ماکروسافت: هیچ برنامه ای برای معرفی XBONE بدون کینکت نداریم

Red Dev!ls

کاربر سایت
Apr 2, 2013
1,595
نام
وحید
ماکروسافت: هیچ برنامه ای برای معرفی Xbox One بدون کینکت نداریم

20130527_xbox_one_kinect.jpg



طبق صحبت های یک منبع نامشخص با سایت خبرگذاری Inside Gaming در تابستان 2014 باندل های از کنسول XBox One بدون کنیکت برای خرید موجود خواهد بود در حالی که این مورد از طرف یکی از مدیران ماکروسافت کاملا تکذیب شده است .

امروز طی صحبت یک منبع با یکی از منابع خبری صنعت گیم یعنی Inside Gaming گفته شد که در تابستان 2014 دو مدل باندل از کنسول XBox One عرضه خواهد شد که یکی از انها بدون کینکت خواهد بود و دیگر مدل باندل این کنسول شامل هارد درایو کمتری خواهد بود تا بتوانند با کنسول PS4 از لحاظ قیمت رقابت کنند .

چنین صحبت هایی کاملا مخالف صحبت های ماکروسافت در رابطه با اینکه XBox One بدون کینکت بی معنا خواهد بود است . اگر این کنسول طبق صحبت های منبع خبری بدون کینکت قابل استفاده خواهد بود پس صد در صد این سیاست ماکروسافت است که کینکت را وارد خانه های خریداران اولیه کنسول کند و سپس انرا با باندلی بدون کنیکت در تابستان عرضه کند . البته تمامی اینها شایعه است .

در هر حال این مشکل بزرگی بنظر نمی رسد و طی مصاحبه یکی از مدیران کمپانی ماکروسافت با سایت Game Front تاکید شد که :

"ما هیچ برنامه ای برای معرفی کنسول XBox One بدون کینکت نداریم . ما معتقد هستیم که کینکت ارزش هر دو عنصر گیمینگ و سرگرمی را به خانه های شما میاورد و همچنین معتقد هستیم که 499 دلار یک قیمت بسیار عالی برای کسانی هست که XBox One را همراه با چیزی که با ان است خریداری میکنند . "

XBox One در ماه نوامبر امسال عرضه خواهد شد .


منبع
 
آخرین ویرایش:

K AN E

کاربر سایت
Nov 3, 2010
527
ما دیروز گفتیم که اون خبر دروغ بود و x 1 بر پایه ی کینکت ساخته شده یه عده اومدن گفتن vg247 خیلی معتبره و از این حرفها ....اون یه عده امروز به حرفم رسیدن....;)
 

impish82

عضو جدید
Oct 10, 2011
323
اینجا کم کم داره به ریشه های Baby Center نزدیک میشه :-/
=)) اقا این Baby Center رو خوب اومدی

- - -ویرایش - - -

الان بعضیها با گفتن اینکه برنامه ای برای خرید xbox one ندارن مایکروسافت رو در استانه خطر ورشکستگی و تعطیلی قرار دادن :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر