قرار بود بازی GOD OF WAR 3 به سبک FPS ساخته شود

  • Thread starter Thread starter Farh@d
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

Farh@d

There is no description of the situation
کاربر فعال

godofwar3prev3.jpg



درود
بازی GOW3 رو فرض کنید که به یک باره قرار بود از سبک FAA به FPS تبدیل بشه . چه میشد و فرض کنید Kratos رو فقط با اون زنجیر بلند ببینید :sick: در دنیای بازی کم بودند بازیهایی در سبک action/adventure که FP نبودن و یک perspective بالایی رو داشتن مثل بازیهایی همچون
Call of Cthulhu و Dark Corners of the Earth.

مدیر هنری SCEA اقای Ken Feldman در گفتگویی که در سایت CGSociety داشت در مورد بازی GOW3 این چنین گفت :

اعتراف میکنیم خواستیم سبک بازی رو روی FPS امتحان کنیم نشد :evil:
بازی GOW3 رو برای تغییر دادن سبکش به FPS با شکست مواجه شدیم
و گویا باید تمام سلاح ها و خدایان
Olimpus رو زیر خاک دفن میکردیم واقغا اینها چه فکری میکنن نمیدونم :confused:




 
یارو احتمالا قبلش یه شیشه Smirnoff زده ، اومده چزت و پرت گفته :دی
حالا FPS خوبه ، شانس آوردیم نگفت میخواستن بازی رو استراتژی بسازن :دی
شما هم جدی نگیرید .
 
دوست عزیز حداقل اگر میخوای خبر بگذاری درست ترجمه کن...
مدیر هنری SCEA دیگه چیه؟ Ken Feldman یکی از کارگردانان هنری SCEA هست که به گفته خودش خواسته کارگردان GOW (یعنی آقای Stig Asmussen) رو راضی کنه که GOW III رو در سبک fps بسازه که موفق نشده.
حالا این چیزا به این معنی نیست SCEA از اول خواسته بازی رو fps بسازه...
ترجمه گمراه کنندست.
 
دوست عزیز حداقل اگر میخوای خبر بگذاری درست ترجمه کن...
مدیر هنری SCEA دیگه چیه؟ Ken Feldman یکی از کارگردانان هنری SCEA هست که به گفته خودش خواسته کارگردان GOW (یعنی آقای Stig Asmussen) رو راضی کنه که GOW III رو در سبک fps بسازه که موفق نشده.
حالا این چیزا به این معنی نیست SCEA از اول خواسته بازی رو fps بسازه...
ترجمه گمراه کنندست.


تو ترجمه بالا نگفتم که scea خواسته از ken بازی رو عوض کنه اونها دقیقا اشاره به این داشتن بازی رو روی fps امتحان کردن و نشده
در ضمن art director فقط کارگردان هنری نمیشه معانی زیادی میده که یکیش هم مدیر هست یا سرپرست و من جایی ندیدم که Ken خواسته باشه stig رو راضی به این کار بکنه
در کل مرسی
 
SCEA art director Ken Fieldman has admitted in a chat with CGSociety that he “unsuccessfully” tried to lobby God of War III as a First Person Shooter to game director Stig Asmussen.

I tried unsuccessfully to convince [Director] Stig to make ‘God of War III’ a first-person shooter”, admitted Fieldman.

تو ترجمه بالا نگفتم که scea خواسته از ken بازی رو عوض کنه اونها دقیقا اشاره به این داشتن بازی رو روی fps امتحان کردن و نشده

کجا همجین حرفی رو زده؟
این ترجمه شما زمین تا آسمون با متن اصلی فرق داره..
 
SCEA art director Ken Fieldman has admitted in a chat with CGSociety that he “unsuccessfully” tried to lobby God of War III as a First Person Shooter to game director Stig Asmussen.

I tried unsuccessfully to convince [Director] Stig to make ‘God of War III’ a first-person shooter”, admitted Fieldman.



کجا همجین حرفی رو زده؟
این ترجمه شما زمین تا آسمون با متن اصلی فرق داره..

من این متن رو ندیدم “I tried unsuccessfully to convince [director] Stig to make God of War III a first-person shooter,” he explained. درسته
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or