قسمت 2:.5 فیلمی که باید به بازی تبدیل شوند!

paxa

کاربر سایت
Jan 4, 2011
949
نام
پارسا
The League of Extraordinary Gentleman



در این فیلم شخصی به نام فانتوم قصد دارد جنگی بزرگ به وجود بیاورد و یکی از دلایل آن این است که سلاح های برتر زمان خود را در اختیار دارد!اما گروهی مامور میشوند تا افرادی را که قصد به پا کردن جنگ را در سر خود دارند شناسایی و معرفی کنند!این فیلم اقتباس از رماني تصوي همنام نام اثر آلن مور و کوين اونيل که در سال 1999 عرضه شد.به نظر شما میتواند به بازی رایانه ای تبدیلشود؟یک بازی RPG چطور؟!


220px-The_league_of_Extraordinary_Gentlemen_movie.jpg




sin city


داستان فیلم در شهری به نام بیسین سیتی روایت میشود که به شهر گناه شهرت دارد!و قهرمان داستان هارتیگان نام دارد که در اواخر عمر کاری خود قرار دارد و مامور میشود تا آخرین ماموریت خود را به پایان برساند.ماموریت او نجات کودکی 11 ساله از دست خلافکاران است. این فیلم برا اساس کمیک بوک‌های شهر گناه به نوشتهٔ فرانک میلر ساخته شده است.این فیلم میتواند به یک بازی اکشن سوم شخص تبدیل شود که هیجان را به گیمر منتقل کند..البته ممکن است گیم پلی بازی کمی خسته کننده و تکراری شود اما با توجه به داستانش ارزش دارد!


MV5BMTI2NjUyMDUyMV5BMl5BanBnXkFtZTcwMzU0OTkyMQ@@._V1._SY317_CR4,0,214,317_.jpg




Shaun Of The Dead


شان ۲۹ سال دارد و یک زندگی کسل کننده را ازسرمی گذراند. لیز، نامزدش وی را ترک کرده و مادرش با مردی ازدواج کرده که وی او را دوست ندارد. او با اد، دوست وفادارش زندگی می کند. شان می خواهد زندگیش را درست کند تا لیز را بازگرداند. ناگهان مردگان از گور برمی خیزند و مثل زامبی‌ها شروع می کنند به آدم خواری. شان با کمک اد برای نجات مادرش و لیز می شتابد.هرکس که به بازی های زامبیـی علاقه دارد بدش نمیاید که از این فیلم یک بازی ساخته شود..بازیـی که اکشن باشد و مقداری هم با طنز مخلوط شده باشد بد نیست؟!


MV5BMTU2NjA0NDk0NV5BMl5BanBnXkFtZTcwOTA0OTQzMw@@._V1._SY317_.jpg



kill bill


اگر بازی از روی این فیلم ساخته شود سرتاسر هیجان خواهد بود و باس های شاخ از سرو روی این بازی خواهد بارید!داستان این فیلم پر از کشت و کشتار و صحنه های هیجان انگیز است!عروس و داماد را مورد هدف قرار میدهند و میشکند!ولی عروس زنده میماند عروس را به صورت ناگهانی مورد حمله قرار میدهند ولی عروس نجات پیدا میکند و با چاقو طرف را نابود میکند!و در ادامه به دنبال فردی به نام بیل میرود و قصد کشتن وی را دارد و سرانجام او را منفجر میکند!اگر بازی این فیلم ساخته شود ما شاهد یک قهرمان شجاع خواهیم بود که باس هارا تک تک از بین میبرد.نباید موسیقی های زیبای این فیلم را از یاد برد!استفاده آن در بازی و در صحنه های مختلف باعث میشود گیمر به شدت جذب بازی شود..

Kill_bill_vol_one_ver.jpg




The Expendables 2


داستان نسخه دوم این فیلم بسیار اکشن است سرتاسر صحنه های اکشن که بیننده را در جای خود میخکوب میکند. داستان هم در مورد ویلین است که یک منبع پلوتونیوم در اعماق معدن کشف میکند و می خواهد با استفاده از تعدادی کارگر این سلاح پلوتونیومی را از آنجا بیرون آورد و آن را در بازار سیاه بفروشد. پنج تن از این مواد می تواند مواد منفجره فراوانی را تولید کند. بی مصرفان می خواهند جلوی ویلین را بگیرند.اگر بازی از روی این فیلم ساخته شود دارای مراحل مختلفی میباشد که در هر مرحله شما در هال کشتن دیگران هستید و از این کار نهایت لذت را میبرید..

The-Expendables-2-2012.jpg
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر