چهارشنبه، ۱۷ مهرماه ۱۳۸۷
به گزارش بازیسنتر به نقل از ایتنا، وزیر ارتباطات مدعی شد محدودیت پهنای باند 128 کیلوبیتی برداشته شده است و شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای پر سرعت موظفند ضمن عمل کردن به تعهدات در این زمینه، پهنای باند درخواستی مشترک را به او ارائه دهند.
سلیمانی تصریح کرد: شرکتهایی که در این زمینه مشکل دارند میتوانند به این وزارت خانه مراجعه کنند. همچین شرکتهای PAP برای ارائه سرویس بالای پهنای باند 128 کیلوبیت باید درخواستهای خود را به وزارت ارتباطات و فناوری ارائه دهند.
سلیمانی هفته پیش نیز تاکید کرده بود که مشترکین از شرکتهای کم فروش شکایت کنند. سلیمانی از مشترکین درخواست کرد از ابزار اندازهگیری که در رایانهها وجود دارد استفاده کنند و در صورت کمفروشی خدمات اینترنتی، به دادگاه یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کنند.
وزیر ارتباطات در مصاحبه با واحد مرکزی خبر در این خصوص گفت: برخی شرکتهای اینترنتی به جای این که خدمات مشخصی را به پنج یا شش نفر ارائه کنند آنرا به 100 نفر ارائه میکنند و در این حالت واضح است که کیفیت و سرعت خدمات کاهش مییابد.قیمت خدمات اینترنتی در سالهای 84 و 86 به ترتیب 50 و 30 درصد کاهش یافت، اما کاربران نهایی بهرهای از این کاهش قیمت نبردند و کاهش قیمت در بازار اثر چشمگیری نداشت.
سلیمانی در نهایت تاکید کرد در صورت افزایش شکایت ها از یک شرکت اینترنتی، حتما مجوز آن شرکت لغو میشود.
به گزارش بازیسنتر به نقل از ایتنا، وزیر ارتباطات مدعی شد محدودیت پهنای باند 128 کیلوبیتی برداشته شده است و شرکتهای ارائه دهنده سرویسهای پر سرعت موظفند ضمن عمل کردن به تعهدات در این زمینه، پهنای باند درخواستی مشترک را به او ارائه دهند.
سلیمانی تصریح کرد: شرکتهایی که در این زمینه مشکل دارند میتوانند به این وزارت خانه مراجعه کنند. همچین شرکتهای PAP برای ارائه سرویس بالای پهنای باند 128 کیلوبیت باید درخواستهای خود را به وزارت ارتباطات و فناوری ارائه دهند.
سلیمانی هفته پیش نیز تاکید کرده بود که مشترکین از شرکتهای کم فروش شکایت کنند. سلیمانی از مشترکین درخواست کرد از ابزار اندازهگیری که در رایانهها وجود دارد استفاده کنند و در صورت کمفروشی خدمات اینترنتی، به دادگاه یا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی شکایت کنند.
وزیر ارتباطات در مصاحبه با واحد مرکزی خبر در این خصوص گفت: برخی شرکتهای اینترنتی به جای این که خدمات مشخصی را به پنج یا شش نفر ارائه کنند آنرا به 100 نفر ارائه میکنند و در این حالت واضح است که کیفیت و سرعت خدمات کاهش مییابد.قیمت خدمات اینترنتی در سالهای 84 و 86 به ترتیب 50 و 30 درصد کاهش یافت، اما کاربران نهایی بهرهای از این کاهش قیمت نبردند و کاهش قیمت در بازار اثر چشمگیری نداشت.
سلیمانی در نهایت تاکید کرد در صورت افزایش شکایت ها از یک شرکت اینترنتی، حتما مجوز آن شرکت لغو میشود.