فرداد معبودی

کاربر سایت
Nov 17, 2014
437
2,355
نام
فرداد معبودی

به دنبال خرید استودیو Insomniac Games توسط شرکت سونی، بسیاری از توجهات به سمت این موضوع معطوف شد که حق امتیاز و مالکیت بازی Sunset Overdrive در دستان چه شرکتی است. زیرا همان‌طور که می‌دانید عنوان اشاره شده به صورت انحصاری توسط Insomniac Games برای کنسول نسل هشتمی شرکت مایکروسافت یعنی Xbox One ساخته و عرضه شده بود.
پس از خریداری شدن استودیو سازنده مجموعه Ratchet & Clank و Marvel’s Spider-Man توسط سونی، شان لیدن مدیر استودیوهای جهانی سونی در این باره اظهار کرد که مالکیت این اثر هنوز مشخص نشده و نیاز به بررسی بیشتری در این زمینه است. اکنون شوهی یوشیدا مدیر شرکت سونی در گفتگو با نشریه ژاپنی Inside Games، تایید کرد که حق امتیاز و مالکیت بازی Sunset Overdrive که توسط شرکت مایکروسافت...
Continue reading...


 

Refill

کاربر سایت
Jul 11, 2008
2,475
1,472
نام
سروش
مایکروسافتم علاقه ای به ساخت شماره 2 نداشت وگرنه تا قبل از خریده شدنش یه حرکتی میزد
 

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,868
4,136
نام
ژوبین
مایکروسافتم علاقه ای به ساخت شماره 2 نداشت وگرنه تا قبل از خریده شدنش یه حرکتی میزد
خب مایکروسافت اشتباه بزرگی کرد اگه ساخت 2 با Insomniac استارت میزد که خیلیم دنبالش بودن الان Insomniac مال سونی نبود حقیقتا
من اصلا از این بازی خوشم نیومد و حتی سونی اگه 2ش بسازه بعید میدونم خوشم بیاد ولی از بهترین انحصاری های این نسل مایکروسافت بود.........
 

X B I T B

کاربر سایت
Apr 11, 2019
621
1,344
مایکرو اگر دنبال ادامه این بود همون موقع که اینسامنیاک داشت خودشو پاره میکرد برای نسخه بعیدش یه حرکتی میزد
این IP برای مایکرو خیلی وقته مرده
 

Prince78

ناظم انجمن
Jul 18, 2011
3,250
3,158
نام
عارف
Spiderman بازی فوق العاده ای بود. و بخاطر فروش نجومیش بشدت برای سونی مهمه...
ازونور رچت هست که یک IP قدیمی و محبوب برای این برنده (پلی استیشن).
بازیایی مثل رزیستنس هم هستن که سونی ترجیح میده قطعا به سانست.

ولی بنده سانستو (که همین هفته پیش بازی کردم و تموم کردم) رو ده ها بار به رچت (ریبوت این نسل) و اسپایدرمن ترجیح میدم. هر دو اونا فوق العاده بودن ولی سانست واقعا یک IP و بازی خفن و نو و خلاقانه بود و با وجود مشکلات ریز و درشتش، بقدری من با بازی حال کردم که اگه دست من بود سریع میگفتم ادامه اینو بسازن نه اسپایدرمن...
کاشکی اقلا IP رو بفروشن تا شاید بشه یک ادامه دیوانه وار و خفن ازش ببینیم :(
 

.Amirone

ゴースト オブ ツシマ
Gold User
Oct 1, 2009
3,070
18,133
چقدر ذوق زده ای عسلم :D
الن ویک که نه کل رمدی ارزونی خودتون >:)
آره خب کلی با رمدی خاطره داریم >:) بهش تبریکم گفتم، همینقدر بدون رییس کلتون :D توی این فروم که فن مایکروسافته، در درجه اول رمدی براش مهمه، درجه دوم مایکروسافته :D یه تار موی رمدی رو با کل ایکس باکس چی چی استودیو عوض نمی کنه :D



 
آخرین ویرایش:

rezvideo

کاربر سایت
Oct 3, 2005
584
1,124
نام
رضا چشمی
چقدر ذوق زده ای عسلم :D
الن ویک که نه کل رمدی ارزونی خودتون >:)
مایکروسافت سیاستهای متفاوتی رو تو بازی سازی دنبال می کنه به همین علت Dna بعضی شرکت‌ها با مایکروسافت همخونی نداره
کلا بازی های داستان محور مبتنی با استانداردهای سونی برای مایکروسافت خیلی اهمیت نداره در نتیجه خروجی همون شرکت‌های که گفتم در جریان همکاری با مایکی فیل می شه ولی رمدی کاملا پتانسیل همخونی با سونی رو داره به همین علت پلی فنها از انتقال احتمال رمدی ذوق زده هستن.
گرچه برای من الحاق اینسومنیاک به سونی تا اینجا بهترین خبر سال بوده و در پوست خودم نمی گنجم:D
 
آخرین ویرایش:

JohnnySilverhand

کاربر سایت
Jul 5, 2019
2,868
4,136
نام
ژوبین
مایکروسافت سیاستهای متفاوتی رو تو بازی سازی دنبال می کنه به همین علت Dna بعضی شرکت‌ها با مایکروسافت همخونی نداره
کلا بازی های داستان محور مبتنی با استانداردهای سونی برای مایکروسافت خیلی اهمیت نداره در نتیجه خروجی همون شرکت‌های که گفتم در جریان همکاری با مایکی فیل می شه
چرا براش توضیح میدی دوست عزیز؟ این جهالت دوستمون عمدیه خودش از همه چی باخبر خیالت راحت الانم داره با ناراحتی به یاد خاطرت خوش سانست زمانی که انحصاری بود گریه میکنه یچی تو این مایه ها:D
1.png
 

mohsenebrahimi

کاربر سایت
Apr 5, 2019
2,343
2,191
نام
محسن
گرچه سانست فروش انچنان عالی برای ماکروسافت نداشت و شایدم بخاطر همین ول کردن کلا این ip و سازنده اش رو ولی بهتر بود ماکرو پی اش میگرفت بازی با پتانسیل و خلاقانه ای بود کلا این استودیو insomniac خیلی بازی هاش درجه یک هست کلی افراد خلاق تو اون استودیو هستن
 

SepehrR

کاربر سایت
May 23, 2006
1,121
390
نام
Sepehr
من با سانست خیلی حال کردم. بازی مشکل و کمبود داشت و مشخص بود که "سر هم کردن" خیلی چیزاشو ولی کلا بازی خیلی باحالی بود! البته ساخت اسپایدی الویت اول سونی و اینسومنیاک هست چون پرفروش‌تره ولی میتونن همون نسخه اول سانست رو برای PS4 یا PS5 هم بدن بیرون. نسخه بعدی Ratchet رو هم بعید میدونم Insomniac بسازه... احتمالا بدن یه کمپانی دیگه... (بدن Bluepoint و Going Commando رو ریمیک کنه من ۱۰۰۰٪ راضیم :-D)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند (کاربران: 0, مهمان: 1)

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟