ماوس جدید شرکت razer وارد بازار شد

doflamingo

کاربر سایت
Jun 21, 2012
221
نام
کامیار
شاید دغدغه اصلی بازیباز های چپ دست بازی های شوتر اول شخص باشد، بازی هایی که برپایه نشانه گیری و کار با استیک سمت راست کنترلر طراحی شده اند. در این بین هستند افرادی که pc را برای این دسته بازی ها انتخاب می کنند و به کمک ماوس تا حدودی این مشکلات را حل میکنند، هر چند نبود ماوس مخصوص بازی برای افراد چپ دست نیز بعد از مدتی این افراد را دل زده میکند و باعث دوری این بازیباز ها از بازار شوتر های اول شخص میشود.
a10m-460.jpg

نمایی از این محصول جدید

حالا کمپانی محبوب razer به کمک این افراد آمده و برای دومین بار ماوسی برای چپ دست ها طراحی کرده. در واقع محصول جدید این کمپانی، Ouroboros یک ماوس ambidextrous است، بدان معنی که با تغییر قطعات می توان آن را هم برای چپ دست ها و هم برای راست دست ها مناسب سازی کرد. Ouroboros از امروز با قیمت 130$ به همراه پایه مخصوص شارژر عرضه خواهد شد.

قابل ذکر است که این کمپانی وعده عرضه یک ماوس مخصوص بازی های MMO که به طور خاص برای چپ دسته ها ساخته شده را در اواسط سال 2013 داده است.

لینک خبر
 
آخرین ویرایش:

Good Guy Greg

کاربر سایت
Jan 13, 2011
4,407
نام
حمید ؟ تبرکه !
من عمریه دارم شوتر میزنم با همین دست چپ عزیزم
هر کسی هم خواست توی شوتر باهاش کل میندازم :d
عادت.
تو اگر یه موس 1000 برابر بهتر از این هم بهت بدن 2 هفته بری چند تا سرور خارجی مثلا بتل 3 بزنی قشنگ بازی رو میزاری کنار = فاکینگ لگ :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر