مایکل جکسون آهنگساز Sonic 3 بود !

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
این خبر دیدم برام جالب بود . منبع خبر هم emjey هست که متنش اینجا هم میزارم . این خبر را هم جای دیگه ندیدم .

بازی سگا، Sonic the Hedgehog 3 که بیشتر با اسم مخفف Sonic 3 شناخته میشود، مایکلی از آب درآمد. بالاخره به سالها شک و تردید خاتمه داده شد. این بازی در سال 1994 به بازار آمد. در آن سال از مایکل خواسته شد تا برای این بازی آهنگ بسازد.
Sonic3.jpg

برد بیوکسر، آهنگساز این بازی به تازگی تایید کرده است که او و مایکل بطور مشترک آهنگ های Sonic 3 را ساخته اند. او گفت که مایکل از موسیقی که برای این بازی ساخته بودند، راضی نبود و نمی خواست با آوردن اسمش به عنوان آهنگساز، از ارزش نام خود بکاهد، گرچه موسیقی این بازی چیزی کمتر از عالی نیست. بیوکسر میگوید در آن زمان نمیشد برای بازی های ویدئویی کیفیت صدای بهتری تولید کرد و مایکل از این امر ناراضی بود. او نمی خواست با محصولی که ارزش کارش را پایین می آورد، رابطه ای داشته باشد.
http://www.emjey.com/farsi/news/archives/2009/12/003714.php

MichaelJackson.jpg
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
اون زمون هم صداش رو روی صفحه میداده بیرون!!!صفحه هم به اون صورت کیفیتی نداشته که:biggrin1:ولی بازهم از کاتریج بهتر بوده
 

Skuul

کاربر سایت
Mar 18, 2007
2,986
نام
Milad
تا اونجایی که من میدونم تو یکی از شماره هاش سگا میخواست موسیقی رو بدن مایکل اما بعد از رسوایی این بنده خدا:d سگا پشیمون شد و کارو داد به گروه مایکل.
یادش خوش:d
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
مایکل جکسون همچین آهنگساز قهاری هم نیست و آهنگهای سونیک 3 هم به پای سونیک 2 نمیرسن. آهنگ Emerlad Zone سونیک 2 تنها آهنگ از سونیکه که دوست دارم:
http://www.vgmusic.com/music/console/sega/genesis/s2emerald1A.mid

نظر شخصیت .
مایکل جکسون تو تمام اهنگهای خودش دخیل بوده یعنی خودش اهنگ سازی میکرده و همیشه ریتم اهنگهاش تو دنیای پاپ چندین سال جلوتر بوده . شما برو همین اهنگهای 20 سال پیش مایکل را با اهنگهای 20 سال پیش بقیه مقایسه ببین چقدر جلوتر از زمان خودش حرکت میکرد تا جایی که هنوز هم هنوزه اهنگهاش جاودانست و کهنه نمیشه و تا حالا نظیر نداشته چون همیشه سبک خاص خودش را داشته که از یک دنیا متفاوت بوده و همین یکی از عامل ها باعث شده بهش میگن سلطان پاپ . وقتی کوچکترین اطلاعی از کسی نداری لطف کن نظر نده شما یادمه تو تاپیک مرگش هم از این نظرات خوشحال پیاده میکردی .
 
آخرین ویرایش:

789

کاربر سایت
Oct 17, 2005
846
نام
رامتین

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر