ممنون ...سلام..
اول که خسته نباشید میگم..
دوم درمورد گرافیک بازی این که این گرافیک دیگه دمده شده و از مد افتاده الان دیگه بازی ها دارن میرن تو فاز 3D و اگر بازی رو به همون روش معمولی اجرا میکردین بهتر بود.
سوم این که داستان بازی اساسی ترین مشکل هست که دیگه همه بازی ها شما یک سایه از این استعمار پیر میبینی:dولی داستان شبیه سریال 24 هست:d
و به جای خطاطی شما خیلی راحت میتونستید از خط ساده ولی در بعضی جاها از یک مینی گیم یا هر چیزی که یک متن به صورت رمزی نوشته شده رو رمز گشایی کنید(مثال)
ولی ذر کل موفق باشید.
والا گرافیک 2dHandWritting درو اقع یه نوع سبکه نه یه روش اجرا , شما ببینید هنوز RunAway3 با همین سبک عرضه میشه , اما تلاش ما برای کار بعدی اینه که سبک رو کلیشه نکنیم و انشاالله فضای جدیدی رو اغاز کنیم.
در مورد داستان هم که عرض کردم , باور کنید این استعمار یه میان داستانه و در ضمن همه چیز به دید شما بستگی داره , اگه به نظر شما تاثیری نداره , خوب بازی رو روی خط دوم پیش ببرید و پایان دیگه ای رو مشاهده کنید ( بازی 2 خطی و دارای 2 پایانه)
در مورد مینی گیم و پازل هم در بازی زیاد هست و حقیقتا من متوجه منظورتون در مورد خوشنویسی نشدم , اما خوشنویسی ها اسناد و متن ها هستن که ما برای اینکه حس قدیمی بودن داشته باشه انجام دادیم.
در کل ممنون از نظرتون, امید وارم در نهایت بازی بتونه شما رو راضی کنه
منم از این بازی خوشم اومده....خسته نباشی عرض میکنم..به نظر من داستان بازی و روند بازی مهم تر از گرافیک بازی هست,چه زیاد بازیهایی بودن که گرافیک ساده ای داشتن ولی ماندگار شدن....فقط میخواستم بدونم این بازی چه جوری میاد بیرون؟؟؟!!! به بازار عرضه میشه توسط یه پخش کننده یا باید دانلودش کنیم؟؟؟!!! واینکه حدودا کی حاضر میشه؟؟؟
خیلی ممنون از تعریفتون
در مرود روند و Brain Ability ما تمام تلاشون رو کردیم. امید وارم حمل بر خودستایی نکنید اما به گواه همین سایتهای خودمون ( دارینوس - بازیسنتر و ...) ما سالهاست ادونچر بازی میکنیم و تمام تلاش گروه ما بازسازی همون خاطره های خوش گذشته است ( نقد های من در دارینوس با نام Ron_Emad2
در مورد پخش که بازی حدودا 4 گیگ هست رو بر روی یک دی وی دی عرضه خواهد شد ( انشاالله) و الان بازی مراحل نهایی رو طی میکنه و ما در جشنواره بنیاد هم شرکت میکنیم و صد البته برای ناشر صحبت هایی شده . اما امید وارم به زودی قتل در کوچه های تهران 1312 رو روی پیشخوان مغازه ها ببینیم.
خوبه.. من که مشتاقم برای بازی کردنش .
خیلی ممنون , از اشتیاق شما واقعا انرژی میگیریم , امید واریم لیاقت محبت های شما و وقتتون رو داشته باشیم و بازی شما رو راضی کنه , هر چند اگر کاستی هم بود , ببخشید به بزرگی خودتان ...
از مدیرهای سایت و به نوعی (عضو تحریریه ) تعجب می کنم که اینجوری انتقاد می کنن. به نوعی انتقاد نبود سرکوب بود!اگه شما ها اینجوری سرکوب می کنین دیگه مبتدیا باید . . . .
ما ایرانی ها با تجربه یا بی تجربه فقط انتقاد می کنیم در صورتی که همت انجام اون کارو هیچ کدوممون نداریم ! یه مقدار به تلاش دیگران احترام بزاریم هیچی ازمون کم نمیشه !
ممنون ازت دوست خوبم که همت کردی یه بازی با گرافیکی جالب و هنری (از نظر من ) ساختید .ادامه بدین که همتتون درسی برای همه بشه . همین که پولی نگرفتی از جایی خودش کلی حرفه ! همین که این گروه که با وجود دانشجو بودن و حتما با پول شخصی این کارو می کنن کلی حرف توشه !
بازم خسته نباشید :rose:
خیلی ممنون از تعریفتون و خوشحالم از اینکه کمی هم به مشکلاتی که رد دوران کار داشتیم توجه شد . حقیقتا دیروز ( هر چند یاراد از ما بود که داستان رو به صورت کوتاه و کمی بد توضیح داده بودیم) اما نظر دوستان تحریریه واقعا کوبنده بود و ...
امید وارم بتوین مبا عرضه به موقع بازی و نشون دادن توانایی هامون این دوستان رو هم راضی کنیم , که صد البته ما احترام قائلیم برای تخصص و قلمشون
اما در مورد مشکلات مالی که به قول شاعر : جانا سخت زا زبان ما میگویی
باور کنید در مدت 9 ماه تامین هزینه و ... واقعا مشکل بود که من خدا رو شکر میکنم که ما رو یاری کرد و باور کنید اگر عشق نبود , این کار هیچ وقت پایان نمیپذیرفت.
هر چند پست طولانی شد و میدونم سرتون رو درد میارم اما اجزاه بدین 3 خطی درد ود ل بنویسم » چند روز پیش در مجله بازینما میخوندم که بازی جدید راکستار ( همون رد) حدود 100 میلیون هزینش بود و البته به دلار ( حالا اشتباه چاپی هست نمیدون ماما مجله شماره سی و دوم صفحه چهارده پایین صفحه سمت راست) یعنی ... تومان
خوب چی بگم ، باور کنید نمیخوام بگم منم با این پول رد دید میسازم اما خوب ، شاید یکم توقعم بالاست ؛ به ره حال به امید روی که صنعت بازیسازی ما بتونه حق خودش رو بگیره
با تشکر مجدد از آیدین عزیز و همه دوستان