مایکروسافت : کنسول Xbox One همه دنیا را سورپرایز می کند ، در E3 سونی را خواهد کشت !

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
th




مایکروسافت به نظر می رسد که جهت متکبرانه ای را به خود گرفته است ، آنها ادعا می کنند در E3 امسال " سونی را می کشند . " این موضوع هم نمی تواند آنقدر شگفت آور باشد که در اخرین اظهارات مایکروسافت ، بیان کرد که برای بازی های انحصاری چیزی بالغ بر 1 میلیارد دلار خرج کرده است ، آیا سونی مطابق آن هزینه برای کنسول خود خرج کرده است ؟ در E3 باید این موضوع را ببینم ، آقای Craig Davidson مدیر بازاریابی جهانی مایکروسافت صراحتا در پیامی اعلام نمود " اجازه دهید در E3 سونی را خواهیم کشت "

در اظهاری از آقای Ken Kutaragi بیان نمود که این استکبار برای شرکت مایکروسافت بد تمام می شود ، با این حال می تواند انگیزه ی بسیار خوبی باشد .

قبل از آن آقای Aaron Greenberg در پیامی تایید کرد ، که ما به انتقادها و پیام های گیمرها توجه می کنیم ، و در E3 تمرکز کاملی روی گیم داریم .


منبع :
 
آخرین ویرایش:

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,367
نام
プレイステーション
با content های انحصاری چند ماهه؟
یا......

امیدوارم واقعا بتونن سونی رو بکشن . شب و روز براشون دعا میکنم . حالا که همچین ادعای گزافی کرده اگه نتونه از پسش بر بیاد بدجوری خوار و ذلیل میشه و تبدیل میشه به یه بی شخصیت برای حملات ترولیستانه
83177263142812367300.gif
 
آخرین ویرایش:

Terova

No Trolls
Gold User
Dec 1, 2007
13,017
نام
محمد امین
ایول ایول..
این ادعای سنگینی هست..
امیدوارم حقیقت داشته باشه شاهد یک سری بازی خفن به همراه امکانات خفن باشیم..
 

CriRo7

کاربر سایت
Sep 10, 2010
10,580
نام
حسین
چی پیش خودشون فکر کردن اینا واقعا خجسته تشریف دارن فکر کردن سونی هم مثل گلابی همون جا نشسته منتظر اینا و فقط کنفرانس.... دنس اینا جلو کینکت رو میبینه؟
 

Itachi_Uchiha

کاربر سایت
May 17, 2009
616
نام
امیر
خب تو اینکه همه رو غافلگیر میکنه شکی نیست... ولی مطمئنا سونی هم منتظر نمیمونه که شکست بخوره... تازه یکی از غافلگیری هاش همین شکل و شمایل و همینطور قابلیت های کنسولشه که فعلا زیاد از اونا اطلاع نداریم
....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر