خبر رسمی مایکروسافت برای آینده ای آماده می شود که در آن هر صفحه‌ای ایکس باکس باشد

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,606
نام
alireza
xbox.jpg

مایکروسافت دیروز اعلام کرد که چهار بازی انحصاری ایکس‌باکس به زودی برای کنسول PS5 و نینتندو سوییچ عرضه می‌شوند و استراتژی جدیدی را برای ایکس‌باکس اعلام کرد تا بازیها روی پلتفرمهای بیشتری عرضه شوند. تنها دو ساعت قبل از اعلام بزرگ مایکروسافت، فیل اسپنسر چشم انداز جدید Xbox را در یک یادداشت داخلی برای کارمندان توضیح داد.
سایت The Verge یک کپی از این یادداشت را به دست آورده است. این اولین باری است که اسپنسر به طور کامل یک استراتژی جدید را به کارمندان ارائه می‌کند. مایکروسافت دیروز در پادکست رسمی ایکس باکس خود مستقیماً به (ایکس‌باکس در همه جا) یا (هر صفحه‌ای یک ایکس باکس است) اشاره نکرد، اما استراتژی این شرکت با آنچه سال‌ها در مورد انتشار بازی‌های ایکس‌باکس در کنسول‌ها، رایانه‌های شخصی و سرویس‌های ابری چندان بی‌شباهت نیست. این بار تفاوت بزرگ این است که چشم انداز به گونه‌ای تنظیم شده است که در آن بازی‌های ایکس باکس را به کنسول های رقیب بیاورند.
اوایل این هفته با اسپنسر در مورد چشم انداز جدید Xbox، سخت افزار نسل بعدی و موارد دیگر صحبت کرد. میتوانید یادداشت آقای اسپنسر برای کارمندانش را در زیر بخوانید:

امروز قسمت ویژه ای از پادکست رسمی ایکس باکس را منتشر خواهیم کرد.
در این قسمت، سارا باند، مت بوتی و من برنامه های خود را برای آینده ایکس باکس با جامعه به اشتراک خواهیم گذاشت. ما همچنین در مورد اینکه چگونه چشم انداز ما به بازیکنان، سازندگان و صنعت به طور کلی سود می رساند، بحث خواهیم کرد.
وقتی به وضعیت رسانه خود نگاه می کنیم، می بینیم که بازیکنان به طور فزاینده ای روی چندین دستگاه بازی می کنند، اما تجربه آنها با تکه تکه شدن توسط پلتفرمهای مختلف مشخص می شود. بازیکنان چند پلتفرمی باید چندین هویت، کتابخانه‌، جوامع، کیف پول‌ و پاداش را جستجو کنند. به طور مشابه، بزرگ‌ترین فرنچایزهای صنعت به طور فزاینده‌ای در چندین دستگاه عرضه می‌شوند و سازندگان را ملزم می‌کنند تا چندین نمونه از بازی‌های خود را بسازند و مدیریت کنند، که منجر به هزینه‌های بالاتر و جوامع پراکنده می‌شود. همه این اصطکاک فرصت فوق‌العاده‌ای را برای ما ایجاد می کند تا نیازهای بازیکنان و سازندگان چند پلتفرمی را برآورده کنیم.
ما دیدگاه متفاوتی برای آینده بازی داریم. آینده ای که در آن بازیکنان تجربه یکپارچه در سراسر دستگاه ها دارند. آینده ای که در آن بازیکنان به راحتی می توانند مجموعه وسیعی از بازی ها را با طیف متنوعی از مدل های تجاری تجربه کنند. آینده ای که در آن سازندگان بیشتری برای تحقق بخشیدن به دیدگاه خلاقانه خود، دستیابی به مخاطبان جهانی، متحد کردن جوامع خود و موفقیت تجاری توانمند شوند. آینده ای که در آن هر صفحه ایکس باکس است.
این آینده ای است که ایکس باکس در همه جا حضور دارد، با افرادی که می خواهید، در هر جایی که می خواهید.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر