قابلیت شخصی سازی به Xbox One اضافه خواهد شد + خبری کوچک از استودیو Rare

.Evanescence.

کاربر سایت
Oct 7, 2011
2,896

در جدیدترین صحبت های آقای فیل اسپنسر رییس بخش Xbox مایکروسافت ایشان از قابلیت های جدید و همچنین اشاره هایی به عناوینی که خیلی ها منتظر آن ها هستند کرد. آقای اسپنسر در این رابطه بیان کرد: "طبق صحبت های من تم ها و عکس های بک گراند چیزیست که بر روی آن مشغول هستیم. همچنین اسکرین شات نیز بخشی از کارهای مهم ما در این زمینه است. تیم ما با آپدیت های ماهیانه کار فوق العاده ای انجام داده است. در این آپدیت ها همیشه یک سری مسائل در اولیت قرار دارند و بعضی از آن مسائل نیز در طول این امر شکل می گیرند. می دانم که مردم دوست دارند داشبورد خود را شخصی سازی کنند و خوب می داند که تم و اسکرین شات چیزیست که نیاز دارند پس ما این چیزها را برایشان فراهم خواهیم کرد.
ما با دقت به بازخوردهای شما گوش می دهیم تا تلاش خود را برای فراهم ساختن آن در آپدیت های ماهانه xbox انجام دهیم."

همچنین طرفداران کنسول این کمپانی لیستی از بازی های مورد انتظارشان مانند Alan Wake 2, Halo Wars 2, Blinxm, Mech Assault, Banjo, Kameo 2 و.. را برای فیل اسپنسر فراهم کردند و ایشان در جواب آن ها اذعان داشت: "استودیو Rare مشغول ساخت یک بازی در خور نام خودشان هستند و در مورد تعدادی از این بازی هایی که لیست شده‌اند، مشغول انجام کارهایی برای آن‌ها هستیم."

همانطور که می دانید آقای اسپنسر پس از به دست گرفتن مدیریت این بخش فرومی در خصوص بازخوردها و خواسته های دوست داران کنسول‌های این کپمانی ایجاد کرد.

Xbox One Getting Customizable Themes, Background Pics and Screenshots - IGN


با تشکر از LiviNG D3AD عزیز
 

Gotham Knight

کاربر سایت
Nov 28, 2012
1,082

LiviNG D3AD

کاربر سایت
Dec 7, 2008
3,856
نام
Mohsen
.Evanescence. ممنون از لطفت.

البته میشه گفت اسپنسر به اونهایی که منتظر Back Compat (قابلیت اجرای بازیهای 360 روی XB1) هم هستن گفته که صداشون رو شنیده و به کار کردن روی چیزی که بتونه به دوستداران این قابلیت کمک کنه ادامه خواهد داد. حالا این راه حل یا سخت افزای هست و یا نرم‌افزاری، باید منتظر موند و دید. به استفاده از کلود در هیلو 5 هم اشاره کرده (فراتر از استفاده از سرور اختصاصی) و همچنین تعامل و خرید بازیهای مشترک روی XB1 و سایر پلتفرمهایی که W10 براشون میاد (Universal app) اشاره کرده و در آخر مصاحبه هم آینده بازیها رو اینطور ارزیابی کرده که مردم صرف نظر از دستگاهی که دارن خواهند توانست بازی مورد علاقشون رو انجام بدن (با تأکید روی Xbox Live) و یک جورایی به قابلیت استریم بازیها و کراس-پلی بین PC و XB1 اشاره کرده و در عین حال گفته به PC گیمینگ هم خیلی اهمیت میده. اما گفته که اگر کسی بخواد در بهترین و پرمیوم‌ترین جای منزلش بازی کنه اون روی XB1 و مقابل TV هست.

یعنی باید انتظار رونمایی از سیستم استریمینگ بازیها و سرویسهای Xbox Live روی PC و احتمالاً سایر دیوایسها (حداقل ویندوزی) رو داشته باشیم. در کل به قول یک بنده خدایی این مصاحبه اسپنسر رو باید یکسال دیگه دوباره گوش کنیم و درک کنیم چه سرنخهای مهمی رو در این نیم ساعت مصاحبه به طرفدارهاشون داده.
 

djwolf

کاربر سایت
Dec 16, 2007
1,196
نام
حسین
مدیریت پروژه های بزرگی مثل ماکروسافت کار هر کسی نیست

این آقا واقعا تا الان خیلی خوب کار کرده در این زمینه
 

..:ab:..

کاربر سایت
Nov 3, 2013
1,045
استودیو Rare مشغول ساخت یک بازی در خور نام خودشان هستند و در مورد تعدادی از این بازی هایی که لیست شده‌اند، مشغول انجام کارهایی برای آن‌ها هستیم."
کل مصاحبه یه طرف این بخشش یه طرف یعنی بلاخره RARE به اون جایگاهی که داشته قبلا برمیگرده8->
 

Sierra-117

کاربر سایت
Jan 18, 2012
900
نام
سامان
تنها شخص دوست داشتنی ماکروساف همین اسپنسر هست:x
یعنی میخوای بگی یوسف مهدی رو دوست نداری؟:-/:d
_______________________
کلاً این شخصی سازی رو باید بدن موردنیازه واقعاً من یکی نمیتونم تم و طرح اولیه رو تحمل کنم حالا میخواد روی هر کنسولی باشه:d از اونورم نیاز به قابلیت اسکرین شات گرفتن خیلی احساس میشه.
Wars 2 رو هم یه جورایی تایید شده بدونمیم دیگه، ها؟:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر