مایکروسافت از بالا بردن قیمت سرویس Xbox Live Gold صرف نظر کرد

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
مایکروسافت مدت کمی پس از اعلام خبر بالا رفتن قیمت سرویس Xbox Live Gold، از موضع قبلی خود عقب‌نشینی کرد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه شوید.

سرویس Xbox Live


روز گذشته خبر بالا رفتن قیمت ایکس باکس لایو گلد، سرویسی که برای تجربه بازی‌های آنلاین بر روی کنسول‌های Xbox به آن نیاز دارید، با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شد. هرچند قیمت ماهانه این سرویس قرار بود تنها یک دلار افزایش یابد (از 10 دلار به 11 دلار)، اما قیمت اشتراک سه ماهه و شش ماهه به ترتیب 5 و 20 دلار افزایش می‌یافت.

همانطور که گفته شد، این تغییر با انتقاداتی از سوی جامعه کاربری مواجه شد. حال شرکت Microsoft به این انتقادات پاسخ داده و اعلام کرده که قیمت اشتراک ایکس باکس لایو گلد افزایش نخواهد یافت.

"ما امروز اشتباه کردیم و شما به‌درستی آن را به ما فهماندید. متصل شدن و بازی کردن با دوستان بخش بزرگ و مهمی از گیمینگ است و ما در برآورده کردن انتظار بازیکنانی که هر روز بر روی آن حساب می‌کنند، ناموفق بودیم. در نتیجه، ما تصمیم گرفتیم که قیمت ایکس باکس لایو گلد را تغییر ندهیم."

علاوه بر این، مایکروسافت به‌دنبال این است تا تجربه بازی‌های رایگان (free-to-play) بدون نیاز به Xbox Live Gold را نیز فراهم سازد. مایکروسافت در بیانیه خود اعلام کرد که به‌سختی مشغول کار است تا این تغییر را در سریع‌ترین زمان ممکن طی ماه‌های آتی اعمال کند.

سال گذشته شایعاتی مطرح شدند که عنوان می‌کردند در آینده برای تجربه بازی‌های آنلاین بر روی Xbox، به هیچ سرویسی نیاز نخواهید داشت. با اینحال، مایکروسافت چنین چیزی را مدت کمی پس از پخش شدن این شایعه تکذیب کرد.

Continue reading...
 

samijavid

کاربر سایت
May 15, 2010
4,200
نام
سامان
جالب تر از کبیر جان که حرمت خون پاک آریایی رو نگه نمیداره ، رفقاشن که تاییدش میکنن :D
______
انگار مایکروسافت رکورد زده تو درآمد

اولین کوارتری بوده که به درآمد ۵ میلیاردی رسیدن پیش بینی هم کردن کوارتر بعدی نسبت به پارسال ۴۰ درصد رشد داشته باشه درآمد xbox فوق العاده زیاد شده!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر