قيمت نهايي تبلت مايكروسافت مشخص شد.

Skuul

کاربر سایت
Mar 18, 2007
3,010
نام
Milad
اولا شما مگه امار فروش RT داری میگی بسیار کم فروخت ؟ دوما با این قدرتی که مدل pro داره طبیعی هست که شارژ کمتر نگه داره الان قدرته این مدلش مشابه یه لبتاپ قوی هست که اونا هم شارژ زیادی نگه نمیدارند حالا با اون باتریهای به نسبت خیلی بزرگتری که دارند .
از صحبت ها و گزارش هایی که خبر گزاری ها دادند (مثلا بعضیاشون تو Black friday رفته بودن به استور مایکرو تو اون روز و دیدن که حتی یکدونه هم سرفیس فروش نرفته تو اون روز در حالی که 2 کوچه اونور تر تو اپل استور آیپد رو هوا فروخته می شده!-اینکه کجا بوده یا چی مهم نیست مهم مقایسه هست..)خوده مایکروسافت هم برای توصیف عملکردش از کلمه متوسط استفاده کرده در حالی که به ویندوز 8 هم آمار داده و هم گزارش کلی که 40 میلیون نسخه فروختیم(که البته قرارداد با سازمانها و سازندگان سخت افزار بوده و شامل 1 میلیون آپدیت از 7 به 8) باز برای اولین بار که یک نسخه ویندوز اومده فروش PC 21% تو اون ماه سقوط کرده...منبع... به این گفته عالی و فوق العاده..پس متوسط رو خودت درک کن..
رسما میشه فهمید..مشکل بزرگ RT نداشتن اپ های کاربردی هست..یعنی به غیر از اینکه خیلی برنامه هاش کمه یکسری اپ هایی که تقریبا الان همه در تبلتشون دارن رو نداره..مثل قیسبوک یا توییتر!طرف(یک بازیگری)اومده توییت داده تبلت سرفیس خیلی تبلت خوبی هستش...بعد تویتش رو با آیپد فرستاده!!!!
شما اولین پست من رو قبل از نقل قول میخوندی بعد جواب میدادی...من میگم مایکروسافت انگار درک درستی از تبلت نداره...واقعا اگه این تبلته پس چرا 1 کیلو وزنشه و با این ضخامت و شارژ خیلی کم!!!اصلا مگه تبلت چیزی نیست که آدم بتونه راحت ببرتش اینور اونور...!انگار یک چیزی ساخته که ضد تبلت..اگه تبلت نیست(که اسمش هست)با توجه به مشخصات سخت افزاریش خوب الان اولترابوک هم هست که همین مشخصات رو داره تو بازار با شارژ بهتر و تقریبا شاید هم بیشترشون سبک تر و ارزونتر..(فقط قلم رو ندارن!)اگه قراره یک چیزی اون وسط بشه که نه اونو راضی میکنه و نه اینو.. به نظرم مایکرو طراحیش خیلی خوب بوده اما باید تا سال دیگه صبر کنه تا اینتل پردازنده های IB خودشو کم مصرف تر کنه(خبر دادن که از 17 میخوان به 10 وات برسن)اون موقع یک چیزی مثل سرفیس RT اما با پردازنده اینتل و شارژ خوب و نسخه اصلی ویندوز 8 که برنامه زیاد داره عرضه کنه....( هر چند که به نظرم خیلی دیره...)
 
آخرین ویرایش:

M4JiD

کاربر سایت
Feb 8, 2008
2,610
نام
defective pixel
Surface Pro هیچ وقت قرار نبود یه تبلت صرف باشه که به وزن و باتریش گیر میدین .
اگه میخواستن Pro با iPad و ... رقابت کنه RT رو برا چی دادن ؟!؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر