لس آنجلس در حال نابودی ! Call of Duty: Black Ops II

S A A M

کاربر سایت
Nov 26, 2009
166
Call of Duty: Black Ops II

96889093434515751042.jpg

سازنده: Treyarch
ناشر: Activision
سری: Call of Duty
نویسنده: David S. Goyer
پلتفرم: Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3
موتور: IW Engine
تاریخ انتشار: November 13, 2012
ژانر: First-person shooter
Real-time strategy
مود: Single-player
Multiplayer


Treyarch بازی Call of Duty: Black Ops II را رونمایی کرد!
Cod:BOII به عنوان حمله هواپیماهای بدون سرنشین نیز شناخته می شود!

استودیو Treyarch از شماره دوم بازی Cod: Black Ops پرده برداری کرد . در این شماره از فن آوری های پیشرفته درون بازی استفاده شده ! که عبارت اند از هواپیماهای بدون سرنشین و ربات. که ممکن است گیمرها را متعجب کند. داستان بازی بین جنگ سرد اول در سال1980 و جنگ سرد دوم در سال 2025 است.Black Ops II خط داستانی متفاوتی دارد و از سلاح های با فن آوری پیشرفته مثل روبات ها و هواپیما های جاسوسی بدون سرنشن و..این بازی علمی تخیلی نیست و Treyarch در یه جلسه گفته که بازی ریشه در حقیقت دارد.با مد جدید Strike Force می توانید تیم رو هدایت کنید و این مد در مرحله ی دوم در سنگاپور به شما امکان می دهد تیمتوتن رو از بالا هدایت کنید (توسط هواپیما ها و سنسور ها ) این کار تا حالا انجام نشده است!

با توجه به جدیدترین نشانه های موجود ،Treyarch در زیر فشار زیاد و در کانون توجه قرار گرفته.این استدیو ریسک های بزرگی را انجام داده که می تواند باعث شکست و یا یک فروش بی سابقه برای سری Call Of Duty شود چرا که این بازی بزرگترین فرانچایز در صنعت بازیهای ویدئویی است که سالانه بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهد.هر COD جدید رکوردهای فروش بازیها در سال را می شکند.

Lamia گفت:"آنچه ما در اینجا ساخته ایم بهترین راز نگه داشته شده در بازیهای رایانه ای است ، زیرا من فکر نمی کنم که آن چیزی بوده باشد که هرکسی انتظار دیدن آن را داشت.ما متوجه شدیم که با داستانی که برای بازی اول ساختیم تنها یک مورد سطحی ایجاد کردیم.ما می خواستیم سبک کار خود را با داستانهای تاریخی به مرحله بعدی کار ببریم."

Lamia میگوید : شما میتوانید یکی از امتیازات بازی را در داستان ان یعنی اینده دور و دومین جنگ سرد در تاریخ را در این بازی بدانید.
شما در بخش چمپین بازی میتوانید از یک منطقه به جایی دیگری بروید شما برای رفتن فقط یک انتخاب خواهید داشت از داستان میتوانید بفهمید که شما فقط یک انتخاب خواهید داشت ان هم یا شکست است یا پیروزی.
با توجه به تغییراتی که در بازی و گیم پلی رخ داده شما میتوانید یک ماموریت را برگردید و تکرار کنید ان هم به صورت Sandbox.

36893625991727573858.jpg

استایلت منو کشته!
N_aggressive%20(4).gif


شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین 4 rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست.
قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.


"سری Black Ops و Call of Duty های دیگر موفقیت خود را از شبیه بودنشان به یک فیلم و داشتن جلوه های ویژه جذاب دارند؛ برای مثال : در Cod Black Ops شما باید از یک صخره بپرید و از یک بهمن فرار کنید !
این موضوع شما را در استرس شدید و واقعی قرار داده که هرچه سریعتر راه خود را برای زنده ماندن باز کنید. و طرفداران از این هیجان که در دنیای نیمه مدرن بازی قرار داده شده است لذت میبرند"


این بازی طبق گفته Mark Lamia دارای بخش سینگل پلیر و زامبی و مولتی پلیر وco-op است .همچنین با 60 فریم در ثانیه انجام می شود و موتور بازی هم از موتور های قیلی بهتراست.رفتن داستان بازی به سال 2025 : این حق cod هستش و این تغیر زمان باعث تغیر در روند بازی می شود.

اهداف تهاجمی، چالش های دشواری را حتی برای یک تیم با تجربه رقم می زند که چنین موقعیت هایی را فقط یک سازنده ی بازی Call of Duty برایتان رقم میزند. هر شماره ی جدیدی از بازی که منتشر میشود با آزمون پیشی گرفتن از شماره ی قبلی خود مواجه می شود و شرکت Treyarch نیز مطمئناً به دنبال چنین چیزی می باشد. از همان لحظه ی اولی که من دمو را مشاهده کردم، اهداف Treyarch مشخص بودند: آن ها در حال بالا بردن تنش در بازی هستند. اولین صحنه ای که من از بازی Black Ops 2 در حین نبرد دیدم یک ماشین زره ای بود که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را اسکورت می کرد. کاروان موتوری همراه آنان زیر فشار سنگینی وارد لُس آنجلس شدند. به سمت مرکز شهر که نگاه کردم، آسمان پوشیده از هواپیماهای بی سرنشین آمریکایی بود که حملات سایبریشان متوجه ما شده بود.

با وجود اشتیاق بالای تیم سازنده برای داستان سرایی، آن ها تایید کردند بخش جند نفره بازی، مورد توجه گروه زیادی از طرفداران می باشد. و زمانی که تمرکزمان بر روی بخش تک نفره بازی بود، ما نگران انتظارات دیگران بودیم. بخش چندنفره به طور اختصاصی در 2025 بازه ی زمانی اتفاق میافتد. رسانه ی جمعی (نحوه برقراری ارتباط) به منظور آسان کردن برقرای ارتباط افراد در بازی و به اشتراک گذاری دستاوردها و امتیازها نیز در چهارچوب بازی گنجانده خواهد شد..

64942311907459066551.jpg

شهر لس انجلس در میان دود گرد و خاک در حال نابودی هست و آتش از هر طرف ربانه میکشه!


حضور زامبی ها در بازی مطمئناً وجود خواهد داشت – و یا وجود داشتن مودهای مختلف بیشتری نسبت به بازی های قبلی- این دمو با رعایت کردن تمامی مشخصه های بازی، خود را به طور شایسته ای یک بازی مناسب معرفی کرده و رو به جلو در حال حرکت است. آزمون اصلی در پاییز امسال خواهد بود، جاییکه بازی باید با رسیدن به استانداردهای خود تمام مرزها و محدویت ها رو برداشته و خود واقعیش را آشکار کند.

آنتونی گفت:" ما می خواستیم روشهایی را که با آن روایت داستان را در ندای وظیفه پیاده سازی می کنیم باز نویسی کنیم، همراه داشتن دیوید از ابتدای این کار به من برای انجام آن اطمینان خاطر داد.

در کنار قهرمانان داستان، نویسندگان بازی شخصیت جدید و بیادماندنی بدذاتی را در Mendenez خلق کردند. آنتونی می گوید که شما می بینید که این هیولا چگونه در طول جنگ سرد اول خلق می شود و سپس چیزهای بیشتری در مورد شرارت او می آموزید و حتی تا حد همدردی کردن با او پیش می روید. در سال 2025 هم خواهید دید که این هیولا قادر به انجام چه کارهایست.

آنتونی گفت: "به Raul Mendenez در Black Ops II خوش آمدید"
چیزی که در این بازی بیشتر اهمیت خواهد داشت انتخاب گیمر است. شما می توانید تصمیم بگیرید که کدام قهرمانان و دشمنان زنده بمانند یا بمیرند. بر اساس انتخاب های شما، ممکن است به ماموریتهای خاصی هدایت شوید، اما نتیجه آنها، ماموریتهای جدیدی را که برای شما در دسترس خواهد بود تغییر می دهد. انتخابهای شما بعنوان سرباز مسیر تحول جغرافیای سیاسی را تحت تاثیر قرار می دهد. این فقط یک داستان خطی با مراحل خطی نیست. داستان در مسیرهای متفاوتی منشعب می شود و با نتایج متفاوتی هم قابل بازی کردن مجدد خواهد بود.



Multi Player :

David Vonderhaar طراح و سازنده بخش چند نفر میگوید :

تیم ما میخواد یک جنگ انلاین را برای بازیکنان با دیگر بازیکنان طراحی کند.جزئیاتی در مورد این بخش وحود دارد که میگوید شما باید اینده را با توجه به حوادث نجات دهید.و حالت مبارزه با زامبی ها هم وجود خواهد داشت .

تــــــصــــاویـــــر:




تـــــریــــلــــــر:

98909082252195108882.png


HD SD
16604598451406231218.jpg


HD SD

49027531060462633939.jpg


HD SD

40382740880061262422.jpg


HD SD

55981121905392404223.jpg


HD SD
 

ps vita

کاربر سایت
Aug 19, 2011
561
دست درد نکنه خیلی کامل بودخسته نباشی

---------- نوشته در 11:16 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 11:13 PM ارسال شده بود ----------

اولین تصویر هنری مربوط به بخش زامبی ها

 

mrspear

کاربر سایت
Jun 24, 2011
322
نام
Amir Mohamad
به نظرم سری Black Ops خیلی موفق تر از Modern Of Warfare ظاهر شده نمونش نسخه اول ماموریت سیاه که به نظرم
خیلی زیباتر از نسخه سوم جنگ مدرن بود.
در این نسخه از Black Ops دو هم به نظر میاد که سازندگان واقعا قصد تغییراتی در بازی دارند که میشه گفت شامل
زمان و داستان و بعضی عناصر بازیه البته تا به الان که آنچنان مشهود نبوده اما بازهم جای خوش حالی داره
و باید دید که آیا Black Ops 2 میتونه ناجی سری COD و فرار از تکرار ها باشه یا نه.
 

...Sahand...

کاربر سایت
Sep 5, 2010
1,282
به نظرم سری Black Ops خیلی موفق تر از Modern Of Warfare ظاهر شده نمونش نسخه اول ماموریت سیاه که به نظرم
خیلی زیباتر از نسخه سوم جنگ مدرن بود.
در این نسخه از Black Ops دو هم به نظر میاد که سازندگان واقعا قصد تغییراتی در بازی دارند که میشه گفت شامل
زمان و داستان و بعضی عناصر بازیه البته تا به الان که آنچنان مشهود نبوده اما بازهم جای خوش حالی داره
و باید دید که آیا Black Ops 2 میتونه ناجی سری COD و فرار از تکرار ها باشه یا نه.

کلا Black ops یه نسخه بیشتر نداره ...
Black ops2 ضعیف ترین CoD خواهد بود از نظر مولتی پلیر ... هیچکدوم از فاکتور هایی که گیمر های الان CoD به خاطر اون دارن CoD بازی می کنن توش دیده نمیشه ...
 

amir_clk500

کاربر سایت
Aug 26, 2007
783
نام
امیرحسین
سازنده های این بازی مطمئن باشید جایی نمیخابن که زیرشون اب بره! شک نکنید بهترین میشه مثل همیشه و از همیشه هم پرفروش تر.سرمایه ایی که پشت این تیم خوابیده با خلاقیت خارق العاده اشون اجازه بد کار کردن و یا حتی یه کار معمولی دادن رو بهشون نمیده!! یعنی نمیتونن بد باشن.اینکه یه سری میگن فلان نسخه خوبه فلان نسخه بده به عقیده من سلیقه اییه!! منم خودم به شخصه تفاوتی بین call of duty ها این سال ها اخیر نمیتونم قائل بشم!! همشون شاهکار بلامنازع بودن.فقط داستان بلک اپس رو خیلی دوست داشتم منو یاد fight club انداخت.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر