كمك در يكي از مراحل بازي Obscure2

pajman

کاربر سایت
Jan 6, 2008
14
سلام بر دوستان
آقا یکی به ما هم کمک کنه تو این بازی obscure2 بعد از اینکه دختره و پسره از لوله های بخار رد میشن و بازیکن ها عوض میشن باید دوتا جعبه بزرگ که داخل یه راهروی کوچک قرار داره بذارم روی هم اما هر کاری می کنم این کار نمیشه که نمیشه اگه لطف کنید سیوشو برام بذارید ممنون میشم یا حداقل یه راهنمای کوچول موچولو بکنید:cheesygri
 

pajman

کاربر سایت
Jan 6, 2008
14
عزیز جون من اون قسمت رو رد کردم
داخل اتاق بلیارد یه گاو صندوق قرار داره رمزش هم 1873 البته تا جای که بادم باشه اما اگه می خوای مطمن بشی وارد اتاقی شو که از پنجره واردش شدی بعد با دختره (حتما با دختره) به روی میز نگاه کن دکمه f کیبورد برات روشن می شه و می تونی رمز رو ببینی
 

samanwqv

کاربر سایت
Sep 16, 2006
380
نام
سامان ا.
سلام خدمت دوستان عزيز
طبق معمول من تاو يه بازي ترسناك و معمايي گير كردم اونم اولش!!
كسي ميدونه وقتي اون پسره بلند ميشه و دختره رو پيدا ميكنه و با چوب بيسبال اون دو تا آدمكو خراب ميكنه بايد چي كار كرد؟ هر چي ميزنم اين ور اون ور يه صداهاي عجيبي مياد و زمين ميلرزه
 

King Mahdi

کاربر سایت
Dec 7, 2007
504
نام
M3hdi
وقتي اون آدمکاي سري اول رو زدي جلوتر مي ري و 3تا آدمک جديد هستن بعد مي بيني که يه کسي که يه کيسه سفيد رنگ رو سرش گذاشته داره يه جنازه رو باخودش مي بره بعد هرچه به آدمکها ضربه مي زني نميشکنن وايستا بعد از اينکه آدمه از نردبون رفت پائين اون آدمکها رو بزن بعد ميشکنن.
موفق باشي:love:
 

Roxxon

کاربر سایت
Mar 7, 2008
12
نام
مهدی
سلام
چجوری دو تا لوح رو چرخوندی

15hbket.jpg
jt5umr.jpg
 

parol

کاربر سایت
Mar 30, 2008
175
من بعد از سیو دوم گیر کردم . با دو تا پسر می رم جلو بعد یه نور افکن است که باید با یکی از پسرها نور افکن رو به طرف یه صندوق بگیرم بعد گیاه بمیره بعد با اون یکی پسره صندوق رو بکشم . اینارو تو faq نوشته بود . ولی من هر چه قدر نور افکن رو focus می کنم رو صندوق گیاه نمی میره ؟؟
لطفا راهنمایی کنید
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
دوستان بنده در قسمتی که باید یک در را توسط 2 کارت الکترونیکی باز کنیم به مشکل بر خوردم! یک کارت رو در یک اطاق بعد از مبارزه با هیولا آن را بر میدارم و سپس نمونه سرم را نیز از روی جنازه هیولا برداشته اما وقتی این کارت را به دری که عکس آن نیز در پایین میباشد می زنم پیغام یک کارت دیگر رو هم می دهد اما هر چی اطراف را جستجو کردم اثری از کارت دوم نیافتم لطفا کمک کنید. با تشکر :rolleyes:

1058bqu.jpg
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
دوستان خیلی ممنون که خیلی کمک کردید تا این در لعنتی رو باز کنم ( خودم یه طوری پیداش کردم :|)
اما الان توی معمای بیمارستان گرفتار شدم مراحل مخلوط کردن مواد شیمایی چگونه است اگر میشه لطفا این یکی را دیگر راهنمایی کنید ؟!

2usts7s.jpg
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
دوستان آخرای این بازی هستم و به معمای اعداد رسیدم اگر کسی این 3 عدد رو بلده لطفا بگه در ضمن بنده توسط 3 بشقاب که در بالکن بود تا حدودی متوجه اعداد شدم اما هر چی میزنم نمیشه بنده عدد 365 رو تشخیص دادم ولی هر چی میزنم قبول نمیکنه !

28a7vnn.jpg
 

kaveh

کاربر سایت
Dec 11, 2005
518
نام
کاوه
با اینکه هیچ کمکی از طرف شما دوستان به بنده نشد اما امروز بازی رو به اتمام رسوندم اگر کسی کمکی خواست اینجا بیان کنه تا راهنمایی اش کنم .;)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر