشت برای من هم TLOU.

ببین چرا مغلطه میکنی؟ بحث سره تلو هست تو میگی فلان سایت گفته جی تی ای بهترینه خب چه ربطی داره؟ نه الان چه ربط به حرف من داره؟ بگو؟ من گفتم تلو انقلاب کرده میشه بگی چه ربطی داشت به جی تی ای؟خوراکتون جو رو متشنج کنید و بحث رو از موضوع اصلی دور
خب انقلاب در واقع به معنی اینه که شما چیزی رو فراتر از استاندارد های خودش عرضه کنی حالا ما تو ایران زندگی میکنیم دیکشنری انگلیسی میدی؟خیلی باحالی فارسی حرف میزنیما مهندس
در مورد هوش مصنوعی جا داره بگم کسی که هوش مصنوعی تلو رو ترول میکنه جای بحث نمیذاره شما خوش باش
SpazioGames 100
شاهکار! یک بازی که از هر نظر فوق‌العاده عمل کرد. گیمپلی و هوش مصنوعی بی نظیر. در آینده اگر بازیی بخواهد با تقلید از محیط The Last Of Us عرضه شود، باید با این بازی مقایسه شود. پس شاید نباید منتظر چنین اتفاقی بود.

در مورد انقلاب و اینا منظور از سبکی انقلابی اینه که تلو هم تونست یه سبک جدید ایجاد کنه هم تو سبک هایی که بهش مربوطه انقلاب کنه یعنی به عبارتی تلو با مخلوط انواع سبک ها یه سبک جدید آورد میگیری چی میگم؟ اگرم نمیگیری اینجا رو بگیر
Meristation 97

The Last Of Us‌ با ادقام سبک‌های مختلف بازی‌ها یک عنوان نو را ابداع کرده است. بهترین گرافیک بر روی PS3 در دستان ناتی داگ قرار دارد. به همراه دو شخصیت فراموش نشدنی و دوست داشتنی. این بازی فوق العاده است.
The SixthAxis 100

با بازیی روبه رو هستیم، که سازندگانش با دقت بسیار زیادی اجزای مختلف آن را در کنار هم قرار دادند. این بازی سوم شخص با مهارت خاصی ساخته شده که در صنعت گیم بی‌سابقه بوده است. این بازی بی نقص از هر لحاظ برای مصرف کننده احترام قائل شده و بهترین را ارائه کرده.

شما میگی از ادبیات بهتری استفاده کن در صورتی که من به شما کوچکترین بی احترامی نکردم و فقط به حرفتون خندیدم اینو به بچه 2ساله هم بگی میفهمه که گیمپلی جی تی ای کجا بایو شاک کجا شما تکلیفت با خودت مشخص نیست میگی از ادبیات بهتر استفاده کن خودت اینجوری حرف میزنی(قسمت رنگی)
شما جای اینکه جواب من رو بدین رو آوردی به مغلطه من کی گفتم تو هیچ بازیی همچین چیزی نبوده؟پست منو یه بار کامل بخون بعد نقل قول کن حوصله بولد کردن نداشتم نصفه پستت حرف گذاشتی تو دهنم من گفتم هیچ بازیی به این زیبایی به تصویر نکشیده افتاد؟؟
من پیشنهاد میکنم که یک عدد پی اس 3 تهیه کنی تلو رو یه بار تموم کنی شوتینگش سخت شده ی آنچارتد؟:)) تو خیلی باحالی معلومه آنچارتد هم بازی نکردی شوتینگ تلو چه ربطی به RE4 داره نمیدونم(درسته یه الهاماتی گرفته ولی نه اینکه به ارث برده خخ) راستی یه سوال اگه شوتینگش سخت شده ی آنچارتده پس چرا از RE4 به ارث برده؟ربط آنچارتد و RE4 چیه به هم؟
کاورگیریه تلو همون آنچاتده؟مطمئنی هر دوتاشون رو بازی کردی؟به نظرت کاورگیریش سخت شده ی آنچارتد نیست؟شاید باشه ها یا همونه؟
یعنی به خودم لعنت میفرستم که چرا وارد این بحث ها میشم فکرش رو نمیکردم روزی بشه بخوام تلو رو با بازیی مثل Wasteland 1 مقایسه کنم تورو خدا خودتون رو زیره سوال نبرید سبک این بازی RPG چه ربطی به سبک بقا داره:)))))) نگی جایی حداقل کمی تحقیق کن راجع به Wasteland (video game) - Wikipedia, the free encyclopedia
کسی که میگه شوتینگه تلو همون آنچارتده مشخصه وضع و حالش اشاره دارد:
Vandal Online 98
این یکی از بهترین و بزرگترین پروژه‌های ناتی داگ بود. این بازی در یک سبک جدید ایجاد نشده است. اما با استفاده از سبک‌های مختلف، به نوآوری پرداخته است. این بازی با توجه به عکس‌هایی که همه از آن دیده بودند شبیه به Uncharted‌ نیست. اما با همه‌ی این تفاسیر، بدون شک یکی از بهترین عناوین PS3 است
Giant Bomb 100
The Last Of Us، آنچارتد همراه با زامبی نیست

خدایی دمت گرم نمیدونستیم پدر سبک وحشت یه بازیه RPG هست خیلی باحالی
در مورد گرافیک تلو ترول کردن این قسمت خواهان شخصی با قدرت بدنی رستم و قدرت تخیل فردوسی بزرگ است
از آنچارتد برای ترول گرافیک تلو استفاده میکنی؟ یا از کیلزون برای ترول هوش مصنوعی؟
اون بازی هایی که نام بردی همشون اول شخص هستن و انیمیشن خاصی ندارن من گفتم انیمیشن های انقلابی.
در ضمن پستم رو 2باره بخون کامل گفتم چیز هایی میشه دید که کمتر بازیی داره نگفتم کله بازی گرافیکش از بازی های های اند بالاتره
چند تا از اون چیزها:
طراحی و مدلینگ کاراکتر ها و جوئل مو و ریش جوئل موهای جوئل کوتاهه ولی هنگامه درگیری تمام اجزای موی جوئل خیلی طبیعی با توجه به نوع حرکت تکون میخوره
طراحی عالی عضله های بدن اگه تلو رو تموم کردی اون لباس آستین کوتاه جوئل رو بپوش بعد ببین عضله های ساعدش چقدر طبیعی تکون میخوره
داشتن افکت هایی چون (اگه اسمش رو اشتباه نگفته باشم)dynamic light bounce که اگه اشتباه نکنم تو این نسل فقط کرایسیس 2 تو دایرتکس 11 داشت اونم تو 1 مرحله بحثش هست تو تاپیک تلو برو بخون
در مورد داستان هم فکر کنم ب اندازه ی کافی مطلب در مورد سایت ها گذاشتم که اگه از بایو بالاتر نباشه پایینتر نیست
پس اینطور که معلومه قبول کردی صداگذاری بازی انقلابی که هیچ نظیر هم نداره:دی
 
آخرین ویرایش:
چه شباهتي توي گيم پلي و شوتينگ TLOU و Uncharted ديدي؟ اصلا يك ذره هم ربطي ندارن.
گيم پلي TLOU بيشتر حالت Tactical Shooter داره، به خصوص قسمت مولتي پليرش. همراه با سيستم Crafting ش گيم پلي بازي رو بسيار جذاب كرده.
 
چه شباهتي توي گيم پلي و شوتينگ TLOU و Uncharted ديدي؟ اصلا يك ذره هم ربطي ندارن.
گيم پلي TLOU بيشتر حالت Tactical Shooter داره، به خصوص قسمت مولتي پليرش. همراه با سيستم Crafting ش گيم پلي بازي رو بسيار جذاب كرده.
دوست عزیز به هر حال هرکسی قرار نیست این شباهت هارو ببینه و درک کنه اینا مثله داستان بایوشاک غیر قابل درک هستن و فقط افرادی خاص و کسانی که چشم برزخ و بصیرت دارند درک میکنن نه امثال من و شما
 
اول از همه باید بخاطر اون قسمت های ابی رنگ عذر خواهی کنم انسان جایز الخطاست و منم اون لحظه کمی تحت تاثیر پست تند شما قرار گرفته بودم.

ببین چرا مغلطه میکنی؟ بحث سره تلو هست تو میگی فلان سایت گفته جی تی ای بهترینه خب چه ربطی داره؟ نه الان چه ربط به حرف من داره؟ بگو؟ من گفتم تلو انقلاب کرده میشه بگی چه ربطی داشت به جی تی ای؟خوراکتون جو رو متشنج کنید و بحث رو از موضوع اصلی دور

شما پستی که خودت می نویسی رو یک بار باز خوانی می کنی دوست عزیز؟!(البته اگر اجازه بدین بگیم دوست.)اینجا شما گفتی :

خب خیلی باحالید که هنوز نمیدونید تلو انقلاب کرده و دنباله دلیل هستید(راستی گفتی یورو گیمر)

بنده در جواب این قسمت از حرفتون این بخش رو گفتم :

تمام متنت رو خوندم و نقل قول سایت ها رو هم نگاه کردم.بازم جایی در مورد انقلاب در نقد ها نخوندم.در مورد یوروگیمر هم سایت اصلیش گفته نجات دهنده ی این سبک در حالی که برای GTA V سردبیر اون سایت گفته بهترین بازی تا حال حاضر!حالا مقایسه ی این دو جمله دیگه فرد سواد کلاس اول دبستان رو هم داشته باشه متوجه میشه.

جایی مغلطه نمی بینم.بنده در پست اولم یک جمله از یوروگیمر گذاشتم در ستایش از GTA V و شما بخش زرد رنگ رو به کار بردی.فکر می کنم متوجه شده باشن دوستان که منظور بنده چی بوده در اونجا.

خب انقلاب در واقع به معنی اینه که شما چیزی رو فراتر از استاندارد های خودش عرضه کنی حالا ما تو ایران زندگی میکنیم دیکشنری انگلیسی میدی؟خیلی باحالی فارسی حرف میزنیما مهندس

برای تعریف کلمه ی انقلاب اصلا نباید از ادبیات فارسی استفاده کرد باید رو اورد به ادبیات عربی.ریشه ی کلمه ی انقلاب از قلب میاد که به معنای مرکز و وسط و البته معنای دیگه هم داره.خود کلمه ی انقلاب یعنی واژگون کردن و تغییر دادن.بنابرین تعریف شما 100 در 100 غلطه.در ضمن دوست عزیز بنده پزشک هستم نه مهندس.

در مورد هوش مصنوعی جا داره بگم کسی که هوش مصنوعی تلو رو ترول میکنه جای بحث نمیذاره شما خوش باش

بنده ترول نکردم.شما بخشی از ترولینگ رو نشون بده (زیرش ادرستم بنویس) PS4 رو برات پست می کنم همین لحظه.بنده گفتم ممکنه حتی بهتر شده باشه هوش مصنوعیش در قیاس با KZ ولی واژگون و تغییر اساسی داده نشده و به معنای کلمه انقلابی نیست.

شما جای اینکه جواب من رو بدین رو آوردی به مغلطه من کی گفتم تو هیچ بازیی همچین چیزی نبوده؟پست منو یه بار کامل بخون بعد نقل قول کن حوصله بولد کردن نداشتم نصفه پستت حرف گذاشتی تو دهنم من گفتم هیچ بازیی به این زیبایی به تصویر نکشیده افتاد؟؟

شما گفتی :

هوش مصنوعی انقلابی به همراه گیمپلی واقع گرا که در هیچ بازیه دیگه ای یافت نمیشه ترکیب اون با انیمیشن های انقلابی که حس واقعی بودن اکشن ها رو بیش از هر بازیی منتقل میکنه بهتره بگم سبکی انقلابی که بر عکس همه ی بازی های این سبک شما مجبوری از تمام فکر ذهن خلاقیت و وسایل و داشته های خود برای زنده موندن استفاده کنی که توی هیچ بازیی تلاش برای بفا به این زیبایی به تصویر نکشیده شده بود همانند واقعیت یک اشتباه کوچک باعث مرگ شما میشه

بهتر از عناوین قبلی با انقلابی بودن و تغییر دادن و واژگون کردن متفاوته.بنده در پست قبلیم گفتم هر کس بگه TLOU بازی کوچیکیه خودش کوچیک هست نه بازی.اما مسئله اینه که انقلابی نیست.تغییر اساسی در سبک مورد نظر نداده.

من پیشنهاد میکنم که یک عدد پی اس 3 تهیه کنی تلو رو یه بار تموم کنی شوتینگش سخت شده ی آنچارتد؟:)) تو خیلی باحالی معلومه آنچارتد هم بازی نکردی شوتینگ تلو چه ربطی به RE4 داره نمیدونم(درسته یه الهاماتی گرفته ولی نه اینکه به ارث برده خخ) راستی یه سوال اگه شوتینگش سخت شده ی آنچارتده پس چرا از RE4 به ارث برده؟ربط آنچارتد و RE4 چیه به هم؟

اولین بار در دنیای بازی RE4 نواوری و انقلاب کرد و در شوتر های سوم شخص هدف گیری از روی شانه رو اورد.در بازی های بعدی از جمله GTA و حتی Gears و Uncharted از این نوع هدف گیری از روی شانه استفاده شد.در TLOU تغییراتی در نحوه ی تیر اندازی دادن (که به نظرم فقط برای واقعی تر کردن که در نهایت سبب سختیش میشه , بوده) و نه تغییرات عظیم , نه واژگون کردن و نه انقلابی.الان موضوع روشن شد؟

یعنی به خودم لعنت میفرستم که چرا وارد این بحث ها میشم فکرش رو نمیکردم روزی بشه بخوام تلو رو با بازیی مثل Wasteland 1 مقایسه کنم تورو خدا خودتون رو زیره سوال نبرید سبک این بازی RPG چه ربطی به سبک بقا داره:)))))) نگی جایی حداقل کمی تحقیق کن راجع به Wasteland (video game) - Wikipedia, the free encyclopedia

تم بازیش رو باید بذاری.وقتی میگی تم بازی و اتمسفر بازی و البته شما روشن تر گفتی داستان بازی در دنیا های اخرالزمانی تا الان دیده نشده در اینجا :

انقلاب در زمینه داستان سرایی زمانی که همه ی بازی های آخر زمان به داستانی کلیشه ای و پایانی کلیشه ای بسته شدند این بازی اومد مرز هارو شکست(البته بحث در این مورد زیاده)

بنده فقط یه مثال کوچیک در این زمینه زدم و در ادامش توضیح دادم که بله عناوین با تم اخرالزمانی هستند که در اتمسفر و حتی داستان می تونن در رده های بالا قرار بگیرن.

خدایی دمت گرم نمیدونستیم پدر سبک وحشت یه بازیه RPG هست خیلی باحالی
در مورد گرافیک تلو ترول کردن این قسمت خواهان شخصی با قدرت بدنی رستم و قدرت تخیل فردوسی بزرگ است
از آنچارتد برای ترول گرافیک تلو استفاده میکنی؟ یا از کیلزون برای ترول هوش مصنوعی؟
اون بازی هایی که نام بردی همشون اول شخص هستن و انیمیشن خاصی ندارن من گفتم انیمیشن های انقلابی.
در ضمن پستم رو 2باره بخون کامل گفتم چیز هایی میشه دید که کمتر بازیی داره نگفتم کله بازی گرافیکش از بازی های های اند بالاتره
چند تا از اون چیزها:
طراحی و مدلینگ کاراکتر ها و جوئل مو و ریش جوئل موهای جوئل کوتاهه ولی هنگامه درگیری تمام اجزای موی جوئل خیلی طبیعی با توجه به نوع حرکت تکون میخوره
طراحی عالی عضله های بدن اگه تلو رو تموم کردی اون لباس آستین کوتاه جوئل رو بپوش بعد ببین عضله های ساعدش چقدر طبیعی تکون میخوره
داشتن افکت هایی چون (اگه اسمش رو اشتباه نگفته باشم)dynamic light bounce که اگه اشتباه نکنم تو این نسل فقط کرایسیس 2 تو دایرتکس 11 داشت اونم تو 1 مرحله بحثش هست تو تاپیک تلو برو بخون
در مورد داستان هم فکر کنم ب اندازه ی کافی مطلب در مورد سایت ها گذاشتم که اگه از بایو بالاتر نباشه پایینتر نیست

کسی گرافیک TLOU رو ترول نکرد.شما اشتباهی بردیش تا معراج بالا بنده فقط اسم چند تا عنوان رو اوردم که در این زمینه به راحتی بالاتر از TLOU قرار می گیرن و البته اسم یکی از عناوین انحصاری خود PS3 مثل Uncharted 3 که DF معتقده در بعضی جاها حتی از TLOU هم بهتره.

در زمینه ی انیمیشن هم فعلا Beyond سردمدار هست.در ضمن حتی اگر قبول کنیم TLOU بهترین انیمیشن ها رو داره بازم با توجه به معنی واقعی کلمه ی انقلاب , همچین چیزی در TLOU دیده نمیشه.انیمیشن عالی هست.ولی انقلابی در این صنعت صورت نگرفته.بازم می گم با توجه به اهمیت این کلمه باید یاد بگیریم برای هر چیزی به کارش نبریم.

در مورد داستان هم فکر کنم ب اندازه ی کافی مطلب در مورد سایت ها گذاشتم که اگه از بایو بالاتر نباشه پایینتر نیست

این بخش رو توی پست قبلیت می گفتی مسلما بنده صحبتی نمی کردم.شما این جمله رو گفتی :

واقعا چرا یه سری های فاز این رو گرفتن داستان بایوشاک از تلو بهتره؟اشاره به پس زیر

که بنده تصور کردم گفتین بهتر از Bioshock هست.

_______________

گيم پلي TLOU بيشتر حالت Tactical Shooter داره، به خصوص قسمت مولتي پليرش. همراه با سيستم Crafting ش گيم پلي بازي رو بسيار جذاب كرده.

منظورت از Tactical Shooter دقیقا چی هست؟منظورت عناوینی مثل Arma 3 هستن که در این صورت باید بگم سخت در اشتباه هستی.المان های یک عنوان Tactical Shooter اینقدر متفاوت هست با بخش شوتینگ TLOU که مقایسشون از اشتباهات بسیار بزرگ محسوب میشه.در اینجا بنده فقط در مورد سیستم شوتینگ TLOU صحبت کردم.که بالاتر توی این پست توضیح کامل دادم.در مورد بخش های مختلف گیم پلی هم بنده نگفتم که بازی بدی هست.چرا این برداشت از پست من میشه؟گفتم در این زمینه انقلابی نیست.خلاقیت و نواوری درش موج نمیزنه.همین.

________________

دوست عزیز به هر حال هرکسی قرار نیست این شباهت هارو ببینه و درک کنه اینا مثله داستان بایوشاک غیر قابل درک هستن و فقط افرادی خاص و کسانی که چشم برزخ و بصیرت دارند درک میکنن نه امثال من و شما

و بازم ممنون از شما بخاطر تمسخر.در مورد Bioshock هم نیاز به چشم برزخی نیست.2 ساعت فکر در مورد داستان بازی کافیه.همینکه بعد از چندین روز بازم نقاط جالبی در بخش داستانی بازی با تفکر درشون پیدا بکنی ارزش بخش داستانی رو می بره بالا.اصلا نیاز به تعریف من نیست.
_______________
______-


پس اینطور که معلومه قبول کردی صداگذاری بازی انقلابی که هیچ نظیر هم نداره
biggrin1.gif

بیشتر در مورد خود بخش صدا گذاری و موسیقی هاش به کنار.البته این سلیقه ای هست مبحث موسیقی و من به شخصه موسیقی های هنس زیمر رو خیلی دوست دارم.اما صداگذاری این بازی در زمینه ی شنیده نشدن حتی یک صدای نا مربوط به محیط , صدای ایجاد شده برای القای ترس و مسائل بسیار دیگه درباره ی بخش صداگذاری بازی های رایانه ای , دقیقا یک انقلاب و تغییر بزرگ محسوب میشه در قیاس با عناوین قبلی.
 
آخرین ویرایش:
من که دیگه گول هایپ های این بابا رو نمی خورم، پارسال قرار بود 7 تا بازی جدید نشون بدن، آخرش Phantom Pain رو نشون دادن با Dark Souls 2، اون 5 تا هم همش DLC بود lol
 
من که دیگه گول هایپ های این بابا رو نمی خورم، پارسال قرار بود 7 تا بازی جدید نشون بدن، آخرش Phantom Pain رو نشون دادن با Dark Souls 2، اون 5 تا هم همش DLC بود lol
البته امسال شروع نسل جدیده و کمی فرق میکنه:دی
من برعکس امیدوارم 3-4 تا بازی جدید رونمایی بشه!!:دی
 
به دلیل کمبود Ram سازندگان Killzone 2 نیومدن یار های خودی رو غیب کنن که وقتی از 1 متری دشمن رد بشه نبیننش دشمنان!(منظورم رو متوجه میشی که؟!) مثال های هوش مصنوعی زیاد هست در صنعت بازی.کار های جان کارمک و البته گیب نویل و Fear که میشه گفت سردمدار هوش مصنوعی در عناوین این صنعت محسوب میشه.TLOU شما میگی بهتر از این عناوین هست هوش مصنوعیش؟!(از نظر من که نیست هر کسی هم که عناوین بالارو انجام داده باشه متوجه میشه)

ps4 رو رد کن بیاد(این میگه بی نظیر شما میگی اون عناوین بهترن)مرده و حرفش
SpazioGames 100
شاهکار! یک بازی که از هر نظر فوق‌العاده عمل کرد. گیمپلی و هوش مصنوعی بی نظیر. در آینده اگر بازیی بخواهد با تقلید از محیط The Last Of Us عرضه شود، باید با این بازی مقایسه شود. پس شاید نباید منتظر چنین اتفاقی بود.
 
به دلیل کمبود Ram سازندگان Killzone 2 نیومدن یار های خودی رو غیب کنن که وقتی از 1 متری دشمن رد بشه نبیننش دشمنان!(منظورم رو متوجه میشی که؟!) مثال های هوش مصنوعی زیاد هست در صنعت بازی.کار های جان کارمک و البته گیب نویل و Fear که میشه گفت سردمدار هوش مصنوعی در عناوین این صنعت محسوب میشه.TLOU شما میگی بهتر از این عناوین هست هوش مصنوعیش؟!(از نظر من که نیست هر کسی هم که عناوین بالارو انجام داده باشه متوجه میشه)

ps4 رو رد کن بیاد(این میگه بی نظیر شما میگی اون عناوین بهترن)مرده و حرفش
SpazioGames 100
شاهکار! یک بازی که از هر نظر فوق‌العاده عمل کرد. گیمپلی و هوش مصنوعی بی نظیر. در آینده اگر بازیی بخواهد با تقلید از محیط The Last Of Us عرضه شود، باید با این بازی مقایسه شود. پس شاید نباید منتظر چنین اتفاقی بود.

این بخشی که نقل قول کردی از صحبت های من , منو یاد یکی از استاد هامون در دوران تحصیل انداخت.البته ما که اون اخر های کلاس می نشستیم.همیشه این استاد ما ابتدای صحبتشو بلند بیان می کرد و تمام کلاس می شنویدن ولی در صحبت هاش همینطور سیر نزولی پیدا میکرد صحبتش.یعنی ولومش میومد پایین.بعد ما اخر کلاسی ها همیشه می فهمیدیم امتحانه ولی تارخش و مبحثش رو که در انتهای صحبتاش می گفت رو نمی فهمیدیم(می دونستیم داره حرف می زنه ولی خب به خودمون نمی اوردیم).و از همین حربه هم همیشه استفاده می کردیم و زمان امتحان و ... رو جا به جا می کردیم.خب بگذریم هدف بنده از بیان این صحبتم این هست :

بر اساس این تعریف مشخص که در هر دیکشنری که دم دستت باشه یافت میشه (نه توهمات ذهنیت) قسمت قسمت میریم جلو.در بخش هوش مصنوعی همین نسل Killzone 2 رو داشتیم بین عناوین سونی که هوش مصنوعیش در بالاترین سطوح ممکنه قرار داشته و جالبیش اینه که به دلیل کمبود Ram سازندگان Killzone 2 نیومدن یار های خودی رو غیب کنن که وقتی از 1 متری دشمن رد بشه نبیننش دشمنان!(منظورم رو متوجه میشی که؟!) مثال های هوش مصنوعی زیاد هست در صنعت بازی.کار های جان کارمک و البته گیب نویل و Fear که میشه گفت سردمدار هوش مصنوعی در عناوین این صنعت محسوب میشه.TLOU شما میگی بهتر از این عناوین هست هوش مصنوعیش؟!(از نظر من که نیست هر کسی هم که عناوین بالارو انجام داده باشه متوجه میشه) خب ما میگیم باشه بهتر هست هوش مصنوعیش.دقیقا در زمینه ی هوش مصنوعی انقلاب کرده؟!بالا رو خوندی؟!تغییر بسیار بزرگ و البته سریع!من به هیچ وجه تغییر بسیار بزرگی در هوش مصنوعی TLOU در قیاس با Fear و Killzone 2 نمی بینم.نه من جلوی هر کس هوش مصنوعی این دو بازی رو بذاری و بگی چقدر فاصله دارن بهت نمی گن وااااا tlou تغییر بزرگی داشته!فوقش بگن یکم بهتر شده.

این کل مطلب من در مورد هوش مصنوعی این بازی هست که در انتهاش حتی گفتم قبول کنم هوش مصنوعی TLOU بهتره , اما بازم انقلابی نیست و مثالم زدم.شما اون بخش انتهایی رو مورد نظر قرار ندادی.در بخش هایی نظر شخصیم رو گفتم که به نظرم Killzone 2 هوش مصنوعی بهتری نسبت به TLOU داره.این جمله رو نمیشه ترول حساب کرد.چون اولا بنده نیومدم بازی کمی رو مقایسه کنم , دارم یکی از بهترین بازی ها با بالاترین هوش های مصنوعی رو مقایسه می کنم.همون مطلبی که برای TLOU از یک سایت گذاشتی رو بنده می تونم از تک تک نقد های Killzone 2 برات بذارم بری متاکریتیک از بالا بیای پایین در تمام نقد ها هست که یکی از بهترین هوش های مصنوعی عناوین تاریخ رو KZ2 داراست.حالا اگر مقایسه ی Killzone 2 در این زمینه از نظر هوش مصنوعی با TLOU ترول محسوب میشه برای من موردی نداره ادرس بده پست می کنم.
 
یه گیم پلی از 1886 نشون بدن بازی BTS هم درست درمون رونمایی بشه من دیگه چیزی نمیخوام :دی

این ها رو هم نشون ندادن ندادن ، GOTY که قراره معرفی بشه 8-> :دی
کاندیداهای این هم که مشخصه از بین همون 3 تا بازی کلفت هاست :دی

لعنتی ها تو همه ی زمینه ها شاخن :x :دی
 
فوق العاده ـست این آهنگ !!!
هر وقت یاد این می افتم هوس میکنم بشینم دوباره TLoU رو بازی کنم ! :دی
Been There , Done That :دی
واقعا آدم یه حس غریبی بهش دست میده بعد از تموم کردن tlou خودشم فرقی نمیکنه چند بار تموم کنی فرقی تو اون حس ایجاد نمیشه . امیدوارم داوران اون حس رو احساس کرده باشن (به جز اون 3 داور البته :دی)

===
اینا بخش best charecter رو هنوز اعلام نکردن امکانش هست که هنوز بخشای دیگه ای رو هم اعلام نکرده باشن ؟
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or