مراسم PlayStation Experience در دسامبر

بهترین کنسول سونی از نظر شما؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    411

Dinosaur

Loyal Member
سلام!



pssuoqk55u6d6hp63df0.jpg


سونی تصمیم دارد در روزهای 6 و 7 دسامبر مراسمی عظیم را تحت عنوان PlayStation Experience برگزار کند. این مراسم از مدتی پیش در دست طراحی بوده و اینک همزمان با 20 سالگی PlayStation در بهترین زمان ممکن شاهد آن خواهیم بود.
افراد 18 سال به بالا برای شرکت در PlayStation Experince می توانند با پرداخت 50 دلار برای یک روز (90 دلار برای دو روز) به محل برگزاری مراسم در لاس وگاس واقع در نوادا رفته و از بخش های مختلفی لذت ببرند. تجربه انواع بازی های پلتفورم های PlayStation، نشست های متنوع، ملاقات با تعدادی از بهترین بازیسازان این صنعت، بدست آوردن آیتم های مختلف و شانس خرید وسایل کلکسیونی کمیاب از استودیوهای مختلف جزو برنامه های این مراسم خواهد بود. در کنار این ها، حاضرین می توانند به صورت اختصاصی اولین نمایش بعضی عناوین سال 2015 را شاهد باشند.
PlayStation Blog نیز در تاریخ ذکر شده به پوشش مراسم پرداخته و گزارش هایی برای افرادی که نمی توانند در مراسم شرکت کنند، ارائه خواهد داد.



موفق باشین!

ویرایش:

Saturday, December 6th

10:00am PlayStation Experience keynote
11:30am Dying Light live gameplay
12:00pm Destiny: The Dark Below gameplay
12:30pm Virtual Reality: A New Era for Games (live panel
1:30pm The Tomorrow Children live gameplay
2:00pm God of War: Retrospective (live panel excerpt
2:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
3:00pm No Man’s Sky gameplay and discussion
3:300pm The Journey of Diablo III on PS4 (live panel excerpt
4:00pm Tearaway Unfolded PS4 live gameplay
4:30pm LittleBigPlanet 3 Community Creations
5:00pm Inside the Dev Studio (live panel

Sunday, December 7th

10:30am Opening welcome and recap with special guests
11:00am The Witness live gameplay
11:30am Grim Fandango Remastered live gameplay
12:00pm The Tomorrow Children live gameplay
12:30pm Prototype to Product (live panel excerpt
1:00pm Lara Croft & The Temple of Osiris live gameplay
1:30pm World Wide Studios Town Hall (live discussion
2:00pm Far Cry 4: From the Developer’s Mind to the Gamer (live panel excerpt
2:30pm Amplitude live gameplay
3:00pm Tearaway: How Media Molecule Built a Living Papery World
4:00pm Secret Mystery Game live gameplay
4:30pm Axiom Verge live gameplay

5:00pm Story Time (live panel


 
آخرین ویرایش:
[MENTION=93778]ماکان[/MENTION]

آقا این دو تا پست اخیرتم از اون پست تو مخی معروفات بودا:d

از چندین دریچه میشه حرفاتو زیر سوال برد. شنمو در تاریخی که عرضه شد یعنی سال 99 به بیان ساده تر حدود 16 سال پیش تو اون برهه از زمان فرسنگها با بازیهای دیگه توفیر داشت. بعد فنیش رو خودت گفتی ولی شنمو اولین بازی در تاریخ بود که میشد روی داستان پردازشی تاثیر بگذاری. نوع کارگردانی بازی فوق العاده و اپیک بود. خیلی راحت میشه شروعش رو با شروع GOWIII مقایسش کرد. تفاوت زمان عرضه رو هم بزاری بقلش تازه بزرگی کار سوزوکی مشخص میشه.

بله حق با توست میشه شنمو رو گذاشت کنار GTA V و نتیجه گرفت که GTA از نظر فنی کار بزرگتریه. البته به شرطی که 15 سال تفاوت زمانی دو تا بازی رو در نظر نگرفت و فراموش کرد که GTA V داره روی کنسولایی اجرا میشه که صد ها بار قویتر از دریمکستن.

با این استدلال تو میشه کرش تیم ریسینگ رو هم گذاشت کنار ماریو کارت یو و مقایسه کرد و بعد هم توی BC پست داد که من واقعا نمیفهمم دلیل محبوبیت کرش چیه. الان ماریو کارت خیلی ازون بهتره:d

خود مقایست با GTA V هم خیلی جالبه. چطور به این نتیجه رسیدی که شنمو اصلا با GTA تو یه سبک قرار میگیرن جای شگفتی است. بازی که درش نه تفنگ هست و نه اتومبیل چه شباهتی با GTA داره؟ اصلا چرا باید GTA رقابت کنه؟ مگه UC4 قراره با GTA رقابت کنه؟

صرف اینکه یه بازی Open World هست معنیش این نیست که GTA Clone تعریف میشه. بگذریم از اینکه زمان شنمو اصلا GTA به این معنای امروزی وجود نداشت.

شنمو از هر نظری که شما در نظر بگیری بیشتر به کارای دیوید کیج شبیهه و باید با اونا مقایسه بشه.
 
@ماکان

آقا این دو تا پست اخیرتم از اون پست تو مخی معروفات بودا:d

از چندین دریچه میشه حرفاتو زیر سوال برد. شنمو در تاریخی که عرضه شد یعنی سال 99 به بیان ساده تر حدود 16 سال پیش تو اون برهه از زمان فرسنگها با بازیهای دیگه توفیر داشت. بعد فنیش رو خودت گفتی ولی شنمو اولین بازی در تاریخ بود که میشد روی داستان پردازشی تاثیر بگذاری. نوع کارگردانی بازی فوق العاده و اپیک بود. خیلی راحت میشه شروعش رو با شروع GOWIII مقایسش کرد. تفاوت زمان عرضه رو هم بزاری بقلش تازه بزرگی کار سوزوکی مشخص میشه.

بله حق با توست میشه شنمو رو گذاشت کنار GTA V و نتیجه گرفت که GTA از نظر فنی کار بزرگتریه. البته به شرطی که 15 سال تفاوت زمانی دو تا بازی رو در نظر نگرفت و فراموش کرد که GTA V داره روی کنسولایی اجرا میشه که صد ها بار قویتر از دریمکستن.

با این استدلال تو میشه کرش تیم ریسینگ رو هم گذاشت کنار ماریو کارت یو و مقایسه کرد و بعد هم توی BC پست داد که من واقعا نمیفهمم دلیل محبوبیت کرش چیه. الان ماریو کارت خیلی ازون بهتره:d

خود مقایست با GTA V هم خیلی جالبه. چطور به این نتیجه رسیدی که شنمو اصلا با GTA تو یه سبک قرار میگیرن جای شگفتی است. بازی که درش نه تفنگ هست و نه اتومبیل چه شباهتی با GTA داره؟ اصلا چرا باید GTA رقابت کنه؟ مگه UC4 قراره با GTA رقابت کنه؟

صرف اینکه یه بازی Open World هست معنیش این نیست که GTA Clone تعریف میشه. بگذریم از اینکه زمان شنمو اصلا GTA به این معنای امروزی وجود نداشت.

شنمو از هر نظری که شما در نظر بگیری بیشتر به کارای دیوید کیج شبیهه و باید با اونا مقایسه بشه.
آخر ما نفهمی دیم این بازی چیه :|
اولین بار اسمش رو می شنوم ، اول عکسهاش رو دیدم فکر کردم یاکوزاست :|
 
آخر ما نفهمی دیم این بازی چیه :|
اولین بار اسمش رو می شنوم ، اول عکسهاش رو دیدم فکر کردم یاکوزاست :|

داستان یه پسری به اسم ریو هازوکیه که پدرش استاد هنرهای رزمیه و به طبعش به پسرش هم یاد داده یه روز یه آدم قلچماقی به اسم لندی که عضو مافیای چین تو ژاپنه میاد خونشون و جلوی چشمش باباش رو میکشه. اونم راه میفته دنبال اینکه بفهمه قضیه چی بوده و ایضا انتقام بگیره. متوجه میشه که اونطور ها هم که فکر میکرده پدرش رو نمیشناخته

بازی Open World هست و و توش باید با شخصیات زیادی آشنا بشی و مهارتهای رزمی و عرفانی زیادی یاد بگیری. تا حدود زیادی بازی الهام گرفته از افسانه های چین و ژاپنه و داستان فوق العاده زیبایی داره. فقط حیف نصفه مونده و آخرش نفهمیدیم که چه بلایی سر ریو میاد

شنمو در زبان چینی به معنای درخت گیلاسه
 
در راستای تولد یک سالگی PS4, رئیس بخش آمریکایی پلی استیشین آقای Shawn Layden مثل E3 یه سری خزعبلات (!:d) برامون ترتیب دادن گفتم دورهمی بخونیم :d

یه آمار کلی از PS4 داده :


  • 13.5MM PS4 shipped worldwide

  • 530MM presses of the Share Button
  • PS4 hardware sales generated the most revenue in the U.S. during its first yearthan any other new gaming platform
  • 56MM unique active users
  • 7.9MM PS+ subscribers. 270% increase in PS+ membership since PS4 launch
  • 09.14 the biggest month ever for the network business



از واژه Blockbuster برای بازی هایی مثل Killzone Shadowfall استفاده کرده که در نوع خودش جالبه :d



در آخر هم آدرس Playstation Experience داده که قراره خیلی خوش بگذره و کلی Developer اونجا هستن و میتونین بهترین عناوین 2015 رو تجربه کنین و blah blah blah :d

PlayStation 4 Turns One ***8211; PlayStation.Blog

این بابا چقدر شبیه دکتر خودمونه!!. یه بند امار و ارقام رها میکنه :دی
 
حداقل دو تا E3 لازمه تا اینا معرفی شن :دی

نه اتفاقا توی E3 خوب طبیعیه که اینقدر بازی معرفی شه. منتها سونی اینقدر داره تو معرفی بازیاش خست نشون میده که ما توقعمون اومده پایین. یه حساب سرانگشتی بکنی میبینی که خیلی از استودیوهای سونی بازی معرفی نکرده دارن
سانتا
Bend
مدیا مالکیول
GG
Polyphony Digital
و........
خیلی راحت میشه با همینا سه تا E3 رو ختم به خیر کرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or