مایکروسافت: Scalebound میتواند تبدیل Game of all Time شود

Mr. Worldwide

کاربر سایت
ca01c208fa0f9bf52a5d1f6a908227e0be6a9795.jpg


Ken Lobb مدیر بخش Microsoft Game Studios Partner درمورد Scalebound توضیحاتی داد.

Lobb در اجرای پادکست The Inner Circleبیان کرد:"
Platinum Games و مایکروسافت در حال همکاری برای توسعه Scalebound هستند و مایکروسافت پیشنهاد ساخت این بازی را به این استدیو داده است. خوب یکی از دلایلی که این بازی در انحصاری Xbox One است این هست که Platinum Games احساس میکند مایکروسافت میتواند به بازاریابی این بازی برای مخاطبان غربی کمک کند. Scalebound شبیه به Monster Hunter نیست فراتر از چیزی است که شما انتظار آن را دارید, ولی اژدها در بازی میتواند شما را همراهی کند. شما همچنین میتوانید قسمتی از مراحل ساخته شده بازی را برای تست در اواخر امسال انجام دهید و ببینید. Scalebound قطعا یک بازی AAA بزرگ هست. این بازی بسیار عالی و بسیار واقعی است."


Lobb در ادامه افزود:"
وقتی گیمران واقعا درک کنند که ما چه چیزی را ساختیم, واقعا شوکه خواهند شد. از نظر من بازی می تواند تبدیل به Game of All-Time ( بازی تمام دوران) بشود.
Platinum چه چیزی را خوب انجام میدهد؟ این چیزی است که آنان در حال ساخت آن هستند. Microsoft Studios و ما چه کاری را خوب انجام می دهیم؟ این چیزی است که ما اضافه میکنیم یعنی اژدهایی که همراه شما است."

Platinum Games در E3 2014 بازی Scalebound را در کنفرانس مایکروسافت انحصاری Xbox One معرفی کرد.

منبع:
1
2
3
 
آخرین ویرایش:
شما همچنین میتوانید قسمتی از مراحل ساخته شده بازی را برای تست در اواخر امسال انجام دهید و ببینید.
احتمالا بازی 2016 ارائه میشه،یا هم اینکه به صورت اپیزودی میاد
 
کسی داره بازیو میسازه که نسخه ی دوم اخرین چیزی که خودش خلق کرده بود همه ی امتیازای 10 سایتای معروفو درو کرد پس اصن بعید نیست که با سرمایه گذاری فوق العاده ی مایکروسافتو ایده های خدای این سبک بهترین بازی تاریخ حداقل تو سبک خودش بشه:bighug:
 
شاید شماره دو، اگر کامیا کارگردانش نباشه! بعد از بازی کردن Bayonetta 1 و 2 پشت سر هم متاسفانه باید بگم یه مقدار از نظر کارگردانی کامیا کارش می لنگه.
 
شاید شماره دو، اگر کامیا کارگردانش نباشه! بعد از بازی کردن Bayonetta 1 و 2 پشت سر هم متاسفانه باید بگم یه مقدار از نظر کارگردانی کامیا کارش می لنگه.

کامیا کاگردان بایونتا 2 نبود ....
بیخیال مگه بایونتا 1 چه ایرادی داشت ؟
 
پسر، اگه کپکام هم DMC5 رو برای 2016 تایید کنه رقابت Itsuno و Kamiya فوق العاده میشه. هرچند بعید میدونم Scalebound یه HnS باشه(حداقل نه به اون صورت معمولش) ولی خب بازم دیدن رقابت دوتا از بهترین سازنده های سبک Action توی یکسال مثل یه رویا میمونه.
 
کامیا کاگردان بایونتا 2 نبود ....
بیخیال مگه بایونتا 1 چه ایرادی داشت ؟
منم همین رو میگم دیگه، کامیا باید طراح باشه کارگردان یکی دیگه.
والا باید Bayonetta 2 رو بازی کنی، کلی چیزای رو مخ Bayonetta 1 توش درست شده، اصلا بازی خوش رنگتر و زیبا تر از 1 شده. یه مورد دیگه اینکه 1 بیخودی و به طرز روی مخی سخت بود، واقعا بیخودی سخت بود! تو 2 این مورد خیلی خوب شد، سختی بازی کم کم زیاد شد و وقت داد که بشه با سیستم بازی آشنا شد.
 
بازیساز فوق العاده ای و استدیو خوبی پشت این پروژه است ولی اصلا از Reveal trailer ش خوشم نیومد....یکم لوس بود....کاراکتر اصلی هم یه جوری بود (البته خب ژاپنی ان دیگه :d آدمای عجیب غریب توی دنیای اونا Cool ان)
 
منم همین رو میگم دیگه، کامیا باید طراح باشه کارگردان یکی دیگه.
والا باید Bayonetta 2 رو بازی کنی، کلی چیزای رو مخ Bayonetta 1 توش درست شده، اصلا بازی خوش رنگتر و زیبا تر از 1 شده. یه مورد دیگه اینکه 1 بیخودی و به طرز روی مخی سخت بود، واقعا بیخودی سخت بود! تو 2 این مورد خیلی خوب شد، سختی بازی کم کم زیاد شد و وقت داد که بشه با سیستم بازی آشنا شد.


احیانا انتظار ندارین که شماره دوم نسبت به اولیش پس رفت بکنه؟خب معلومه بازی دوم وقتی توی همون استدیو ساخته میشه و اکثر اعضا همون نفراتی هستن که روی نسخه اول کار کردن، نسخه دوم بهتر میشه.

Bayonetta هم به جز درج سختی Climax روی بقیه درجات اونجوریام سخت نیست
 
احیانا انتظار ندارین که شماره دوم نسبت به اولیش پس رفت بکنه؟خب معلومه بازی دوم وقتی توی همون استدیو ساخته میشه و اکثر اعضا همون نفراتی هستن که روی نسخه اول کار کردن، نسخه دوم بهتر میشه.

Bayonetta هم به جز درج سختی Climax روی بقیه درجات اونجوریام سخت نیست

عجب، احیانا شما تا حالا ندیدید که شماره دوم بازی از شماره اول بدتر باشه نه؟ کم مثال نیست در این مورد.
در مورد کامیا فقط مسئله Bayoneta نیست، من الان همه بازی های که ساخته بازی کردم که آخریش The Wonderful 101 بود. متاسفانه همه بازی هاش از مشکلات یکسانی رنج می برن (فقط Okami کمتر). سختی بازی درست اعمال نمیشه، طراحی مراحل مشکل داره، مخصوصا نحوه check point های بازی. علاقه عجیبی داره به طراحی مراحل mini-game مانند که همخونی با بقیه بازی نداره (مخصوصا توی Wonderful 101).
در مورد Bayonetta مسئله اصلی اینه که خود بازی تغییر خاصی نکرده، مکانیک جدیدی اضافه نشده که، طراحی مراحل از نظر کلی تغییر خاصی نکرده ولی دقیقا همون مشکل های اعصاب خورد کنی که کامیا همیشه تو بازی هاش داره رو حل کرده. اصلا همین شکل ظاهری بازی، من تو 1 همیشه مونده بودم چرا همه چیز رنگ مرده داره ،حتی جاهایی که باید رنگها شاد باشن. دو تا بازی رو بذار کنار هم خودت ببین.
کلا به نظر من اگر تونستی Bayonetta 1 و Wonderful 101 و بازی کن، بعد Bayonetta 2 رو بازی کن دقیقا می گیری می چی می گم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or