مؤسسان Criterion Games از این استودیو جدا شدند

Schürrle

کاربر سایت

61270454327097733375.jpg


مؤسسان Criterion Games آقای Alex Ward و خانم Fiona Sperry استودیوی Criterion Games که سازنده ی عناوینی مثل Need foe Speed و Burnout است را ترک کردند.این خبر را یکی از سخنگویان EA در مصاحبه ای با Polygon تایید کرد.

Alex Ward و Fiona Sperry تصمیم گرفتند EA را ترک کنند.ما بسیار مفتخر بودیم که طی سال ها با هم همکاری داشتیم و برایشان آینده ی کاری خوبی را آرزو می کنم.
سخنگوی EA همچنین گفت که جدا شدن آقای Ward و خانم Sperry تأثیری بر کار ساخت بازی معرفی نشده ی استودیو برای Ps4 و XBOX ONE که به عنوان فرانچایز جدید خواهد بود نمی گذارد.در آینده آقای Matt Webster که فردی باتجربه و کهنه کار در EA می باشد هدایت این استودیو را برای ساخت این بازی جدید به دست خواهد گرفت.تعداد کارکنان استودیو بنا به گزارش ها به 16 نفر کاهش یافته است!بعد از اینکه تعدادی از کارکنان استودیو برای کار بر روی Need for Speed: Rivals به استودیوی Ghost Games منتقل شدند.

بازی جدید Criterion Games بنا به گزارش ها یک بازی Racing نخواهد بود همانطور که آقای Ward در ماه آپریل گفت " پس از یک دهه کار بر روی ساخت بازی های Racing وقت آن است که چیز جدیدی بسازیم."


آقای Alex Ward و خانم Fiona Sperry استودیوی Criterion Games را در سال 2000 تأسیس کردند که در سال 2001 بازی ریسینگ Burnout را ساخت و عرضه کرد.آن ها همچنین بر روی Need for Speed: Hot Pursuit در سال 2010 و Need for Speed: Most Wanted در سال 2012 کار کردند.

آقای Ward پس از این جدایی در تو*تر اعلام کرد که همراه خانم Sperry یک استودیوی جدید را تأسیس خواهند کرد و دیگر هیچ اطلاعاتی در این باره ارائه نداد.

منبع
 
به شدت خوشحال شدم از این خبر ! :دی
Criterion که دیگه خیلی وقته برای من مُرده بود. از Burnout که خبری نیست و NFS هایی که میسازن هم با سلیقه ـم جور نیست. حداقل با جدا شدن اعضای درست حسابی میشه امیدوار بود یه استودیوی جدید بسازن و دوباره برن سراغ بازی های فوق العاده ای مثل Burnout. (مخصوصاً با حال و هوای نسخه های 3 و 4)

حالا خدایی Hot Pursuit بد بود ؟!
Most wanted هم که با Ghost Games همکاری داشتند چیز ضعیفی از کار در نیومد گر چه در حد و اندازه های Hot pursuit نبود. منم اگه یه استدیو داشتم بد میدیدم همه کارمندانش رو دارن میدن به یکی دیگه از استدیو میرفتم:d یه فکرش رو بکن 16 نفر! انگار میخوان Super mario بسازند...
 
حالا خدایی Hot Pursuit بد بود ؟!
Most wanted هم که با Ghost Games همکاری داشتند چیز ضعیفی از کار در نیومد گر چه در حد و اندازه های Hot pursuit نبود. منم اگه یه استدیو داشتم بد میدیدم همه کارمندانش رو دارن میدن به یکی دیگه از استدیو میرفتم:d یه فکرش رو بکن 16 نفر! انگار میخوان Super mario بسازند...
چرا سوپر ماریو !؟ :-/ همینجوری !؟ یا نه فکر میکنید بازی دوزاری ــه !؟ اصلاً مگه تعداد افرادی که بازی رو میسازن ... ولش کن :دی
روی پروژه ی سوپر ماریو آخر حدود 100 نفر کار کردن :دی
 
خب عزیز من اون ها که اخیراً نرفتن که :| :دی
زمانی رفتن که هنوز بهترین ( پرابلم!؟ :-/ :دی ) بودن !! :(
فرقش اینه که BF بر عکس سری COD پتانسیل خیلی بالایی ( به دلیل وجود ادوات نظامی مثل تانک و ...) داره برای مولتی پلیر در حالی که برای COD خیلی زور بزنن می تونن 4 تا اسلحه اضافه کنن تو نسخه بعد ( مگه این که یک تغییر اساسی تو مولتی پلیر بازی بدن ) . از این نکته نتیجه می گیریم سری BF تا اوجش هنوز خیلی فاصله داره :d
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or