مراسم Microsoft X018

دوست دارید از کدام یک از عناوین زیر اخبار و اطلاعات در این مراسم منتشر شود؟

  • Halo Infinite

    رای‌ها: 52 39.7%
  • Gears of War 5

    رای‌ها: 57 43.5%
  • Ori and the Will of the Wisps

    رای‌ها: 20 15.3%
  • Cuphead DLC

    رای‌ها: 8 6.1%
  • Forza Horizon 4

    رای‌ها: 8 6.1%
  • Crackdown 4

    رای‌ها: 7 5.3%
  • Sea of Thieves Future DLCs

    رای‌ها: 6 4.6%
  • Cyberpunk 2077

    رای‌ها: 53 40.5%
  • Sekiro:Shadow Die Twice

    رای‌ها: 32 24.4%
  • Fallout 76

    رای‌ها: 9 6.9%
  • بازی های معرفی نشده از استودیو های تازه ی مایکروسافت نظیر Playground و Ninja Theory

    رای‌ها: 89 67.9%
  • بازی های معرفی نشده از ناشرهای دیگر

    رای‌ها: 43 32.8%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    131

R3D_R4N9ER

کاربر سایت
4alc_xo18announceher-hero.jpg

مراسم Xbox Show پس از 8 سال بازگشت.
در برنامه 25 سپتامبر Inside Xbox،فیل اسپنسر از برگزاری مراسم X018 در تاریخ 10 نوامبر (20 آبان) در شهر مکزیکوسیتی کشور مکزیک خبر داد.
هم چنین وی عنوان کرد در این مراسم شاهد رونمایی ها و اخبار جدید از Xbox خواهیم بود.
مراسم X(Xbox Show) برای اولین بار در اکتبر 2001 پیش از عرضه کنسول Xbox در شهر کن فرانسه برگزار شد که در آن مایکروسافت از پروژه هایی نظیر Fable و Halo Combat Evolve رو نمایی کرد.
آخرین مراسم X به سال 2010 در شهر سانفرانسیسکو آمریکا بازمیگردد که در آن از Halo Reach،Alan Wake،Splinter Cell:Conviction،Final Fantasy XIII و Fable 3 نمایش و محتوا منتشر شد.
هم چنین شایان ذکر است که پیوستن استودیو Rare به Microsoft Game Studios در کنار نمایش هایی نظیر GTA IV و Gears of War در مراسم X06 در سال 2006 در شهر بارسلونا اسپانیا خبررسانی شد.
زمان برگزاری مراسم:
یکشنبه 20 آبان ساعت 00:30.
اطلاعات بیشتر:
تاریخچه مراسم X (Xbox Show)
Announcing X018, A Global Celebration of All Things Xbox - Xbox Wire
 
آخرین ویرایش:
اگه کرایتک و تکنولوژیش فرست پارتی بشه و روی موتور خیلی بهینه تر و بهتر کار کنن میتونن همه استدیو ها با هر ژانری با بهترین خروجی ویژوال افکت قدرت نمایی کنه ک از این بابت عالیه اما کرایتک الان خیلی استدیو دندونگیری نیست
اما با هزینه و رفع نقصای بزرگ عملکرد کرایتک ک از روزای خوب با کرایسیس 3 به الانی ک هست افتاده نجات بده و رای هردو ی معامله خوب و پرسود باش

Crytek یه استودیو ضعییف و پر مشکله الآن و هیچ ناشری امکان نداره سمتش بره. CryEngine هم هیچوقت محبوبیتش زیاد نبوده. البته انجین آمازون لایسنس شده همون هستش ولی خیلی بهینه تر.

که البته مایکروسافت هم هدفش با Slip Space درست کردن انجینی هست که بی نیازشون کنه. به جز Gears که طبق قرار داد با اپیک (نمیدونم مدت داره یا نه) باید همیشه از UE استفاده کنه. Turn 10 هم همینطور که اونم انجین خاص خودش رو داره. اما بقیه تقریبا بعد از کامل شدن Slip Space ازش استفاده میکنن. چون زمان و هزینه که صرفش شده مختص Halo Infinite نیست و اصلا به صرفه نیست که فقط برای یه سری انقدر زمان و هزینه گذاشته شه.

Crytek هم خیلی وقته تموم شده. همون IP ـه Ryse هم الآن دیگه به درد نمیخوره. دمیجی که اون موقع خورد و مدت زمانی که ازش گذشته اصلا چیزی نیست که بشه به راحتی درستش کرد و بشه یه IP ـه موفق
 
Crytek یه استودیو ضعییف و پر مشکله الآن و هیچ ناشری امکان نداره سمتش بره. CryEngine هم هیچوقت محبوبیتش زیاد نبوده. البته انجین آمازون لایسنس شده همون هستش ولی خیلی بهینه تر.

که البته مایکروسافت هم هدفش با Slip Space درست کردن انجینی هست که بی نیازشون کنه. به جز Gears که طبق قرار داد با اپیک (نمیدونم مدت داره یا نه) باید همیشه از UE استفاده کنه. Turn 10 هم همینطور که اونم انجین خاص خودش رو داره. اما بقیه تقریبا بعد از کامل شدن Slip Space ازش استفاده میکنن. چون زمان و هزینه که صرفش شده مختص Halo Infinite نیست و اصلا به صرفه نیست که فقط برای یه سری انقدر زمان و هزینه گذاشته شه.

Crytek هم خیلی وقته تموم شده. همون IP ـه Ryse هم الآن دیگه به درد نمیخوره. دمیجی که اون موقع خورد و مدت زمانی که ازش گذشته اصلا چیزی نیست که بشه به راحتی درستش کرد و بشه یه IP ـه موفق
منبع یا صحبتی در این مورد هست یا بنظر خودت اینطوری منطقی تره؟
 
Crytek یه استودیو ضعییف و پر مشکله الآن و هیچ ناشری امکان نداره سمتش بره. CryEngine هم هیچوقت محبوبیتش زیاد نبوده. البته انجین آمازون لایسنس شده همون هستش ولی خیلی بهینه تر.

که البته مایکروسافت هم هدفش با Slip Space درست کردن انجینی هست که بی نیازشون کنه. به جز Gears که طبق قرار داد با اپیک (نمیدونم مدت داره یا نه) باید همیشه از UE استفاده کنه. Turn 10 هم همینطور که اونم انجین خاص خودش رو داره. اما بقیه تقریبا بعد از کامل شدن Slip Space ازش استفاده میکنن. چون زمان و هزینه که صرفش شده مختص Halo Infinite نیست و اصلا به صرفه نیست که فقط برای یه سری انقدر زمان و هزینه گذاشته شه.

Crytek هم خیلی وقته تموم شده. همون IP ـه Ryse هم الآن دیگه به درد نمیخوره. دمیجی که اون موقع خورد و مدت زمانی که ازش گذشته اصلا چیزی نیست که بشه به راحتی درستش کرد و بشه یه IP ـه موفق
CryEngine رو فقط خود کرایتک میتونه خروجی خوب ازش بگیره ولی اگرم بگیره خوب میگیره چه کرایسیس2 چه کرایسیس3 و چه Ryse هیچکدوم مشکلات فنی یا گرافیکی نداشتن
کرایتک هم به نظر من هرچی داغون باشه دیگه از Undead Labs یا Compulsion Games خیلی سرتره که حتی نمیتونن یک بازی بهینه و بدون مشکل عرضه کنن
الانم به لحاظ مالی واقعا مشکل دارن مایکروسافت هم دقیقا دنبال همین استودیو هاست که نیاز به ناشر دارن و اگر اون سرمایه ای که صرف اون 2 تا استودیو شد رو به جاش برای کرایتک خرج میکرد خیلی مفید تر بود حداقل یه IP بزرگ مثل کرایسیس رو در اختیار میگرفت
 
جالبه دو سال پیش همه فیل اسپنسر ترول میکردن میگفتن که فقط حرف میزنه ولی الان که واقعا داره به حرفایی که زد عمل میکنه و xbox نجات داده کسی چیزی نمیگه:D من که فن xbox نیستم اما با کاراش خیلی حال کردم امدن بازیاشون رو pc کمی به نفعم شده:-" ولی دوستان یه سوالی داشتم تا حالا شده فن های xbox به این که انحصاری ها رو pc میاد اعتراض کنن؟دوست داشتم این سوال بپرسم اخه فکر میکنم وشک ندارم که خیلیا فکر میکنن وقتی که کنسول انحصاری کامل نداشته باشه پس دلیلی نداره خیلیا اون کنسول بخرن:D
راستیت اش من خودم 3 نسل اکس باکس رو دارم،خودم رو هم فن اکس باکس میدونم،امّا دلیل اینکه کلاً به سمت کنسول خریدن رفتم راحتی و کم خرج تر بودن کنسول ها نسبت به پی سی بود.الان از شروع نسل 8 واضحاً من 5 سال پیش 500$ یک دستگاهی خریدم که بعد گذشت 5 سال هیچ هزینه جانبی خاصی براش نکردم،نیازی به ارتقا نداشته و هنوز هم براش بازی های روز با یک کیفیت قابل قبول میاد.حالا اگر پی سی می خواستم استفاده کنم مطمئناً هم هزینه اولیه بیشتری می خواست هم طی 5 سال مطمئناً هزینه ی ارتقا دادن اش هم رقم کمی نبود به علاوه دردسر های بازی ها روی پی سی مثل پورت بد بعضی بازی ها و مشکلات این چنینی رو روی کنسول ها نداریم.
در مورد بازی های انحصاری هم من خودم روی انحصاری های کنسولی مثل Red Dead حساس ترم تا انحصاری های مایکروسافت و سونی و نینتندو و مهم ترین دلیلی هم که اکس باکس میگیرم فقط و فقط اکس باکس لایو ه،کاری به مباحث مقایسه ای لایو با پی اس ان و ... ندارم بحث اصلی پروفایل چندین ساله ام با بازی هایی هستش که روش دارم و ایچیومنت هام (اون قدر زیاد نیست ولی برام مهم ان) و فرند هام و برام نمی صرفه بیام روی یک کنسول دیگه و یک شبکه دیگه از صفر شروع کنم.
البته نمیشه دسته اکس باکس رو‌هم‌ ندید بگیرم.
بنابراین بازی های انحصاری لزوماً دلیلی بر خرید یا نخریدن یک کنسول نیست،عوامل زیاد دیگه ای هم هست.
اینی هم که بازی های مایکروسافت برای پی سی هم عرضه میشه من ضرر بدی برای اکس باکس نمیدونم باز به همون دلیل که هزینه یک اکس باکس به مراتب پایین تر از یک پی سی ه و اگر کسی بخواد بازی های مایکروسافت رو بازی کنه و پی سی نداشته باشه راحت ترین راه اکس باکسه کسی هم که بازی رو روی پی سی میخره باز میاد روی لایو بازی رو بازی میکنه و به پلیر های بازی اضافه میشه با این مقوله کراس پلی هم باز به نفع پلیر های اکس باکس ه که جامعه گیمر های یک بازی داره گسترش پیدا میکنه.
در اشل کلی هم گسترش پی سی گیمینگ باز به نفع خود مایکروسافته چون ویندوز رو داره.
مایکروسافت عملاً با عرضه بازی هاش برای پی سی هم جامعه پلیر هاشو داره زیاد میکنه هم به نوعی اکس باکس رو‌ داره تبلیغ میکنه که راحت ترین و ارزون ترین راه بازی کردن بازی هاش خود اکس باکسه.
 
منبع یا صحبتی در این مورد هست یا بنظر خودت اینطوری منطقی تره؟

مخلوطی از هردو :D به چند دلیل.

اینکه 4 سال زمان و هزینه برای ساخت انجین که از پایه باشه و خیلی پیشرفته، منطقی نداره که فقط برای ساخت یه فرنچایز باشه. مخصوصا که تو دموش نمایش این بود که هر قابلیتی رو داره و نه فقط مخصوص هیلو. چون "معمولا" انجین که فقط برای یه بازی بخواد استفاده بشه رو در طول زمان کامل میکنن و 4 سال وقت روش نمیذارن که یه فرنچایز رو ساپورت کنه. البته این ماله گذشتس تقریبا دیگه. الآن انجینی وجود نداره که فقط مخصوص ساخت یه فرنچایز باشه. چون به صرفه نیست. بنابراین تمام هزینه ای که میشه باید جوری باشه که انجین هر نوع سبکی رو جواب بده. از Frostbite گرفته تا Creation و Unity و ...

مایکروسافت هم برنامش به خاطر Game Pass و stream هم به سمت فرست پارتی رفتنه که بتونن ساپورت کنن هردو رو. بنابراین باید هزینه لایسنس رو حداقل رو بیارن پایین و نیاز دارن که این استودیو ها بتونن باهم کار کنن. پس یه انجین داخلی باید داشته باشن. تنها انجینی هم که داره ساخته میشه همین هست.

Chirs lee هم یه جا به انجین گفت مایکروسافت انجین نه فقط هیلو. واسه همین منطقی تره که اینجین فرست پارتیشون باشه. Cry Engine که خیلی وقته از دور خارجه، انجین ترد پارتی هم جز UE و Unity نیست.

بازم میگم چیزی نیست که 100% باشه. چیزی که از لحاظ منطقی تر بودن و حرف هایی که در موردش به عنوان مایکروسافت انجین و اینا زدن، میگم

CryEngine رو فقط خود کرایتک میتونه خروجی خوب ازش بگیره ولی اگرم بگیره خوب میگیره چه کرایسیس2 چه کرایسیس3 و چه Ryse هیچکدوم مشکلات فنی یا گرافیکی نداشتن
کرایتک هم به نظر من هرچی داغون باشه دیگه از Undead Labs یا Compulsion Games خیلی سرتره که حتی نمیتونن یک بازی بهینه و بدون مشکل عرضه کنن
الانم به لحاظ مالی واقعا مشکل دارن مایکروسافت هم دقیقا دنبال همین استودیو هاست که نیاز به ناشر دارن و اگر اون سرمایه ای که صرف اون 2 تا استودیو شد رو به جاش برای کرایتک خرج میکرد خیلی مفید تر بود حداقل یه IP بزرگ مثل کرایسیس رو در اختیار میگرفت

CryEngine تقریبا به طور کامل از دور خارجه. تمام اونایی هم که باهاش پروژه میساختن ازش کنار رفتن. آخرین بازی فکر کنم همین Kingdom come بود. بقیه حتی مثل Star Citizen سوییچ کردن رو آمازون. مشکل فنی هنر نیست که خودشون نداشته باشن. باید جوری باشه که همه بتونن استفاده کنن. دیگه از اینجین خودشونم نتونن درست استفاده کنن که هیچی

مایکروسافت دنبال استودیو ورشکسته که سال هاست یه بازی خوب که موفیتی از هیچ جهتی نداشته نیست. Crytek آخرین بازییه خوبش همون Crysis 2 بود. از اون موقع تا حالا هیچی که موفقتی داشته باشه نداشته. صرفا گرافیکی مهم نیست براشون. چون عامل فروش نیست. دنبال استودیو هایی هستن که با بودجه بزرگتر پتانسیل دارن موفق باشن. یا بیشتر AA با پتانسیل تبدیل شدن به استودیو AAA باشن. Compulsion پروژه هاش رو تموم کرده و تیم پشتش خوبه و همه این پروژه ها تنها مشکل بودجه داشتن. یعنی پتانسیل میتونه داشته باشه. اما یه استودیو ورشکسته و در حال حاضر ضعییف مثل Crytek نیست که پروژه Kickstart ش هم نتیجه نمیده و نمیتونه خروچی داشته باشه. Undead Labs هم من به شخصه اصلا علاقه ای بهش ندارم. اما برای مایکروسافت سود داشته برخلاف Ryse
 
آخرین ویرایش:
مخلوطی از هردو :D به چند دلیل.

اینکه 4 سال زمان و هزینه برای ساخت انجین که از پایه باشه و خیلی پیشرفته، منطقی نداره که فقط برای ساخت یه فرنچایز باشه. مخصوصا که تو دموش نمایش این بود که هر قابلیتی رو داره و نه فقط مخصوص هیلو. چون "معمولا" انجین که فقط برای یه بازی بخواد استفاده بشه رو در طول زمان کامل میکنن و 4 سال وقت روش نمیذارن که یه فرنچایز رو ساپورت کنه. البته این ماله گذشتس تقریبا دیگه. الآن انجینی وجود نداره که فقط مخصوص ساخت یه فرنچایز باشه. چون به صرفه نیست. بنابراین تمام هزینه ای که میشه باید جوری باشه که انجین هر نوع سبکی رو جواب بده. از Frostbite گرفته تا Creation و Unity و ...

مایکروسافت هم برنامش به خاطر Game Pass و stream هم به سمت فرست پارتی رفتنه که بتونن ساپورت کنن هردو رو. بنابراین باید هزینه لایسنس رو حداقل رو بیارن پایین و نیاز دارن که این استودیو ها بتونن باهم کار کنن. پس یه انجین داخلی باید داشته باشن. تنها انجینی هم که داره ساخته میشه همین هست.

Chirs lee هم یه جا به انجین گفت مایکروسافت انجین نه فقط هیلو. واسه همین منطقی تره که اینجین فرست پارتیشون باشه. Cry Engine که خیلی وقته از دور خارجه، انجین ترد پارتی هم جز UE و Unity نیست.

بازم میگم چیزی نیست که 100% باشه. چیزی که از لحاظ منطقی تر بودن و حرف هایی که در موردش به عنوان مایکروسافت انجین و اینا زدن، میگم



CryEngine تقریبا به طور کامل از دور خارجه. تمام اونایی هم که باهاش پروژه میساختن ازش کنار رفتن. آخرین بازی فکر کنم همین Kingdom come بود. بقیه حتی مثل Star Citizen سوییچ کردن رو آمازون. مشکل فنی هنر نیست که خودشون نداشته باشن. باید جوری باشه که همه بتونن استفاده کنن. دیگه از اینجین خودشونم نتونن درست استفاده کنن که هیچی

مایکروسافت دنبال استودیو ورشکسته که سال هاست یه بازی خوب که موفیتی از هیچ جهتی نداشته نیست. Crytek آخرین بازییه خوبش همون Crysis 2 بود. از اون موقع تا حالا هیچی که موفقتی داشته باشه نداشته. صرفا گرافیکی مهم نیست براشون. چون عامل فروش نیست. دنبال استودیو هایی هستن که با بودجه بزرگتر پتانسیل دارن موفق باشن. یا بیشتر AA با پتانسیل تبدیل شدن به استودیو AAA باشن. Compulsion پروژه هاش رو تموم کرده و تیم پشتش خوبه و همه این پروژه ها تنها مشکل بودجه داشتن. یعنی پتانسیل میتونه داشته باشه. اما یه استودیو ورشکسته و در حال حاضر ضعییف مثل Crytek نیست که پروژه Kickstart ش هم نتیجه نمیده و نمیتونه خروچی داشته باشه. Undead Labs هم من به شخصه اصلا علاقه ای بهش ندارم. اما برای مایکروسافت سود داشته برخلاف Ryse
چقدر خوبه ک ماکروسافت بعد از سه نسل بالاخره داره حرفه ای فکر و عمل میکنه:-bd
واقعا تو نسل هفت مثل عربا سیاست بخر انحصاری کن و انحصار زمانی کن بد جواب نداد و خوب بود اما کاش هزینه ای ک سر انحصاری زمانی کردن bioshock یا GTA IV اپیسویداش ک یادمه گفته میشد 50 میبلیون دلار سر انحصاری کردن ی ساله یا فلان dlc اول رو کنسولش لانچ شه ک اگه هزینش بالا نبود کار درستی بود ولی واقعا با همین هزینه ها چ ip هایی رو داشت و هزینه بازسازیو قدرت دادن به هویت و برند اکس باکس نکرد که الان سونی و نینتندو بهپشتوانه بازی های انحصاری با کیفیتشون به لطف استدیو های داخلیشون بود و حالا ماکرو تازه داره استدیو اماده میخره ک مزیتشون رو به رشد و توسعه بودنشونه ولی همین اتفاق که ماکروسافت انجینی بسازه که نسل بعد استدیو های داخلی یکپارچه استفاده کنن که هزینه اضافی مالی و چند برابر هزینه زمانی اضافه نذارن بنظرم یکی از بهترین اتفاقایی میتونه باش ک میوفته:D:)>-
 
  • Like
Reactions: Only Xbox
این چندسالی که مایکروسافت تحت رهبری نادلا بوده به قدری درخشان هست که حتی عملکرد تیم اکس باکس (با وجود عقب بودن از سونی) رو تحت تاثیر قرار داده... همین الآن بودجه بسیار کلانی برای بخش اکس باکس که پرسود ترین بخش سخت افزاری مایکروسافت هم هست اختصاص داده شده که باعث شده یک رویداد کم اهمیت رو انقدر بزرگ کنند...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or