مدیر عامل Take-Two: نسل بعد کنسول ها سبب افزایش هزینه های ساخت بازی ها نخواهد شد

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
360x200


به اعتقاد مدیر عامل کمپانی Take-Two Interactive، آقای Strauss Zelnick، عرضه کنسول های نسل بعد خبر از افزایش هزینه های تولید نخواهد داد.

بنا بر گزارش Videogamer، آقای Zelnick در جلسه ای با سرمایه گذاران اظهار داشت که او انتظار ندارد که هزینه های عملیاتی Take-Two با توجه به عرضه کنسول های نسل بعد شرکت های سونی و مایکروسافت افزایش یابد.

وی گفت: " ما انتظار روند صعودی افزایش هزینه ها در نسل بعد کنسول ها را نخواهیم داشت."

عرضه کنسول های Xbox 360 و PlayStation 3 سبب افزایش هزینه های تولید عناوین AAA شد، به گونه ای که این روند مشکلات زیادی را برای برخی از سازنده ها به جز استودیوهای بزرگ در پی داشت.
بنا بر گفته های آقای Zelnick، نسل جدید حتی باعث کاهش قیمت ها نیز خواهد شد.

وی اذعان داشت: " آیا ما معتقدیم که هزینه های ساخت بازی در نسل بعد افزایش خواهد یافت؟ در جواب به این سوال باید گفت خیر. در بسیاری از موارد ما عقیده داریم ساخت عناوینی برای نسل بعد کنسول ها با توجه به پیشرفت تکنولوژی، حتی آسان تر از پیش خواهد بود."

منبع
 

Amin.J

کاربر سایت
Feb 23, 2010
1,737
انجین جدید و پیشرفته تر , حجم بیشتر , جزئیات بیشتر , کارمند بیشتر. اینا باعث افزایش هزینه نمی شند ؟ آیا ؟
 

Bax

کاربر سایت
Aug 16, 2009
1,235
نام
حمید
خب درست گفته بنده خدا .
ببیند مسئله اینه وقتی شما مقدار زیادی رم دارید لازم نیست که همه کار ها رو خودتون دستی انجام بدید . فرض کنید همه ی نور پردازی ها ریل تایم توسط موتور انجام بشه ، اون موقع حجم کار به شدت کم میشه . وقتی که میان افزار هایی مثل اندوفیا و ایمپکت ( موتور هایی که به طور اتومات انیمیشن می سازن ) وجود داره ، حجم کار اگه کم نشه حداقل زیاد نمیشه . در واقع میان افزار ها نسل اینده رو در اختیار خواهند داشت . مثلا شما واچ داگس رو ببینید ، فیزیک لباس توش خیره کننده است ولی در واقع تمام این حرکات لباس توسط موتور های فیزیکی انجام میشه . چرا ؟ چون قابلیت های سخت افزاری کنسول اینده دستشون رو برای استفاده از میان ابزار ها باز می زاره ! >:d
 
آخرین ویرایش:

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
بابا اونجا دلار ثابته. دلیلی نداره که بخواد افزایش داشته باشه. :|
اما به حرفش من معتقدم به نظرم نسل بعد باعث آسونترشدن ساخت بازیها و در نتیجه کاهش هزینه ساخت میشه. اگه چنین اتفاقی بیفته مطمئنم بازی های خلاقانه ی زیادی رشد می کنن. چون خیلی از استودیوها با وجود خلاقیت بالایی که دارن اما پول هنگفتی ندارن. نمونه اش سازنده های Machinarium
 
آخرین ویرایش:

SAEIDX360

کاربر سایت
Jun 17, 2008
392
نام
سعید
وووووای!!:@
این بنده خدا چی میگه بعضی از شما دوستان چی میشنوید?!!!
باووووو منظورش اینکه تکنولوژی نسل بعد انقدی هم با این نسل اختلاف نداره که باعث هزینه های هنگفت برا ساخت بازی بشه!
ببینید مثلا نسل قبل برا orginal xbox هزینه ساخت بازی با فروش پونصد هرزارنسخه از بازیشون جبران میشد!
اما اتفاقی که تو این نسل افتاد این بود که اگر بعضی از بازیها بطور معمول یک ملیون نسخه بفروشن تازه هزینه ساخت بازیرو جبران کردن!
و این ینی هزینه دوبرتبر نسبت به نسل قبل!
و همین خودش کلی باعث تخته شدن در استدیو ها و یا ریسک نکردن بازیساز ها شده یا مث دابل فاین و فکتور فایو مجبور میشن بازیهای کوچیکو کم هزینه بسازن تا بصرفه باشه براشون یا مثه بازیهای پر هزینه راک استار که میاد اعلام میکنه l.a noire با فروش دو میلیون نسخه ایش بازم زیان آور بوده یا مکس پین سه که میگه حدالقل باید چهار میلیون بفروشه تا هزینه بازی در بیاد و .......
پس اگه تکنولوژی کنسولای جدید مث اختلاف این نسل و نسل قبلی باشه طبیعه هزینه ساخت بالا بره مگه اینکه بقیه کنسولام قدرتشون مثهwii u باشه که دعا میکنم نباشه:-(
 

VahiD_ST

کاربر سایت
Nov 10, 2009
8,048
نام
وحید
همین الان هم بازیهای با گرافیک درخور این نسل به انگشتهای دست نمیرسه چه برسه به نسل بعد...
خب یکی از منظورهاش همین هست دیگه. چرا دقت نمی کنی. :D
منظور کلیش این هست که گفته نسل بعد طوری هست که بازی های بهتری نسبت به نسل حاضر شاهدیم. چه از نظر گرافیک چه از نظر باقیه موارد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر