خبر رسمی مایکروسافت شرکت اکتیویژن را به مبلغ ۶۸ میلیارد دلار خرید | آپدیت : اکتیویژن بیلیزارد به صورت رسمی به خانواده Xbox ملحق شد

  • Thread starter Thread starter Z-fan
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Z-fan

▲‌ Triforce of Wisdom ▲
ناظم انجمن
1642512253475.png
به گزارش منابع داخلی وال استریت ژورنال، گویا مایکروسافت توانسته به عقد قرارداد برای خرید اکتیویژن نزدیک شود.
اطلاعات بیشتری فعلا در دسترس نیست و علی رغم منبع معتبر، هنوز نمی توان صحت کامل این قرارداد را تایید کرد

به گفته Dina Bass خبرنگار وبگاه بلومبرگ، ارزش این قرارداد قریب به هفتاد میلیارد دلار تخمین زده شده

ادیت: رسمی شد. مایکروسافت، شرکت اکتیویژن بیلزارد +کینگ رو به زیر مجموعه های خودش اضافه کرد

1642512789894.png

اطلاعات تکمیلی

طبق گفته فیل اسپنسر، از زمان عقد رسمی قرارداد، مدیران اکتیویژن مستقیم گزارشات شون رو به فیل اسپنسر باید ارائه بدن
و این جور که مشخصه حداقل تا زمان عقد رسمی قرارداد، بابی کاتیک کماکان رییس اکتیویژن بلیزارد باقی خواهد ماند

به گفته بابی کاتیک، تاریخ عقد رسمی این قرارداد تو سال مالی 2023 (از جولای 2022 تا ژوئن 2023) تخمین زده میشه
تا اون زمان، اکتیویژن کماکان به فعالیت مستقل خودش زیر نظر بابی کاتیک ادامه میده

آپدیت [20 بهمن]: طبق بیانیه مایکروسافت، کمپانی نه تنها به قراردادهای قبلی پیرامون عرضه فرنچایز Call of Duty روی کنسول های پلی استیشن وفادار میمونه، بلکه بعد از اتمام این قراردادها به عرضه عناوین COD و دیگر بازی های محبوب اکتیویژن روی پلی استیشن ادامه داده و علاقمنده که این رویه رو برای کنسول های نینتندو هم پیش بگیره

بالاخره نبردهای حقوقی مایکروسافت با آمریکا و FTC به انتهای خود رسید

بعد از یک سال و هفت ماه از اعلان خبر ادغام بخش گیمینگ مایکروسافت، ایکس باکس، با مجموعه اکتیویژن بلیزارد و گرفتن تاییدیه های متعدد از کشورهای مختلف و علی رغم مخالفت بریتانیا
نهایتا بعد از یک نبرد حقوقی طولانی با کمیسیون تجارت آمریکا (FTC) بر سر قانونی بودن و عادلانه بودن این ادغام، در تاریخ 11 جولای 2023، با رای مثبت قاضی دادگاه به نفع مایکروسافت، بالاخره این قرارداد یک قدم دیگر به عملی شدن نزدیک تر شد.
حال تنها مانع بین مایکروسافت و این قرارداد، مخالفت CMA و بریتانیا است که گویا قرار است دوباره به مرحله مذاکره کشیده شود.

در نهایت در تاریخ اکتبر 2023 اکتیویژن بلیزارد به ایکس باکس ملحق شد

بعد از یک سال و ده ماه از اعلان خبر ادغام بخش گیمینگ مایکروسافت، ایکس باکس با مجموعه اکتیویژن بلیزارد تنها مانعی که بر سر راه هر دو کمپانی بود، تاییدیه CMA بریتانیا بود.
این امر نیز بعد از تعهد مایکروسافت در زمینه بخش کلاود و انعقاد قرارداد و دادن حق امتیاز به یوبیسافت برای انتشار بازی های کلاود در اروپا، در نهایت مایکروسافت موفق شد تاییدیه بریتانیا را نیز از آن خود کند
و بالاخره با دادن تریلری از طرفی مایکروسافت خبر ملحق شدن اکتیویژن به مایکروسافت به صورت رسمی تایید شد.



 
آخرین ویرایش:
View attachment 266625
این یه سری از دلایلی هست که مایکرو در مورد خوب بودن خرید اکتی از نظر تجاری برای دولت نیوزیلند توضیح داده،البته اصل مطالب محرمانه بوده و اینجا بهش اشاره نشده
⭕️ مایکروسافت طی نامه ای به دولت نیوزلند توضیح میدهد چرا تصاحب Activision Blizzard باید تکمیل شود


🔻 طی این نامه Microsoft به دو کمپانی Sony و Tencent اشاره میکند :


〽️ درحال حاضر XBOX دارای 24 استودیو بازی سازی است و Game Pass بخش بزرگی از XBOX را تشکیل میدهد ، کمپانی Tencent به سرعت درحال گسترش و تصاحب استودیو ها است و SONY با گسترش سرویس خود یعنی PS Plus در حال رقابت با Game Pass است ، کمپانی های اشاره شده تجربه زیادی در این صنعت دارند اما ما همچنین میخواهیم با کمپانی هایی که در آینده نزدیک به این صنعت وارد میشوند مانند Amazon و Apple هم رقابت کنیم


🔻همچنین اضافه کردند که 80 درصد درآمد شرکت Activision Blizzard را فرانچایز های Call Of Duty, Candy Crush و World Of WarCraft تشکیل میدهد و این عناوین مولتی پلتفرم باقی خواهند ماند


🔻اهداف ما از این خرید توسعه عناوین برپایه Cloud و Online Advertise Display و Metaverse هم خواهد بود


〽️ توسعه دهندگان Activision توانایی های خاصی ندارند که باقی استودیو ها از آن بی بهره باشند و هرکاری که آنها میکنند باقی کمپانی ها هم میتوانند بکنند
 
نظرات رقبا درباره خرید Activision Blizzard توسط Microsoft و بررسی رقابت آنها با Microsoft پس از نهایی شدن خرید
August 1, 2022
🔻همانطور که ممکن است شنیده باشید، مایکروسافت در حال خرید Activision Blizzard است.

🔻برای انجام این کار، آنها به تایید قانونی از سوی تنظیم کننده های رقابت در سراسر جهان نیاز دارند.

🔻یکی از آنها برزیل است، جایی که روند بررسی از 20 می آغاز شد.
🔻در طول این فرآیند بررسی، تنظیم‌کننده معمولاً از ناشران 3rd Party درباره معامله می‌پرسد تا ببیند نظر آنها در مورد آن چیست و آن اطلاعات را با داده‌های ارسال شده توسط طرف‌های درگیر (در این مورد ABK و MS) مقایسه کند.
🔻حال نگاهی به جواب ها خواهیم انداخت :

⭕️کمپانی Sony :آنها معتقدند که همه بازی ها برای درگیر شدن پلیر با هم رقابت می کنند. پلیرا پلتفرم بازی خود را بر اساس قیمت، ویژگی های فنی و انواع بازی های موجود انتخاب می کنند. محتوای موجود ، عامل اصلی پلیر برای انتخاب پلتفرم است.
🔻آنها می گویند که به غیر از اکتیویژن، توسعه دهندگان/ناشرهای کمی وجود دارند که قادر به تولید بازی های AAA هستند، مانند EA (FIFA)، Take-Two/Rockstar (Grand Theft Auto) و Epic Games (Fortnite). این بازی‌ها فرنچایزهای طولانی مدت با بودجه‌های کلان، چرخه‌های توسعه چند ساله را سپری می‌کنند و خریداران زیادی دارند

🔻با وجود همه اینها، سونی معتقد است که هیچ یک از این توسعه دهندگان نمی توانند امتیازی برای رقابت با Call of Duty کمپانی Activision ایجاد کنند، که به تنهایی به عنوان یک دسته بازی متمایز است. به همین دلیل است که آنها معتقدند Call of Duty آنقدر محبوب است که در انتخاب کنسول کاربران تأثیر می گذارد

🔻آنها در مورد زمان، پول، تعداد کارمندان، میلیون ها دنبال کننده، فروش و سایر نقاط داده مربوط به Call of Duty صحبت می کنند تا نشان دهند که چگونه این یک فرنچایز بسیار منحصر به فرد است که قابل جایگزینی نیست.
🔻آنها معتقدند که چندین سال طول می کشد تا - حتی با سرمایه گذاری های قابل توجه - یک رقیب موثر برای Game Pass تولید کند.

🔻سری Call of Duty یک جریان درآمد مهم برای پلی استیشن است و یکی از بزرگترین منابع درآمد SIE از طرف 3rd Party است.

⭕کمپانی Ubisoft: برای آنها بازارهای PC و کنسول یکسان است، اما موبایل کاملاً متفاوت است.

🔻هیچ توجیهی برای تمایز بازار بر اساس ژانرها و انواع آنها وجود ندارد. بسیاری از بازی ها دارای ژانرهای متقابل هستند و بازیکنان معمولاً به یک سبک بازی محدود نمی شوند.

🔻آنها فکر نمی کنند که ABK بازی های منحصر به فردی داشته باشد

🔻آنها معتقدند هیچ بازی در ژانر خود به تنهایی نمی‌ماند

🔻آنها در مورد Ubisoft+ Classics برای PS Plus یا نحوه انتشار بازی های خود در Gamepass، فراتر از Ubisoft+ صحبت می کنند.

🔻آنها فکر می کنند که Subscription Service یک روند ثابت در این بخش است و اهمیت آن در حال رشد است. با این حال، حداقل در حال حاضر، نباید آن را یک بازار متفاوت در نظر گرفت زیرا فقط یک راه متفاوت برای دسترسی به محتوا است که از طریق کانال‌های دیگر (مثلاً «خرید برای بازی») در دسترس باقی می‌ماند.

🔻کمپانی Warner Bros : توسعه و انتشار بازی های PC و کنسول ممکن است از نظر ارزش، زمان و منابع، نیاز به سرمایه گذاری داشته باشد. با این حال، وجود چندین شرکت که بازی‌ها را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها توسعه و منتشر می‌کنند، نشان می‌دهد که چنین موانعی برای جلوگیری از ورود - به‌ویژه توسط شرکت‌هایی که در بخش‌های مرتبط مانند الکترونیک یا نرم‌افزار فعالیت می‌کنند - و/یا رقابت قوی، به اندازه کافی بالا نیستند. ورود به بازار موبایل موانع کمتری هم دارد.

🔻آنها در حال حاضر نظر نگرانی خاصی در مورد معامله ندارند.


⭕️کمپانی BANDAI NAMCO : بازارهای PC و کنسول‌ها بسیار شبیه به هم هستند، اما بازار PC تقریباً کاملاً دیجیتالی است، بنابراین این جدایی منطقی است. موبایل بسیار متفاوت است. آنها فکر نمی کنند 3 بازار را باید گروه بندی کرد.

🔻هر بازی منحصر به فرد است. اینها رقبای همزمان Call of Duty هستند، مانند Battlefield، Valorant یا Destiny. در رابطه با World of Warcraft هم همینطور.
♦️ اپل : از اظهارات مایکروسافت و اکتیوژن مطلع هستیم ( درباره چند پلتفرمی باقی ماندن برخی از عناوین )
♦️استودیو RIOT Games : آن ها استودیو Naughty Dog را رقیب ABK می دانند و به نوعی از حضور سونی برای رقابت ( با اکتیوژن ) استفاده می کنند ، آن ها همینطور فکر می کنند که COD , Candy Crush , WoW رقبای واقعی دارند

▪️همینطور آنها قسمت سرویس محور بازار را مختص به همان قسمت می بینند و فکر نمی کنند از این چارچوب فکری گیمر ها خارج بشود ( برای بازی هایی که آن ها ترجیح می دهند تا به صورت جداگانه خریداری کنند )

▪️آن ها فکر می کنند مایکروسافت به وعده های خود عمل می کند و به اظهارات قبلی احترام خواهد گذاشت ، آن ها فکر نمی کنند اثر ضد رقابتی به وجود بیاید

♦️آمازون : اطلاعات کافی برای بررسی اهمیت مایکروسافت و اکتیوژن بلیزارد در بحث انتشار بازی ها وجود ندارد ( بیشتر پاسخ ها ویرایش شدند )

♦️گوگل : آنها فکر می کنند که COD , WoW , Candy Crush رقبایی در صنعت گیم دارند ، همینطور می دانند که بعد از خریداری اکتیوژن بلیزارد توسط مایکروسافت ، تعداد قابل توجهی از ناشران و توسعه دهندگان در بازاروجود خواهد داشت
♦️متا : "نظر خاصی و قابل توجهی ذکر نشده"
 
نظرات رقبا درباره خرید Activision Blizzard توسط Microsoft و بررسی رقابت آنها با Microsoft پس از نهایی شدن خرید
August 1, 2022
🔻همانطور که ممکن است شنیده باشید، مایکروسافت در حال خرید Activision Blizzard است.

🔻برای انجام این کار، آنها به تایید قانونی از سوی تنظیم کننده های رقابت در سراسر جهان نیاز دارند.

🔻یکی از آنها برزیل است، جایی که روند بررسی از 20 می آغاز شد.
🔻در طول این فرآیند بررسی، تنظیم‌کننده معمولاً از ناشران 3rd Party درباره معامله می‌پرسد تا ببیند نظر آنها در مورد آن چیست و آن اطلاعات را با داده‌های ارسال شده توسط طرف‌های درگیر (در این مورد ABK و MS) مقایسه کند.
🔻حال نگاهی به جواب ها خواهیم انداخت :

⭕️کمپانی Sony :آنها معتقدند که همه بازی ها برای درگیر شدن پلیر با هم رقابت می کنند. پلیرا پلتفرم بازی خود را بر اساس قیمت، ویژگی های فنی و انواع بازی های موجود انتخاب می کنند. محتوای موجود ، عامل اصلی پلیر برای انتخاب پلتفرم است.
🔻آنها می گویند که به غیر از اکتیویژن، توسعه دهندگان/ناشرهای کمی وجود دارند که قادر به تولید بازی های AAA هستند، مانند EA (FIFA)، Take-Two/Rockstar (Grand Theft Auto) و Epic Games (Fortnite). این بازی‌ها فرنچایزهای طولانی مدت با بودجه‌های کلان، چرخه‌های توسعه چند ساله را سپری می‌کنند و خریداران زیادی دارند

🔻با وجود همه اینها، سونی معتقد است که هیچ یک از این توسعه دهندگان نمی توانند امتیازی برای رقابت با Call of Duty کمپانی Activision ایجاد کنند، که به تنهایی به عنوان یک دسته بازی متمایز است. به همین دلیل است که آنها معتقدند Call of Duty آنقدر محبوب است که در انتخاب کنسول کاربران تأثیر می گذارد

🔻آنها در مورد زمان، پول، تعداد کارمندان، میلیون ها دنبال کننده، فروش و سایر نقاط داده مربوط به Call of Duty صحبت می کنند تا نشان دهند که چگونه این یک فرنچایز بسیار منحصر به فرد است که قابل جایگزینی نیست.
🔻آنها معتقدند که چندین سال طول می کشد تا - حتی با سرمایه گذاری های قابل توجه - یک رقیب موثر برای Game Pass تولید کند.

🔻سری Call of Duty یک جریان درآمد مهم برای پلی استیشن است و یکی از بزرگترین منابع درآمد SIE از طرف 3rd Party است.

⭕کمپانی Ubisoft: برای آنها بازارهای PC و کنسول یکسان است، اما موبایل کاملاً متفاوت است.

🔻هیچ توجیهی برای تمایز بازار بر اساس ژانرها و انواع آنها وجود ندارد. بسیاری از بازی ها دارای ژانرهای متقابل هستند و بازیکنان معمولاً به یک سبک بازی محدود نمی شوند.

🔻آنها فکر نمی کنند که ABK بازی های منحصر به فردی داشته باشد

🔻آنها معتقدند هیچ بازی در ژانر خود به تنهایی نمی‌ماند

🔻آنها در مورد Ubisoft+ Classics برای PS Plus یا نحوه انتشار بازی های خود در Gamepass، فراتر از Ubisoft+ صحبت می کنند.

🔻آنها فکر می کنند که Subscription Service یک روند ثابت در این بخش است و اهمیت آن در حال رشد است. با این حال، حداقل در حال حاضر، نباید آن را یک بازار متفاوت در نظر گرفت زیرا فقط یک راه متفاوت برای دسترسی به محتوا است که از طریق کانال‌های دیگر (مثلاً «خرید برای بازی») در دسترس باقی می‌ماند.

🔻کمپانی Warner Bros : توسعه و انتشار بازی های PC و کنسول ممکن است از نظر ارزش، زمان و منابع، نیاز به سرمایه گذاری داشته باشد. با این حال، وجود چندین شرکت که بازی‌ها را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها توسعه و منتشر می‌کنند، نشان می‌دهد که چنین موانعی برای جلوگیری از ورود - به‌ویژه توسط شرکت‌هایی که در بخش‌های مرتبط مانند الکترونیک یا نرم‌افزار فعالیت می‌کنند - و/یا رقابت قوی، به اندازه کافی بالا نیستند. ورود به بازار موبایل موانع کمتری هم دارد.

🔻آنها در حال حاضر نظر نگرانی خاصی در مورد معامله ندارند.


⭕️کمپانی BANDAI NAMCO : بازارهای PC و کنسول‌ها بسیار شبیه به هم هستند، اما بازار PC تقریباً کاملاً دیجیتالی است، بنابراین این جدایی منطقی است. موبایل بسیار متفاوت است. آنها فکر نمی کنند 3 بازار را باید گروه بندی کرد.

🔻هر بازی منحصر به فرد است. اینها رقبای همزمان Call of Duty هستند، مانند Battlefield، Valorant یا Destiny. در رابطه با World of Warcraft هم همینطور.
♦️ اپل : از اظهارات مایکروسافت و اکتیوژن مطلع هستیم ( درباره چند پلتفرمی باقی ماندن برخی از عناوین )
♦️استودیو RIOT Games : آن ها استودیو Naughty Dog را رقیب ABK می دانند و به نوعی از حضور سونی برای رقابت ( با اکتیوژن ) استفاده می کنند ، آن ها همینطور فکر می کنند که COD , Candy Crush , WoW رقبای واقعی دارند

▪️همینطور آنها قسمت سرویس محور بازار را مختص به همان قسمت می بینند و فکر نمی کنند از این چارچوب فکری گیمر ها خارج بشود ( برای بازی هایی که آن ها ترجیح می دهند تا به صورت جداگانه خریداری کنند )

▪️آن ها فکر می کنند مایکروسافت به وعده های خود عمل می کند و به اظهارات قبلی احترام خواهد گذاشت ، آن ها فکر نمی کنند اثر ضد رقابتی به وجود بیاید

♦️آمازون : اطلاعات کافی برای بررسی اهمیت مایکروسافت و اکتیوژن بلیزارد در بحث انتشار بازی ها وجود ندارد ( بیشتر پاسخ ها ویرایش شدند )

♦️گوگل : آنها فکر می کنند که COD , WoW , Candy Crush رقبایی در صنعت گیم دارند ، همینطور می دانند که بعد از خریداری اکتیوژن بلیزارد توسط مایکروسافت ، تعداد قابل توجهی از ناشران و توسعه دهندگان در بازاروجود خواهد داشت
♦️متا : "نظر خاصی و قابل توجهی ذکر نشده"
لینک منبع رو بگذارید ممنون میشم
 
لینک منبع رو بگذارید ممنون میشم
The official opinions from Sony, Ubisoft, WB, BN, Apple, Riot, Google and more about the Activision Blizzard acquisition Activision/Blizzard

-------------

سونی چقدر وحشت داره از انحصاری شدن CoD !:D باو گفتن انحصاری نمیشه دیگه چرا انقدر خودت رو اذیت میکنی:D
Call of Duty represents an important revenue stream for the PlayStation (they provided data but it's redacted), and it is one of SIE's biggest sources of revenue from third parties.
ای بابا:Crying1:
-----------------

این آمار هم خود سونی در مورد گیم پس گفته:

They say that over the past five years, Game Pass has grown to capture approximately 60-70% of the global subscription services market (that marketshare is even greater in Brazil, where Game Pass represents approximately 70-80% of the PC subscription services market).

They believe that it would take several years for a competitor – even with substantial investments – to create a rival effective for Game Pass.

O:-)
 
این خرید خوبی میتونه برای صنعت گیم باشه. مایکروسافت بعیده بازهایی که از قدیم مولتی پلتفرم بودن رو انحصاری کنه, چون نمیاد سود این عناوین رو با دستای خودش به نصف یا حتی کمتر کاهش بده.
 
نظرات رقبا درباره خرید Activision Blizzard توسط Microsoft و بررسی رقابت آنها با Microsoft پس از نهایی شدن خرید
August 1, 2022
🔻همانطور که ممکن است شنیده باشید، مایکروسافت در حال خرید Activision Blizzard است.

🔻برای انجام این کار، آنها به تایید قانونی از سوی تنظیم کننده های رقابت در سراسر جهان نیاز دارند.

🔻یکی از آنها برزیل است، جایی که روند بررسی از 20 می آغاز شد.
🔻در طول این فرآیند بررسی، تنظیم‌کننده معمولاً از ناشران 3rd Party درباره معامله می‌پرسد تا ببیند نظر آنها در مورد آن چیست و آن اطلاعات را با داده‌های ارسال شده توسط طرف‌های درگیر (در این مورد ABK و MS) مقایسه کند.
🔻حال نگاهی به جواب ها خواهیم انداخت :

⭕️کمپانی Sony :آنها معتقدند که همه بازی ها برای درگیر شدن پلیر با هم رقابت می کنند. پلیرا پلتفرم بازی خود را بر اساس قیمت، ویژگی های فنی و انواع بازی های موجود انتخاب می کنند. محتوای موجود ، عامل اصلی پلیر برای انتخاب پلتفرم است.
🔻آنها می گویند که به غیر از اکتیویژن، توسعه دهندگان/ناشرهای کمی وجود دارند که قادر به تولید بازی های AAA هستند، مانند EA (FIFA)، Take-Two/Rockstar (Grand Theft Auto) و Epic Games (Fortnite). این بازی‌ها فرنچایزهای طولانی مدت با بودجه‌های کلان، چرخه‌های توسعه چند ساله را سپری می‌کنند و خریداران زیادی دارند

🔻با وجود همه اینها، سونی معتقد است که هیچ یک از این توسعه دهندگان نمی توانند امتیازی برای رقابت با Call of Duty کمپانی Activision ایجاد کنند، که به تنهایی به عنوان یک دسته بازی متمایز است. به همین دلیل است که آنها معتقدند Call of Duty آنقدر محبوب است که در انتخاب کنسول کاربران تأثیر می گذارد

🔻آنها در مورد زمان، پول، تعداد کارمندان، میلیون ها دنبال کننده، فروش و سایر نقاط داده مربوط به Call of Duty صحبت می کنند تا نشان دهند که چگونه این یک فرنچایز بسیار منحصر به فرد است که قابل جایگزینی نیست.
🔻آنها معتقدند که چندین سال طول می کشد تا - حتی با سرمایه گذاری های قابل توجه - یک رقیب موثر برای Game Pass تولید کند.

🔻سری Call of Duty یک جریان درآمد مهم برای پلی استیشن است و یکی از بزرگترین منابع درآمد SIE از طرف 3rd Party است.

⭕کمپانی Ubisoft: برای آنها بازارهای PC و کنسول یکسان است، اما موبایل کاملاً متفاوت است.

🔻هیچ توجیهی برای تمایز بازار بر اساس ژانرها و انواع آنها وجود ندارد. بسیاری از بازی ها دارای ژانرهای متقابل هستند و بازیکنان معمولاً به یک سبک بازی محدود نمی شوند.

🔻آنها فکر نمی کنند که ABK بازی های منحصر به فردی داشته باشد

🔻آنها معتقدند هیچ بازی در ژانر خود به تنهایی نمی‌ماند

🔻آنها در مورد Ubisoft+ Classics برای PS Plus یا نحوه انتشار بازی های خود در Gamepass، فراتر از Ubisoft+ صحبت می کنند.

🔻آنها فکر می کنند که Subscription Service یک روند ثابت در این بخش است و اهمیت آن در حال رشد است. با این حال، حداقل در حال حاضر، نباید آن را یک بازار متفاوت در نظر گرفت زیرا فقط یک راه متفاوت برای دسترسی به محتوا است که از طریق کانال‌های دیگر (مثلاً «خرید برای بازی») در دسترس باقی می‌ماند.

🔻کمپانی Warner Bros : توسعه و انتشار بازی های PC و کنسول ممکن است از نظر ارزش، زمان و منابع، نیاز به سرمایه گذاری داشته باشد. با این حال، وجود چندین شرکت که بازی‌ها را برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها توسعه و منتشر می‌کنند، نشان می‌دهد که چنین موانعی برای جلوگیری از ورود - به‌ویژه توسط شرکت‌هایی که در بخش‌های مرتبط مانند الکترونیک یا نرم‌افزار فعالیت می‌کنند - و/یا رقابت قوی، به اندازه کافی بالا نیستند. ورود به بازار موبایل موانع کمتری هم دارد.

🔻آنها در حال حاضر نظر نگرانی خاصی در مورد معامله ندارند.


⭕️کمپانی BANDAI NAMCO : بازارهای PC و کنسول‌ها بسیار شبیه به هم هستند، اما بازار PC تقریباً کاملاً دیجیتالی است، بنابراین این جدایی منطقی است. موبایل بسیار متفاوت است. آنها فکر نمی کنند 3 بازار را باید گروه بندی کرد.

🔻هر بازی منحصر به فرد است. اینها رقبای همزمان Call of Duty هستند، مانند Battlefield، Valorant یا Destiny. در رابطه با World of Warcraft هم همینطور.
♦️ اپل : از اظهارات مایکروسافت و اکتیوژن مطلع هستیم ( درباره چند پلتفرمی باقی ماندن برخی از عناوین )
♦️استودیو RIOT Games : آن ها استودیو Naughty Dog را رقیب ABK می دانند و به نوعی از حضور سونی برای رقابت ( با اکتیوژن ) استفاده می کنند ، آن ها همینطور فکر می کنند که COD , Candy Crush , WoW رقبای واقعی دارند

▪️همینطور آنها قسمت سرویس محور بازار را مختص به همان قسمت می بینند و فکر نمی کنند از این چارچوب فکری گیمر ها خارج بشود ( برای بازی هایی که آن ها ترجیح می دهند تا به صورت جداگانه خریداری کنند )

▪️آن ها فکر می کنند مایکروسافت به وعده های خود عمل می کند و به اظهارات قبلی احترام خواهد گذاشت ، آن ها فکر نمی کنند اثر ضد رقابتی به وجود بیاید

♦️آمازون : اطلاعات کافی برای بررسی اهمیت مایکروسافت و اکتیوژن بلیزارد در بحث انتشار بازی ها وجود ندارد ( بیشتر پاسخ ها ویرایش شدند )

♦️گوگل : آنها فکر می کنند که COD , WoW , Candy Crush رقبایی در صنعت گیم دارند ، همینطور می دانند که بعد از خریداری اکتیوژن بلیزارد توسط مایکروسافت ، تعداد قابل توجهی از ناشران و توسعه دهندگان در بازاروجود خواهد داشت
♦️متا : "نظر خاصی و قابل توجهی ذکر نشده"

آدم گیج میشه اینو میخونه
یارو گرفته اول سوال ها رو لیست کرده
بعد جواب هر کدوم رو پشت هم نوشته
بعد سوال ها هم طولانی

اصن نمی فهمه کی به چی جواب داده. (کاری ندارم ترجمه خیلی خوبی هم نیست. من کی باشم به ترجمه گیر بدم. خودم وضعم تو این زمینه خرابه :دی بیشتر گیرم به نویسنده اصلی مطلبه)
 
No other developer can create a rival .- Sony
کی اینو می‌زاره تو امضاش؟

قشنگ مشخصه سونی خیلی بدش نمیاد سنگ اندازی کنه در این مسیر ولی نمی خواد خیلی واضح هم بگه.
داره کم کم این قضیه اکتی/بلیز به اخر مسیر خودش می رسه. امیدوارم زودتر تموم بشه بره.
انگار کل بخش سرگرمی ماکروسافت رو هوا نگه داشتن برای این خرید.
حالا چه تایید بشه، چه رد بشه(که خیلی بعیده) امیدوارم همین امسال بسته بشه و به سال بعد نکشه ماجرا.
 
پشمام. ملت عجب کارایی نمی کنند. بدبخت ب.. میری :-t :o
مگه خودمون نمیکردیم آب میریختم تو شیشه دارو بعد مینداختیم تو آتیش.
منتظر میشدیم تا بترکه.
یکسری از بچه ها توش بنزین میریختن. اولین بار من نمیدونستم که چی میشه. ترکید سنگ پرت کرد سمت ما.
_______________
همونطور که تو گزارشها مشخصه و قبلا هم رویه ماکرو مشخص بود تو عناوینی مثل ماینکرافت
عناوین پولساز مثل کالاف و wow و کندی کراش که 82 درصد درآمد اکتی ماله اوناست انحصار نخواهد نشد
2 صفحه هم از اون دادخواست 81 صفحه ای ماکرو رو هم که به بحثهای مالی و تجاری مربوط میشده رو هم بیرون ندادن
یه جا هم گفته شده 24 استودیو، برا اینکه سازنده mahjong و سودوکو و ... رو هم یه استودیو گرفته
"Specifically, with respect to Activision Blizzard video games, there is nothing unique about the video games developed and published by Activision Blizzard", ".
به عنواندفاع، ماکرو میگه هیچ چیز اختصاصی و به اسطلاح خودمون تک و آسی رو اکتی نه میسازه و نه انتشار میده، البته قبلش گفته با احترام به بازیا اکتی
بعدم این صفحه مربوط یه همون دادگاه نیوزلنده
Commerce Commission - Statement of Preliminary Issues released for Microsoft’s acquisition of Activision Blizzard
Microsoft’s games include the Minecraft, Forza, Elder Scrolls and Halo titles.
الدر رو بزنی بعد گیرز رو نزنی.
___________
Players choose a platform based on the games available on it. Not only Activision makes AAA projects, but other companies (like Rockstar or Epic Games) will not be able to create a franchise in the spirit of Call of Duty. It is so important that it can affect the player’s choice of console.


Call of Duty is very important for the PlayStation, the franchise is one of the most important and largest sources of revenue for Sony’s gaming division.


Subscription services (such as Game Pass) compete with traditional game sales, and very low subscription prices can be anti-competitive to traditional publishers. Distribution of subscriptions can lead to a decrease in the quality of games.


Creating a competitor to Game Pass will require significant investment, and even if there is money, it will take several years to launch a similar service. Game Pass now controls 60-70% of the global gaming subscription market.
فکر کنم این یه قسمت رو ننوشتن کامل.
برخلاف بقیه که اعتقاد دارن، تمام عناوین اکتی رقیب دارن.
میگه aaa ساز فقط اکتی نیست ولی سایرین نمیتونن کالاف بسازن
ساختن یه رقیب برا گیم پس نبازمند یه سرمایه گزاری عظیمه و حتی پولم فراهم بشه نیازمند سالها زمانه.
گیم پس 60-70 درصد سیستم اشتراکی صنعت گیم رو کنترل میکنه
 
آخرین ویرایش:
مگه خودمون نمیکردیم آب میریختم تو شیشه دارو بعد مینداختیم تو آتیش.
منتظر میشدیم تا بترکه.
یکسری از بچه ها توش بنزین میریختن. اولین بار من نمیدونستم که چی میشه. ترکید سنگ پرت کرد سمت ما.
_______________
همونطور که تو گزارشها مشخصه و قبلا هم رویه ماکرو مشخص بود تو عناوینی مثل ماینکرافت
عناوین پولساز مثل کالاف و wow و کندی کراش که 82 درصد درآمد اکتی ماله اوناست انحصار نخواهد نشد
2 صفحه هم از اون دادخواست 81 صفحه ای ماکرو رو هم که به بحثهای مالی و تجاری مربوط میشده رو هم بیرون ندادن
یه جا هم گفته شده 24 استودیو، برا اینکه سازنده mahjong و سودوکو و ... رو هم یه استودیو گرفته

به عنواندفاع، ماکرو میگه هیچ چیز اختصاصی و به اسطلاح خودمون تک و آسی رو اکتی نه میسازه و نه انتشار میده، البته قبلش گفته با احترام به بازیا اکتی
بعدم این صفحه مربوط یه همون دادگاه نیوزلنده
Commerce Commission - Statement of Preliminary Issues released for Microsoft’s acquisition of Activision Blizzard

الدر رو بزنی بعد گیرز رو نزنی.
گیرز اون شهرت سابق رو نداره دیگه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or