قبل از ساخت God of War جدید استودیوی Santa Monica در حال کار بر روی چه عنوانی بود

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
11111.png

بر می گردیم به سال 2014، طبق اخباری که منتشر شده بود استودیوی Santa Monica سونی در حال کار بر روی IP جدیدی با تمی راز آلود و در سبک open world sci-fi برای PS4 بود. اما بنا به دلایلی که هیچوقت مطرح نشد کمپانی سونی این پروژه را که به نام Darkside شناخته میشود کنسل کرد در حالی که 100 میلیون دلار هزینه برای کمپانی داشت.در ادامه خبر با بازی‌سنتر همراه باشید.

در حقیقت Santa Monica سه سال روی این عنوان کار کرده بود. لازم به ذکر است که، Michael Angeli نویسنده فیلم Battlestar Galactica در ساخت این عنوان دخیل بوده است.متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری از بازی منتشر نشد.

کل اطلاعاتی که از بازی منتشر شده است به شرح زیر می باشد:

-کل بازی در آینده رخ می دهد احتمالا سال 2034

-ممکن بود در این جهان به اکتشافات بپردازید

-مرحله ای در بازی وجود داشت به اسم Ark Mission Genesis – A.D. 2034

-بعضی از کارکتر های بازی August-Donovan-NightHorse نام داشتند.

-برخی از موجودات انسان نما و عجیب و غریب بازی، شبیه ماهی های جهش یافته بودند

- این موجودات سوار بر گاومیش های تک شاخ هستند

-گروهی از مزدوران در بازی وجود داشتند.

-هواپیماهای بدون سرنشین در بازی وجود داشت.

-موجودی شبیه کراکن در بازی وجود داشت.

-دشمنان بازی هیولاهای اسکلتی با بازوهای درازی بودند.

-برخی از موجودات بازی شبیه دایناسورها بودند.

-شما می توانستید از موجودات اسکن بگیرد

-لباس های زیادی در بازی وجود داشت.

خیلی از سازندگان Santa Monica بعد از کنسل شدن این بازی استودیو را ترک کردند.

x (1).jpg x (2).jpg x (3).jpg x (4).jpg x (6).jpg x (7).jpg x (8).jpg x (9).jpg x (10).jpg

لینک منبع
 
آخرین ویرایش:
شما متوجه منظور من نشدی من نگفتم نرن سراغ پروژه های دیگه گفتم ب دلیل نداشتن تجربه نتونستن بعد سه سال پروزه رو ب سرانجام برسونن
کارگردان پروزه کنسل شده هم همون کارگردان gow3
Stig Asmussen بوده که بعدش اخراج شده
Stig Asmussen در اصل طراح هنریه و اصلا بدرد کارگردانی نمیخوره
Gow 3 هم با اینکه از نظر گرافیکی فوقالعاده بود تو بقیه زمینه ها بنظرم من یه پسرفت بود دو شماره اولش بیشتر دوس داشتم
Gow 3 ازنظر گیم پلی و طراحی مراحل به خصوص طراحی باسهای بازی میشه گفت کم نظیر بود فقط مثل 1 یا 2 از نظرداستان wow نبود...
 
اخه اگه بازی خوب خفن بود که سونی بالا خونه رو اجاره نداده بود که پروژه ۱۰۰ میلیونی رو کنسل کنه .... از همین کانسپت ارت ها کاملا زار میزنه بازی اشغالی بیش نبوده .
شدیدا هم کلیشه ای و تکراری
 
اتفاقا طراحی مراحل شماره 3 نسبت به شماره 1 و2 افت کرده بود
من نگفتم بهتر بود عزیز...
من گفتم کم نظیر بود...
وگرنه کی طراحی مراحل یکشو مخصوصا اخرش که همچی جفتو جور میشه رو فراموش میکنه؟؟
طراحی مراحل gow 3 بنظرم خیلی روون بود
 
  • Like
Reactions: mohsen2012

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or