قوانین جدید بخش اخبار

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
بنا بر سیاست جدید مدیریت سایت "بازی سنتر" و تغییرات عمده ای که قرار است برای بهبود و پیشرفت هر چه بیشتر بازی سنتر اعمال شود، تصمیم گرفتیم قوانین جدیدی برای بخش اخبار (الخصوص تاپیک هایی "اطلاعات کامل" که کلی و مجموع اخبار یک موضوع هستند) در نظر بگیریم، که این قوانین به شکیل تر شدن و منظم تر شدن این بخش ها کمک شایانی خواهد کرد.

قوانین جدید:

  • قوانین تاپیک های اخبار کوتاه، واضح و روشن هستند، تیتر باید دقیقا ترجمه شده منبع باشد (منبع های فارسی زبان مورد قبول نیستند)، بدون دستکاری و جهت گیری خاصی، عکس استفاده شده در سایز مناسب و متناسب با سایت باشد.

  • ذکر منبع در انتهای خبر و بعد از هر آپدیت لازم است.

  • در مورد تاپیک های اطلاعات کامل، تاپیک باید بسیار شکیل و منظم باشد و قوانینی این نوع تاپیک ها بسیار شبیه قوانین بخش کامیونیتی هستند و حتما قبلا از ایجاد تاپیک های اینچنینی، قوانین بخش کامیونیتی را هم مطالعه بفرمایید.
قوانین بخش Games Community

  • ذکر منبع (منابع فارسی مورد قبول نیستند). تیتر اخبار مستقیم ترجمه شوند بدون هیچ تغییر، جهت دادن و دستکاری‌. ترجمه اخبار باید روان و خوانا باشند و هیچگونه متن اضافه ای توسط مترجم و استارتر به آنها اضافه نشود. (متن و ایموجی های که بعضا در برخی تاپیک اخبار مشاهده میشه)

قوانین بروز خواهد شد.

ممنون
موفق باشیم
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر