مایکروسافت 650 کارمند را اخراج می‌کند

  • Thread starter Thread starter Adam
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Adam

عضو تحریریه
xboxxxx.jpg

مایکروسافت 650 شغل دیگر را از بخش بازی خود حذف می‌کند. همانطور که اولین بار توسط Game File گزارش شد، فیل اسپنسر، رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت، این خبر را در روز پنجشنبه در یک ایمیل به کارمندان اطلاع داد.

اسپنسر نوشت: به عنوان بخشی از همسویی ساختار تیم پس از خرید و مدیریت کسب و کارمان، ما تصمیم گرفته‌ایم که تقریباً 650 نفر را در مایکروسافت گیمینگ حذف کنیم. در طول تاریخ تیممان، لحظات بسیار خوب و چالش برانگیزی داشتیم. امروز یکی از روزهای پر چالش است. می‌دانم که انجام تغییرات بیشتر از این قبیل سخت است، اما حتی در سخت‌ترین زمان‌ها، این تیم توانسته است دور هم جمع شود و در حین کار، مراقبت و مهربانی به یکدیگر را نشان دهد.

اسپنسر ادعا کرد که این کاهش ها منجر به لغو هیچ بازی، دستگاه یا تجربه‌ای نمی‌شود. این بدان معناست که ایکس باکس از زمان خرید 69 میلیارد دلاری Activision Blizzard اکنون بیش از 2500 نفر را اخراج کرده است. رئیس بخش بازی‌های مایکروسافت در ژانویه اعلام کرد که 1900 کارمند در اکتیویژن بلیزارد، بتسدا و ایکس باکس اخراج خواهند شد. در آن زمان، فیل اسپنسر ادعا کرد که تصمیم برای کاهش مشاغل در نتیجه‌ی عدم رشد در صنعت بازی است.

صنعت بازی‌ همچنان شاهد اخراج‌های گسترده بوده است که از سال 2023 شروع به تسریع کردند و در طول سال 2024 بدون هیچ نشانه‌ای از توقف ادامه یافتند.
 
نینجا طبق آخرین صورت مالی که دادن سوده هست و از ضرر دهی دراومده

پ.ن : شانس ما فردا خبر اخراجشون میاد ~X(
چرا نیاد داش
۲۰۲۰ بازی رو معرفی کردن ۲۰۲۴ منتشر
هر منابعی خواستن توی این ۴ سال در اختیارشون بوده زمان کافی هم که داشتن هر نیروی کاری هم خواستن استخدام کردن استودیو جدید هم نقل مکان کردن
بعد چطور میشه متای بازی نسبت به نسخه قبل هیچ پیشرفتی نداره؟
چرا نتونستن یه بازی شاهکار تحویل بدن؟ چی شون کم بوده؟
اتفاقا این تیم باید اخراج بشن و افراد جدید استخدام بشن
 
چرا نیاد داش
۲۰۲۰ بازی رو معرفی کردن ۲۰۲۴ منتشر
هر منابعی خواستن توی این ۴ سال در اختیارشون بوده زمان کافی هم که داشتن هر نیروی کاری هم خواستن استخدام کردن استودیو جدید هم نقل مکان کردن
بعد چطور میشه متای بازی نسبت به نسخه قبل هیچ پیشرفتی نداره؟
چرا نتونستن یه بازی شاهکار تحویل بدن؟ چی شون کم بوده؟
اتفاقا این تیم باید اخراج بشن و افراد جدید استخدام بشن
چرا به جای این‌ها مدیریت اخراج نشه ؟ چرا وقتی بالاترین سطح مدیریت یک مجموعه (فیل اسپنسر) یه استودیو رو مجبور می‌کنه نباید پاسخ گو باشه ؟ کارمندان استودیو گفتند وقتی هل بلید ۲ معرفی شد چیزی نداشتیم جز اون تریلر سینماتیک. بازی در اواسط ۲۰۲۱ رفته تو، توسعه فعال و اینکه استودیو تو این مدت بازی رو ساخته و عرضه کرده شاهکار کرده.

دقیقاً همین مثال برای ردفال هم هست. فیل اسپنسر وضعیت بازی رو دید ولی به عنوان سورپرایز مراسم با تریلر سینماتیک رونمایی کرد. بازی ای که طبق گزارشات از جمله جیسون شرایر و جز کوردن، اعضای استودیو خوشحال بودند که این بازی رو مایکروسافت کنسل می‌کنه. مایکروسافت تنها کاری که کرد این بود بازی رو از لایو سرویس در آورد.

تمام استودیو های مایکروسافت از مشکل مدیریت و منابع انسانی رنج می‌برند. وقتی در این زنجیره کسی مشکل آفرین باشه کل مجموعه رو در بر میگیره. مایکروسافت با این تعدیل ها درست نمیشه چون بنا از بنیان کج هست.
 
کاری به حرف اون توییت ندارم ، شرکت تو سال مالی 2023 سود ساخته بود
اینو میگی.

2024-09-12_21-08-00.jpg

چیزی به نام سود ساختن تو گزارش شرکتهایی که تولید ندارن، نداریم. چون اینها بودجه سالیانه میگیرن تا محصول نهایی رو عرضه کنن.
اما در مورد عکس بالا، turnover بودجه ای هست که سالیانه ماکرو تزریق میکنه.
ماکرو پولو تزریق کرده، اینا زیاد آوردن.
این گزارش بودجه سال منهی به ژوئن 2023 هست. تو لینک بالا هم میتونی ببینی، گزارش بعدی بارگزاری نشده و تو اون برهه، عرضه نشده هنوز هلبلید
 

Attachments

چرا به جای این‌ها مدیریت اخراج نشه ؟ چرا وقتی بالاترین سطح مدیریت یک مجموعه (فیل اسپنسر) یه استودیو رو مجبور می‌کنه نباید پاسخ گو باشه ؟ کارمندان استودیو گفتند وقتی هل بلید ۲ معرفی شد چیزی نداشتیم جز اون تریلر سینماتیک. بازی در اواسط ۲۰۲۱ رفته تو، توسعه فعال و اینکه استودیو تو این مدت بازی رو ساخته و عرضه کرده شاهکار کرده.

دقیقاً همین مثال برای ردفال هم هست. فیل اسپنسر وضعیت بازی رو دید ولی به عنوان سورپرایز مراسم با تریلر سینماتیک رونمایی کرد. بازی ای که طبق گزارشات از جمله جیسون شرایر و جز کوردن، اعضای استودیو خوشحال بودند که این بازی رو مایکروسافت کنسل می‌کنه. مایکروسافت تنها کاری که کرد این بود بازی رو از لایو سرویس در آورد.

تمام استودیو های مایکروسافت از مشکل مدیریت و منابع انسانی رنج می‌برند. وقتی در این زنجیره کسی مشکل آفرین باشه کل مجموعه رو در بر میگیره. مایکروسافت با این تعدیل ها درست نمیشه چون بنا از بنیان کج هست.
مثال برات میزنم
الان ترن۱۰ از ۲۰۱۷ بازی نداده و بعد از ۶ سال بازی ناقص عرضه کرده مقصرش اسپنسره؟؟؟؟
بودجه خواستن داده
نیرو خواستن استخدام کردن
زمان خواستن داده
الان به جای اینکه اعضای ترن۱۰ بازخواست و اخرج بشن میگی اسپنسر اخراج بشه؟؟؟
ردفال توی همه زمینه ها ری...ده مقصر به نظرت اعضای استودیو نیستن؟؟؟؟ اسپنسر و تیم مدیریت بازی میسازن یا اعضای استودیو؟؟؟
هلبلید دقیقا به خاطر سازش مایکروسافت با این استودیو خراب کرد
اگر کرانچ روشون بود اگر فشار روشون بود اگر شرط میذاشتن که اینجا خونه خاله نیست که بشینین تخمه دورهم بخورین و حالا یه گیمی هم بسازیم این طوری نمیشد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or