مدتی قبل طی رویداد GDC 2024 ، مایکروسافت از API جدید برای ادغام NVIDIA DLSS و AMD FSR و Intel XeSS معرفی کرد، حالا مایکروسافت این قابلیت DirectSR را به کیت توسعه Agility Software آورده تا بازی سازها، خود را برای پشتیبانی از آن آماده کنند.
مایکروسافت ارائه کننده تکنیک Upscaling DirectSR بوده که باعث آسانتر شدن پیادهسازی Upscaling در بازیهای ویدئویی میشود. این تکنولوژی فراهمشده در رابط برنامهنویسی DirectSR مایکروسافت است، که توسعهدهندگان با استفاده از آن میتوانند بهجای استفاده از فناوریهای مختلفی مانند FSR، DLSS یا XeSS، فقط به DirectSR نیاز داشته باشند. این امکان به توسعهدهندگان بازیها ارائه شده تا بدون نیاز به پشتیبانی جداگانه، از تکنولوژی Upscaling در بازیهای خود استفاده کنند، به بیان دیگه سازنده لازم نیست برای پیاده کردن DLSS یا FSR کار جداگانه ای انجام بده.
پست قبل در مورد معرفی DirectSR