خبر رسمی مدیرعامل یوبی‌سافت از قیمت ۷۰ دلاری Skull and Bones دفاع می‌کند و آن را یک بازی AAAA میخواند

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,605
نام
alireza
skullandbones.jpg

یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل یوبیسافت، Yves Guillemot، از قیمت 70 دلاری Skull and Bones دفاع کرده و آن را یک بازی AAAA خوانده است.

در طی یک جلسه پرسش و پاسخ در مورد فروش شرکت Ubisoft در سال مالی 2024، به این موضوع اشاره شد که به نظر می رسد Skull and Bones اکنون رویکرد یک بازی لایو سرویس را در پیش گرفته است، برای مثال نقشه راه بازی برای سال اول عرضه اخیرا منتشر شده است. پرسیده شد که چرا یوبیسافت اصرار دارد 70 دلار برای بازی دریافت کند و به طور بالقوه حجم بازیکنان خود را محدود می‌کند، پیشنهاد می‌کند که یک مدل رایگان برای بازیی که با مکانیک‌های لایو سرویس مطابقت دارد، ممکن است بهتر باشد و به آن شانس بیشتری برای ایجاد یک جامعه‌ی بزرگ بدهد.

Guillemot با این ادعا پاسخ داد که Skull and Bones به دلیل مقیاس آن سزاوار این است که یک بازی با قیمت 70 دلار باشد. او گفت: شما خواهید دید که Skull and Bones یک بازی تمام عیار است. این یک بازی بسیار بزرگ است و ما احساس می کنیم که مردم واقعاً خواهند دید که این بازی چقدر گسترده و کامل است. این یک بازی واقعاً کامل AAA و حتی AAAA است که در درازمدت نتیجه خواهد داد.

نسخه بتای باز برای Skull and Bones امروز آغاز شد و تا 11 فوریه ادامه خواهد داشت. نسخه بتا از cross-progression و cross-play پشتیبانی می کند. بازی Skull & Bones در 16 فوریه 2024 با قیمت 69.99 دلار منتشر خواهد شد. بازیکنان اگر نسخه Premium 99.99 دلاری را پیش خرید کنند، که شامل دو ماموریت اضافی، آیتم های آرایشی و یک رمز Smuggler Pass است، می توانند بازی را سه روز زودتر انجام دهند.
 

Vice City FM

کاربر سایت
Aug 2, 2021
2,455
خدا لعنت کنه سونی رو. این ۷۰ دلاری رو مد کرد:|
البته ۷۰ دلاری رو اول Take-Two با بازی NBA2K و بعدشم Activision اجرا کردند بعد از این دوتا سونی.
این یه تصمیمی که اول نسل بین همه ناشرها هماهنگ میشه. این که میگن مسبب اصلیش سونی بوده اشتباهه.

Game Publishers Launch a Plan to Raise Game Prices to $70 - ETCentric
 
آخرین ویرایش:

P3RsiAN boY

کاربر سایت
Jun 8, 2013
6,572
نام
محمد

king of north

کاربر سایت
Apr 5, 2012
6,038
نام
سهند
ایشون با واژه زرشک آشنایی ندارن
هر دفعه این آقای ایو گیلموت میاد حرف میزنه یاد اون سریال طنز شهر قشنگ می افتم که خدابیامرز فتحعلی اویسی رییس دفتر مجله بود و هر دفعه کارمندا رو دور هم جمع میکرد و می‌گفت مجله ما کشتی تلاطم طوفانها ان غریبه که به گل بشینه. :D
این سری هم فک کنم یادش رفته نزدیک بود کشتی یوبیسافت به گل بشینه به همه کارمندان ایمیل فرستاده بود چون احساس خطر میکرد و فروش بازیهای های ۵۰دلاری کمکش کرد. اینم فروش نره نمی‌فهمه خیلی به هیچ جاشون نیست چون شعبه سازنده این بازی , already ریمیک black flag رو استارت زدن و اونو تو فروش موفق پیش بینی کردن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر