ورود
ثبت نام
صفحه اصلی
اخبار بازی
بررسی بازی
حقایق بازیها
داستان بازی
بررسی سخت افزار
برنامههای ویدیویی
انجمنها
نوشتههای جدید
پرمخاطبها
جستجوی انجمنها
جدیدترینها
ارسالهای جدید
آخرین فعالیتها
کاربران
کاربران آنلاین
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
ورود
ثبت نام
جستجو
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
جستجو فقط عنوان ها
توسط:
Menu
Install the app
Install
فراخوان عضویت در تحریریه بازیسنتر | برای ثبت درخواست کلیک کنید
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مدیر عامل Take-Two: نسل بعد کنسول ها سبب افزایش هزینه های ساخت بازی ها نخواهد شد
ارسال پاسخ
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
متن گفتگو
<blockquote data-quote="Bax" data-source="post: 2317735" data-attributes="member: 38221"><p>خب درست گفته بنده خدا . </p><p>ببیند مسئله اینه وقتی شما مقدار زیادی رم دارید لازم نیست که همه کار ها رو خودتون دستی انجام بدید . فرض کنید همه ی نور پردازی ها ریل تایم توسط موتور انجام بشه ، اون موقع حجم کار به شدت کم میشه . وقتی که میان افزار هایی مثل اندوفیا و ایمپکت ( موتور هایی که به طور اتومات انیمیشن می سازن ) وجود داره ، حجم کار اگه کم نشه حداقل زیاد نمیشه . در واقع میان افزار ها نسل اینده رو در اختیار خواهند داشت . مثلا شما واچ داگس رو ببینید ، فیزیک لباس توش خیره کننده است ولی در واقع تمام این حرکات لباس توسط موتور های فیزیکی انجام میشه . چرا ؟ چون قابلیت های سخت افزاری کنسول اینده دستشون رو برای استفاده از میان ابزار ها باز می زاره ! >:d</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bax, post: 2317735, member: 38221"] خب درست گفته بنده خدا . ببیند مسئله اینه وقتی شما مقدار زیادی رم دارید لازم نیست که همه کار ها رو خودتون دستی انجام بدید . فرض کنید همه ی نور پردازی ها ریل تایم توسط موتور انجام بشه ، اون موقع حجم کار به شدت کم میشه . وقتی که میان افزار هایی مثل اندوفیا و ایمپکت ( موتور هایی که به طور اتومات انیمیشن می سازن ) وجود داره ، حجم کار اگه کم نشه حداقل زیاد نمیشه . در واقع میان افزار ها نسل اینده رو در اختیار خواهند داشت . مثلا شما واچ داگس رو ببینید ، فیزیک لباس توش خیره کننده است ولی در واقع تمام این حرکات لباس توسط موتور های فیزیکی انجام میشه . چرا ؟ چون قابلیت های سخت افزاری کنسول اینده دستشون رو برای استفاده از میان ابزار ها باز می زاره ! >:d [/QUOTE]
Insert quotes…
Verification
پایتخت ایران
ارسال نوشته
صفحه اصلی
انجمنها
گفتگو درباره بازیها و صنعت بازیهای ویدیویی
اخبار بازیها
مدیر عامل Take-Two: نسل بعد کنسول ها سبب افزایش هزینه های ساخت بازی ها نخواهد شد
Top
نام کاربری یا ایمیل
رمز عبور
نمایش
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
مرا به خاطر بسپار
ورود
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی
همین حالا ثبت نام کن
or ثبتنام سریع از طریق سرویسهای زیر
Twitter
Google
Microsoft