مراسم Microsoft X018

دوست دارید از کدام یک از عناوین زیر اخبار و اطلاعات در این مراسم منتشر شود؟

  • Halo Infinite

    رای‌ها: 52 39.7%
  • Gears of War 5

    رای‌ها: 57 43.5%
  • Ori and the Will of the Wisps

    رای‌ها: 20 15.3%
  • Cuphead DLC

    رای‌ها: 8 6.1%
  • Forza Horizon 4

    رای‌ها: 8 6.1%
  • Crackdown 4

    رای‌ها: 7 5.3%
  • Sea of Thieves Future DLCs

    رای‌ها: 6 4.6%
  • Cyberpunk 2077

    رای‌ها: 53 40.5%
  • Sekiro:Shadow Die Twice

    رای‌ها: 32 24.4%
  • Fallout 76

    رای‌ها: 9 6.9%
  • بازی های معرفی نشده از استودیو های تازه ی مایکروسافت نظیر Playground و Ninja Theory

    رای‌ها: 89 67.9%
  • بازی های معرفی نشده از ناشرهای دیگر

    رای‌ها: 43 32.8%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    131

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
4alc_xo18announceher-hero.jpg

مراسم Xbox Show پس از 8 سال بازگشت.
در برنامه 25 سپتامبر Inside Xbox،فیل اسپنسر از برگزاری مراسم X018 در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) در شهر مکزیکوسیتی کشور مکزیک خبر داد.
هم چنین وی عنوان کرد در این مراسم شاهد رونمایی ها و اخبار جدید از Xbox خواهیم بود.
مراسم X(Xbox Show) برای اولین بار در اکتبر 2001 پیش از عرضه کنسول Xbox در شهر کن فرانسه برگزار شد که در آن مایکروسافت از پروژه هایی نظیر Fable و Halo Combat Evolve رو نمایی کرد.
آخرین مراسم X به سال 2010 در شهر سانفرانسیسکو آمریکا بازمیگردد که در آن از Halo Reach،Alan Wake،Splinter Cell:Conviction،Final Fantasy XIII و Fable 3 نمایش و محتوا منتشر شد.
هم چنین شایان ذکر است که پیوستن استودیو Rare به Microsoft Game Studios در کنار نمایش هایی نظیر GTA IV و Gears of War در مراسم X06 در سال 2006 در شهر بارسلونا اسپانیا خبررسانی شد.
زمان برگزاری مراسم:
یکشنبه 20 آبان ساعت 00:30.
اطلاعات بیشتر:
تاریخچه مراسم X (Xbox Show)
Announcing X018, A Global Celebration of All Things Xbox - Xbox Wire
 
آخرین ویرایش:
من هم دوست دارم خبر جذب استرلی رو باور کنم؛ چون هم مت بوتی تو این یه ساله طوری برای 343I و The Initiative نیرو گرفته که آدم انتظار داره حتما برای استرلی اقدام کنه و همین که استرلی توی کالیفرنیا زندگی میکنه. محل فعلی استودیوی The Initiative.
ولی هیچ سورس معتبری نداریم متاسفانه در این مورد.
 
  • Like
Reactions: Only Xbox
من هم دوست دارم خبر جذب استرلی رو باور کنم؛ چون هم مت بوتی تو این یه ساله طوری برای 343I و The Initiative نیرو گرفته که آدم انتظار داره حتما برای استرلی اقدام کنه و همین که استرلی توی کالیفرنیا زندگی میکنه. محل فعلی استودیوی The Initiative.
ولی هیچ سورس معتبری نداریم متاسفانه در این مورد.
اصلا دوس ندارم رویا پردازی کنم اما اصلا بعید نیست ماکرو حرکتی ک سونی با کوجیما زد و رو هوا مخشو حالام ماکرو با این حرکت مخصوصا با نزدیک شدن ب نسل جدید ی بیگ بنگ حسابی بسازه و با ی تیزر خفن هممونو تو E3 محصور خودش بکنه
 
شرمنده وسط تئوریاتون میخام گند بزنم به یکیشون :دی
ولی استرلی یجوری خودشو بازنشسته کرد... واقعا بنظرم بعیده اصن دیگه به صنعت برگرده‌... فوقش بعدن با بازیای موبایل یا مستقل...
هرچند هرچقد این initiative شاخ تر بشن جذابتره :دی ولی بنظرم خیلی محاله!!
 
شرمنده وسط تئوریاتون میخام گند بزنم به یکیشون :D
ولی استرلی یجوری خودشو بازنشسته کرد... واقعا بنظرم بعیده اصن دیگه به صنعت برگرده‌... فوقش بعدن با بازیای موبایل یا مستقل...
هرچند هرچقد این initiative شاخ تر بشن جذابتره :D ولی بنظرم خیلی محاله!!
ادما با امید زنده ان[-o< با اینکه احتمالش خیلی کمه که همچین ادمی بیاد به سمت مایکروسافت ولی شاید دیدی اومد
چون شعبه مکزیک توییت زده بودن منتظر یک مهمان ویژه باشید
 
شرمنده وسط تئوریاتون میخام گند بزنم به یکیشون :D
ولی استرلی یجوری خودشو بازنشسته کرد... واقعا بنظرم بعیده اصن دیگه به صنعت برگرده‌... فوقش بعدن با بازیای موبایل یا مستقل...
هرچند هرچقد این initiative شاخ تر بشن جذابتره :D ولی بنظرم خیلی محاله!!

حالا مایکروسافت بیاد که نه معلوم نیست خیلی دلخوشیه ولی بروس استارلی چند وقت پیش توییت زد که خبرهای بیشتر به زودی منتشر میکنه :D

اینم در نظر بگیرین بنده خدا قبل اینکه از ناتی داگ جدا بشه و حتی روی انچارتد 4 کار کنه یکسری پلن برای new ip داشته
photo_۲۰۱۸-۰۸-۱۹_۲۱-۲۶-۰۹.jpg
 
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است! چرا کلیف بلزنسکی نه!:D این بیچاره ولی بعد از اخرین بازیش یه ضربه سنگینی روحی خورد جوری که الان کلا ناامیده از بازی سازی. قبلا گفتم شخصا خیلی دوست دارم دوباره به میادین برگرده بنظرم فیل اسپنسر هم ادمی خوش زبونیه و میتونه ادما رو متقاعد کنه. کلیف بی الان بیشتر از روی افسردگی زده جاده خاکی این مرد کلی ایده و ارزو داشت، ادم باکاریزماییه الانم بهترین فرصته برای هردو طرف کافیه فیل یه قرار ملاقات بزاره:D.
 
باور کن هی که دنبال یه دلیل منطقی میگردم ND و Sony رو بخاطر یه استودیوی تازه تاسیس تو شرکت رقیب ول کرده باشه تو کتم نمیره اونم در حالیکه میتونه پس از استراحت تو خود سونی یه پروژه بزرگ دیگه رو رهبری کنه.
اگه به تیم Leslie Benzies پیوسته باشه خیلی منطقی تر بنظر میاد چون هم وابستگی ندارن هم طرف حسابش مانند خودش یه اوستاس:D

حالا من خیلی اصرار ندارم که حتما بروس استرالی میخواد بیاد مایکرو (هرچند کسی که این حرف رو زده همون کسی هست که 3 ماه پیش گفت مایکرو داره آبسیدین رو میخره) ولی در کل دلیل منطقی خیلی زیاده. اول اینکه هر آدمی تو کارش دنبال تجربه چیزهای جدید هست، و بروس هم قطعا از اینکه این همه سال تو یه استدیو و با اون حجم از فشار کار کنه خسته شده. و چرا مایکرو نه؟ چون هم پوزیشنش میره بالاتر و هم میتونه با طیف جدیدی از مخاطب کار کنه! حالا بگذریم که پیشنهاد مالی هم میتونه خیلی تاثیر گزار باشه.

اما در کل همین تغییر محیط و بالا رفتن پوزیشن خیلی مهمه. مثل همون جناب یعقوب مینکوف که تو ND لید دیزاینر بود اما وقتی رفت IW شد کارگردان! همین دلیل خوبی برای جدا شدن از یه استدیو هست.
 
مایکروسافت واسه The Initiative خیلی هزینه کرده، وقتی یکی مثل Christian Cantamessa رو برای تیمشون استخدام میکنن، یعنی اینکه ممکنه آدم های خفن دیگه ای هم به این تیم اضافه بشن. یه موقع هم نمیدونید طرف کیه با یه سرچ ساده متوجه میشید کیه :دی با این شرایط پیوستن یکی مثل Bruce Straley نمیتونه خیلی عجیب باشه، البته با توجه به شایعاتی که در موردش هست میگم وگرنه شاید اصلا از دویست کیلومتری این استودیو هم رد نشده باشه تا حالا :دی
 
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است! چرا کلیف بلزنسکی نه!:D این بیچاره ولی بعد از اخرین بازیش یه ضربه سنگینی روحی خورد جوری که الان کلا ناامیده از بازی سازی. قبلا گفتم شخصا خیلی دوست دارم دوباره به میادین برگرده بنظرم فیل اسپنسر هم ادمی خوش زبونیه و میتونه ادما رو متقاعد کنه. کلیف بی الان بیشتر از روی افسردگی زده جاده خاکی این مرد کلی ایده و ارزو داشت، ادم باکاریزماییه الانم بهترین فرصته برای هردو طرف کافیه فیل یه قرار ملاقات بزاره:D.
ییادش بخیر هیچ وقت E3 2006 ک کلیف با گیم پد اومد رو استیج و شروع کرد ب توضیح و بازی کردن یا و سال بعدش کاری ک با GEARS 2 کرد و همچنین 3 و روزای فوق العاده ای ک برامون ساختن
اما بعد از رفتنش به استدیو شخصیشو مجموعه اتفاقاتی ک افتاد بنظر میرسه تیمی ک پشت ساخت GEARS بود فوق العاده بود نه اینکه جناب بیزنسکی
اما با اومدنش تیم دوم کولشن با ایده خوب قرار باش بوجود بیاد و کلیفی برگرده بشدت منتظر این اتفاق فوق العادم
 
  • Like
Reactions: stanley
شایعاتی پیرامون خرید Turtle Rock هم هست. به نظر ماکروسافت بیشتر از سونی و نینتندو خطر ورود گوگل را به این صنعت حس کرده که اینجوری افتاده رو دور خرج کردن. 600 نفر استخدام الان دارن که رقم قابل توجهی هست.

نسل بعد رقابت دیدنی خواهد بود.
 
شایعاتی پیرامون خرید Turtle Rock هم هست. به نظر ماکروسافت بیشتر از سونی و نینتندو خطر ورود گوگل را به این صنعت حس کرده که اینجوری افتاده رو دور خرج کردن. 600 نفر استخدام الان دارن که رقم قابل توجهی هست.

نسل بعد رقابت دیدنی خواهد بود.
سهیل
اون ها هم قطعا برای رقابت اماده میشن ولی این واقعیته که اونها بودجه و سرمایه ای که مایکروسافت در اختیار داره رو ندارن
ما اینجا میشینیم میگیم رفت ابسیدین رو خرید ولی پشت این خرید میلیون ها دلار پول جابجا شده
میگیم پلی گراند رو خرید
میگیم ninja theory رو خرید
میگیم شایعه شد Turtle Rock رو خرید
چون لعنتی واقعا سرمایه داره ولی کمپانی های مقابل با تمام موفقیت هاشون امکان نداره بتونن این قدر راحت خرج کنن
 
  • Like
Reactions: Soheil
کوجیما پروداکشنز هم همین وضعو داشت و دث استرندینگ معرفی کرد ولی اتفاقا بعید نیست نینجا تئوری بازی معرفی کنه. چندین پروژه داشت قبل و حین ساخت هل بلید که قاعدتا باید طی این چند سالی که از عرضه هل بلید گذشته باشه پیشرفت کرده باشن و حداقل یکی شون آماده معرفی و شاید عرضه در سال 2019 باشه!
از یوبی سافتی که تو سال 2017-2018 برا نینتندو انحصاری میزنه هیچی بعید نیست.

سیاست اینا خیلی فرق داره الآن دیگه. مثل کوجیما با این فاصله از ساخت تا عرضه دیگه معرفی بازیی نمیکنن.
ولی Ubisoft فرق داشت اون بازی. چیزی بود که بیشتر مخاطبش مخصوص نینتندو بود. این خیلی فرق داره با شرایط Splinter Cell. اصلا اتحصاری کردنش هیچ توجیهی نداره براشون

Ninja Theory در حین ساخت Hellblade اعلام کرد که چند بازی در دست ساخت دارن که حتی یکیشون مربوط به هوش مصنوعی هست و اتفاقا دربارش صحبت هم کردن
ولی Initiative اره هنوز تیم تکمیلی ندارن که بخوان بازی معرفی کنن

اگر عین حرف خودشون AA باشه این وسط آره امکانش هست. ولی پروژه اصلی و AAA بعید میدونم NT معرفی کنه

من هم دوست دارم خبر جذب استرلی رو باور کنم؛ چون هم مت بوتی تو این یه ساله طوری برای 343I و The Initiative نیرو گرفته که آدم انتظار داره حتما برای استرلی اقدام کنه و همین که استرلی توی کالیفرنیا زندگی میکنه. محل فعلی استودیوی The Initiative.
ولی هیچ سورس معتبری نداریم متاسفانه در این مورد.

343 درواقع بزرگ نشده :D فقط تقریبا تمام افرادی که پشت 4 و 5 بودن و ایده هاش رو دادن رو محترمانه میشه گفت اخراج و جاشون رو با آدمای بهتر عوض کردن. بازخوردش هم که مثبت بوده خیلی تو Waypoint و کار درستی بود. آدمایی مثل Josh Holms و Brian Reed و ... اصلا در حد هیلو نبودن. جهتی که الآن با ویژن Christ Lee تو خود بازی و Sparth با طراحی هنریش دارن و تو مصاحبه ها گفتن، واقعا نشون میده درک میکنن چی باعث شد هیلو، هیلو بشه.

چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است! چرا کلیف بلزنسکی نه!:D این بیچاره ولی بعد از اخرین بازیش یه ضربه سنگینی روحی خورد جوری که الان کلا ناامیده از بازی سازی. قبلا گفتم شخصا خیلی دوست دارم دوباره به میادین برگرده بنظرم فیل اسپنسر هم ادمی خوش زبونیه و میتونه ادما رو متقاعد کنه. کلیف بی الان بیشتر از روی افسردگی زده جاده خاکی این مرد کلی ایده و ارزو داشت، ادم باکاریزماییه الانم بهترین فرصته برای هردو طرف کافیه فیل یه قرار ملاقات بزاره:D.

واقعا چرا باید برن دنبال کسی که سال هاست یه موفقیتم نداشته و بیشتر مشکل بوده با حرف زدن و رفتارش ؟ خیلی گزینه های بهتری دارن
 
آخرین ویرایش:
سهیل
اون ها هم قطعا برای رقابت اماده میشن ولی این واقعیته که اونها بودجه و سرمایه ای که مایکروسافت در اختیار داره رو ندارن
ما اینجا میشینیم میگیم رفت ابسیدین رو خرید ولی پشت این خرید میلیون ها دلار پول جابجا شده
میگیم پلی گراند رو خرید
میگیم ninja theory رو خرید
میگیم شایعه شد Turtle Rock رو خرید
چون لعنتی واقعا سرمایه داره ولی کمپانی های مقابل با تمام موفقیت هاشون امکان نداره بتونن این قدر راحت خرج کنن
بشخصه موود عربارو برداشتن و کیلوویی هزینه کردن بنظرم اصلا خوب نیست و متاسفانه عمق فاجعه رو میشه تو Rare دید
بازم جای شکرش باقیه این اتفاقات مال گذشتس و بنظرم خیلی حرفه ای تر داره خرید میکنه و مثل صحبتی ک مسولای نینجا تروی کردن ک شرط اولشون آزادی عمل و سیاست و بینش مستقل و استدیو رو حفظ کنن الان آبسیدین یا چند سال پیش بایوور رو میخاست بخره ب یغما بده:D (درسته EA بفنا داد) اما اتفاقی ک برا lionhead افتاد واقعا ناراحت کننده بود
امیدوارم سیاست فوق العاده هوشمندانه سونی ک نسبت به ظرفیت استدیو چند تیمی و چند ip همزمان پیش میبررو در نظر بگیره و توان و عملکرد استدیو و در نهایت برند XBOX رو مثل قبل بالاتر ببره نه اینکه استدیویی با چ عظمتی با چه تعداد پرسنل i343 رو بیاره و اعلم کنه و آخرش مستر چیف کالکشن بده بیرون ک انگار ی مشت خپل تنبل ریختن اونجا و فقط منتظرن سرماه حقوقشونو بگیرن
یا نه کولشن درسته خیلی خوب عمل کرد اما چرا باید بیان بعد خرید ip گرز اعلام کنن خوب دیگه این استدیو فقط گرز میسازه
اون دمو cg فوق العاده ک پشتش کلی ایده خوب بود چرا باید بسوزه؟
حالا اینو بذارید در کنار استدیو هلندی سونی ک سال به سال killzone خوب ن عالی تحویل میداد و با آرادی عمل ووصد در صد مدیریت سران استدیو سونی تبدیل شد به یه new ip فوق العاده و موفق که دید همه نسبت به استدیو رو عوض کرد
بنظرم بزرگترین ضعف ماکروسافت مقابل سونی همین هست که هنوز تجربه و سواد کاملا حرفه ای که باید رو بدست نیاورده که البته با حضور اسپنسر جای امید به پیشرفت خیلی زیادی هست
 
بشخصه موود عربارو برداشتن و کیلوویی هزینه کردن بنظرم اصلا خوب نیست و متاسفانه عمق فاجعه رو میشه تو Rare دید
بازم جای شکرش باقیه این اتفاقات مال گذشتس و بنظرم خیلی حرفه ای تر داره خرید میکنه و مثل صحبتی ک مسولای نینجا تروی کردن ک شرط اولشون آزادی عمل و سیاست و بینش مستقل و استدیو رو حفظ کنن الان آبسیدین یا چند سال پیش بایوور رو میخاست بخره ب یغما بده:D (درسته EA بفنا داد) اما اتفاقی ک برا lionhead افتاد واقعا ناراحت کننده بود
امیدوارم سیاست فوق العاده هوشمندانه سونی ک نسبت به ظرفیت استدیو چند تیمی و چند ip همزمان پیش میبررو در نظر بگیره و توان و عملکرد استدیو و در نهایت برند XBOX رو مثل قبل بالاتر ببره نه اینکه استدیویی با چ عظمتی با چه تعداد پرسنل i343 رو بیاره و اعلم کنه و آخرش مستر چیف کالکشن بده بیرون ک انگار ی مشت خپل تنبل ریختن اونجا و فقط منتظرن سرماه حقوقشونو بگیرن
یا نه کولشن درسته خیلی خوب عمل کرد اما چرا باید بیان بعد خرید ip گرز اعلام کنن خوب دیگه این استدیو فقط گرز میسازه
اون دمو cg فوق العاده ک پشتش کلی ایده خوب بود چرا باید بسوزه؟
حالا اینو بذارید در کنار استدیو هلندی سونی ک سال به سال killzone خوب ن عالی تحویل میداد و با آرادی عمل ووصد در صد مدیریت سران استدیو سونی تبدیل شد به یه new ip فوق العاده و موفق که دید همه نسبت به استدیو رو عوض کرد
بنظرم بزرگترین ضعف ماکروسافت مقابل سونی همین هست که هنوز تجربه و سواد کاملا حرفه ای که باید رو بدست نیاورده که البته با حضور اسپنسر جای امید به پیشرفت خیلی زیادی هست
ببین من مطمئنم مایکروسافت هیچ وقت مثلث هیلو-فورتزا-گرز رو رها نمیکنه دلیلی هم نداره رها کنه این بازی ها طرفداراها و فروششون مشخصه دلیلی نداره کنار گذاشته بشن الان سونی هیچوقت مثلث گاد-گرن توریسمو-انچارتد رو رها نمیکنه مطمن باش دوباره انچارتد میسازه گاد میسازه گرن میسازه چون اینا اثبات شده هستن
اشکال اینجاست که مایکروسافت اگر برای کوالیشن نیرو جذب کنه اونا هم میتونن روی 2 پروژه کار کنن حالا اینکه چرا نمیکنه قطعا مقصر تیمه اسپنسره شایدم خودشون نمیخوان روی عنوان دیگه کار کنن ولی به هرجهت تیمه اسپنسر میتونه نیروی کافی براشون جذب کنه
 
بشخصه موود عربارو برداشتن و کیلوویی هزینه کردن بنظرم اصلا خوب نیست و متاسفانه عمق فاجعه رو میشه تو Rare دید
بازم جای شکرش باقیه این اتفاقات مال گذشتس و بنظرم خیلی حرفه ای تر داره خرید میکنه و مثل صحبتی ک مسولای نینجا تروی کردن ک شرط اولشون آزادی عمل و سیاست و بینش مستقل و استدیو رو حفظ کنن الان آبسیدین یا چند سال پیش بایوور رو میخاست بخره ب یغما بده:D (درسته EA بفنا داد) اما اتفاقی ک برا lionhead افتاد واقعا ناراحت کننده بود
امیدوارم سیاست فوق العاده هوشمندانه سونی ک نسبت به ظرفیت استدیو چند تیمی و چند ip همزمان پیش میبررو در نظر بگیره و توان و عملکرد استدیو و در نهایت برند XBOX رو مثل قبل بالاتر ببره نه اینکه استدیویی با چ عظمتی با چه تعداد پرسنل i343 رو بیاره و اعلم کنه و آخرش مستر چیف کالکشن بده بیرون ک انگار ی مشت خپل تنبل ریختن اونجا و فقط منتظرن سرماه حقوقشونو بگیرن
یا نه کولشن درسته خیلی خوب عمل کرد اما چرا باید بیان بعد خرید ip گرز اعلام کنن خوب دیگه این استدیو فقط گرز میسازه
اون دمو cg فوق العاده ک پشتش کلی ایده خوب بود چرا باید بسوزه؟
حالا اینو بذارید در کنار استدیو هلندی سونی ک سال به سال killzone خوب ن عالی تحویل میداد و با آرادی عمل ووصد در صد مدیریت سران استدیو سونی تبدیل شد به یه new ip فوق العاده و موفق که دید همه نسبت به استدیو رو عوض کرد
بنظرم بزرگترین ضعف ماکروسافت مقابل سونی همین هست که هنوز تجربه و سواد کاملا حرفه ای که باید رو بدست نیاورده که البته با حضور اسپنسر جای امید به پیشرفت خیلی زیادی هست

همه مزایای چند ip بودن یک استدیو رو میدونیم ولی تک ip بودند هم همچین چیزه بدی نیست! برای مثال استدیو Dice اگر پارسال مجبور نبود بتل فرانت 2 رو عرضه کنه الان این همه بلا سر BFV می امد؟ نصف بخش های بازی با تاخیر عرضه میشن! کلیت بازی هم یک ماه دیگه تاخیر خورد. مود بتل رویال بازی قراره ماه مارس عرضه بشه!!!

وظیفه اول کوالیشن و 343 مشخصا ساخت یک بازی درجه یک سیستم کیلر برای Xbox هست، وقتی هنوز از پس انجام ماموریت اولشون بر نیامدند دلیلی نداره برن سراغ ساخت یک بازی کاملا جدید! لقمه اول رو بردارند بعد برن سراغ دومی

درباره Turn10 و نقشش در ساخت سری Horizon یکبار باید مفصل صحبت بشه چون برخلاف باور اکثریت تاثیر زیادی در توسعه این سری ارکد داره. از اینکه چندین ماه سر عرضه هر نسخه جدید FH روی اپتیمایز کردن بازی کار میکنند، از اینکه استدیو پلی گراند ماه ها مهندسین و هنرمندان ترن تن رو قرض میگیره، و پشتیبانی از انجین بازی، انتقال تکنولوژی های جدید و ...
این پشتیبانی عظیم باعث شده حتی چرخه ساخت هر نسخه motorsport درسالهای اخیر کوتاه تر از Horizon بشه
یکی از اعضای فروم Resetera که در ترن تن هم کار کرده میگه همه اسم مایکروسافت رو به عنوان ناشر FH میدونند ولی در حقیقت بخش عمده و اصلی کار دست استدیو T10 هست.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or