قسمت تکنفره بازی For Honor همیشه آنلاین است

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
anfx_for-honor-always-online-399x507.jpg


نیاز به آنلاین بودن برای قسمت تکنفره بازی ها همیشه موردی حساس و بحث برانگیز بوده است، پس از مشکلات فراون بازی هایی مانند Sim City در این سالهای اخیر، شرکت های بازی سازی از قرار دادن اتصال به اینترنت برای استفاده از بازی های تکنفره خودداری کرده اند.
اخیرا تغییر متن بر روی Box بازی Ubisoft توجه خیلی ها را به خود جلب کرده که بر روی سایت Amazon دیده شده است. اضافه شدن "نیاز به اینترنت دائمی" سایت Powerupgaming را بر این داشت تا از Ubisoft درخواست اطلاعات بیشتر کند:
"بازی For Honor یک تجربه کاملا آنلاین است. مقداری از پیشرفت ها و Unlock ها در بازی بین قسمت چند نفره و تکنفره مشترک است که بر روی سرور ها قرار می گیرد. بازی کنان برای استفاده از بازی باید در همه حال آنلاین باشند".
با این وجود، زمان چندانی نمی گذرد از اینکه Ubisoft کاملا واضح گفته بود که بازی قسمت افلاین برای تکنفره را خواهد داشت. در کنار مصاحبه ها، این مسئله در قسمت توضیحات بازی روی استیم و Uplay ذکر شده بود:
"با دوستان و یا تنها بجنگید. قسمت تکنفره جذاب افلاین و چندنفره آنلاین".
البته این تنها موقعی نیست که Ubisoft نظر خود را در مورد امکانات ارائه شده در بازی عوض کرده. زمانی Ubisoft از قسمت چندنفره Split screen صحبت کرده بود که بعد از مدتی به به دلیل جلوگیری از تکه تکه شدن تیم و تمرکز بر روی قسمت چندنفره، کنسل شد.

For Honor To Be Always Online, Despite Promising Otherwise
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,468
نام
محمد
دستشون درد نکنه، از لیست خرید خط خورد :D من کنسولم همیشه به اینترنت وصله ولی اگه یه بازی قراره تجربه آفلاین درست و حسابی داشته باشه واقعا نیازی به همیشه آنلاین بودن نداره. مشخصه یه جای کار میلنگه :D
 
  • Like
Reactions: D_grayman

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
بنده هم تایید میکنم بازی کلا از لیست خرید خط خورد. این بازی از اولشم قرار نبوده یه تجربه آفلاین باشه با توجه به همون تریلر معرفی بازی و تریلر گیم پلی بعدیش. اما درخواست ها برای سینگل پلیر و داستانیش زیاد شد که یهو تصمیم گرفتن همچین چیزی رو اضافه بکنن، بعدا هم که تریلر بخش مثلا! داستانیش اومد، عملا مشخص بود زوری و سرهم بندی شده هست. شبیه این بازی های مولتی پلیر نسل قبل بود که میومدن تو یه آرنا دشمن میریختن میگفتن برو پاکسازی کن تموم شه، اصلا چرا راه دور میریم دقیقا شبیه وضعیت Division که بخش داستانیش به شدت زورکی و سرهم بندی شده بود. گیم پلی هم اصلا هک اند اسلش و کمبو محور و اینا نبود که بگیم چه خوب که بالاخره یه بازی اینجوری اومد!
مسئله بعدی هم اینه به بخش مولتی پلیر و چند نفره اش هم امیدی نیست، آخرین بازی مولتی پلیر محوری که تمرکز رو مبارزات نزدیک بود و موفق شد یادم نمیاد! البته مسلما منظورم مبارزه نزدیک و تن به تن دوتا کاربر هست، نه با بات!

مشخصا از همون اولم امیدی به بازی نداشتم ولی دیگه این خبر قشنگ تیر خلاص بود، سوالی که باقی میمونه اینه، یوبیسافت دقیقا از این عنصر همیشه آنلاین بودن چه بهره ای از بازیای قبلیش برده که حالا اینو هم قراره اینجوری بکنه؟ کوچکترین درسی نمیگیرن از تجربیات قبلیشون؟ اگه مثلا کنسول ها هک شده بودن و بازی های کپی و هک شده تو بازار بود میگفتیم برای همچین مسئله ای هست ولی برای نسل که نه کنسول ها هک شدن و نه خبری از کپی خور کردن رو PC نیست بخاطر همون قفل دنوو دیگه این کار واقعا چه ضروریتی داره؟
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,250
نام
امیر حسین
برای من زیاد مهم نیست:-"
البته 100%ی نیست قضیه ی خریدش...:-" ولی اگر قرار باشه بخرم عنصر همیشه آنلاین بودنش برام مهم نیست:-"
کنسول که همیشه به نت وصله، بعیده هم بخش داستانیش چیز شاخی باشه که بگم بعد از Xسال شاید هوس کنم دوباره برم سراغش و اینجوری شاید سرورها رو بسته باشن:-"

کلا نسبت به خبر خنثی م ، ولی درک هم نمیکنم چرا باید همیشه آنلاین باشه! که چی اصلا؟
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,904
نام
نـــــــویـــــــــد
همیشه آنلاین که اهمیتی نداره با توجه به اینکه اکثرا به نت وصلیم ، اما واقعا مسخرس بخش داستانی همیشه آنلاین باشی :D
من که خودم موفق به انجام بتاش نشدم اما گیم پلی جالبی داشت ، کلاس های بازی هم خوب طراحی شده بودن اما خب مشخصه متا بیار نیست ، تا ببینیم موقع انتشارش وضعیت چجوریاس :D
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
تقریبا بیشتر بازی های جدید ubisoft دارن همیشه انلاین میشن
حتی همین Ghost recon جدیدم من فکر نمیکنم بخش افلاینش چیز جالبی باشه و تمرکزشون احتمالا رو بخش مولتی هست
 

s.1

کاربر سایت
Oct 28, 2011
8,162
تقریبا بیشتر بازی های جدید ubisoft دارن همیشه انلاین میشن
حتی همین Ghost recon جدیدم من فکر نمیکنم بخش افلاینش چیز جالبی باشه و تمرکزشون احتمالا رو بخش مولتی هست

اینقدر این کار رو انجام بده تا نابود شه چرا که اکثرا مخالف این سیاستش هستن منقدا هم که همیشه با نمراتشون این رو ثابت کردن.
 
  • Like
Reactions: The Hound

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
(:|
آخه اینقدر یک استودیو بی رنگ و بو و خاصیت؟ من متعجبم اینا که چهارتا آدم خل و دیوونه و تک رو ندارن و کارشون کشیدن شیره ی آی پی هاشون با دو شیفته کردن تکنسین هاشون هست و احتمالا سر و شکل استودیو و کارمنداشون رو نمی شه از یک شرکت اتوکشیده توی وال استریت تشخیص داد چه ننه من غریبمی هم سر این داستان خریده شدنشون توسط vivendi راه انداختن. یکی ندونه فکر می کنه مثلا اکتی داره gendesign یا playdead رو می خره کالاف فکتوری شون کنه.

یک بار هم که فاصله ی اسسین هاشون شد یجای یک سال شد دو سال چه قمپزی در کردن و چه منتی گذاشتن که ما کیفیت و نوآوری برامون مهمه و این جور حرف های زیادی.

اگه مخالف vivendi این گرازصفت های کج سلیقه هستن پس حتما ورودش مثبته؛ از این بدتر که نمی شه.
(:|
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Pun1k and danygh68

aiat_gamer

کاربر سایت
Mar 7, 2008
4,321
نام
ayat
بزرگترن نکنه اینه که رسما زدن زیر حرف خودشون. الان خیلی ها ممکنه خریده باشن بازی رو ولی ندونن سیتم عوض شده آنلاین می خواد.
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
805
نام
پویا
این قضیه ی اتصال دائمی دیگه چیه؟
من که کلا حس خاصی نسبت به بازی ندارم ولی ترجیح میدادم آفلاین باشه. درکل امیدوارم بازی خوبی باشه و بازخورد هاش هم مثبت باشه ولی اصلا موافق این رویه ی آنلاین بود نیستم.
 

Parsa13

کاربر سایت
Nov 16, 2011
2,231
یعنی لازمه کوچیک ترین خبری در مورد یوبیسافت یا بازی هاش منتشر بشه که این شرکت رو ملت نابود کنن ، خسته هم نمیشن :D
اومده مثلا به اعتراض های ملت توجه کرده و سری AC رو یکم بهش استراحت داده ، هنوزم شاکین ! اگه عرضه سالانه میشد بازم شاکی بودن ! به چه سازی باید برقصه معلوم نیست دیگه...
تمامی DLC ها و Mod های مولتی بازی به صورت رایگان و مشابه Seige عرضه می شن!
All For Honor DLC maps and modes will be free

الان یوبیسافت هیتران عزیز میان یه جوری این رو هم میکوبونن :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر