
از زمانی که کنسولهای نسل بعد منتشر شده اند بعضی از سازندگان برای رسیدن به رزولوشن 1080p و 60 فریم بر روی Xbox one به مشکل خورده و همین باعث ایجاد اختلاف کیفیتی بعضی از بازیهای مولتی پلتفرم بین PS4 و Xbox one شده است.عده ای این را ضعف سخت افزاری کنسول مایکروسافت قلمداد میکنند ولی رئیس استدیوهای جهانی مایکروسافت آقای اسپنسر اعتقاد دیگری دارد.
کاربری در تویتر از آقای اسپینسر در مورد رزولوشن بازیها سوال پرسیده بود که آیا واقعا سخت است که رزولوشن را از 900p به 1080p بر روی Xbox one رساند؟اسپینسر در جواب بیان کرد که ما تا به حال بر روی Xbox one بازیهایی با رزولوشن و فریم های متفاوت مشاهده کردیم (900p،1080p، 720p ) به نظر می رسد ایشان معتقد است که مشکل از سخت افزار کنسول نیست زیرا بازیهایی بوده اند که به صورت 1080p بر روی این کنسول منتشر شده اند.ایشان در جواب همچنین گفت:
خیر ، شما در ادامه نسل شاهد رزولوشن و فریم های متنوع دیگری خواهید بود!
اسپینسر در ادامه در تویت دیگری اعلام کرد که مایکروسافت برنامه ای برای GDC ندارد.
منبع