خبر رسمی فیل اسپنسر میخواست Gears of War بیشتر به سبک ترسناک متمایل شود!

Jill-Valentine

By hiding you show your true nature coward
Loyal Member
gears-of-war_Mi0VOO4.jpg
رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، امیدوار بود که عناصر ترسناک را به فرنچایز Gears of War بازگرداند؛ این عناصر در ابتدا توسط خالق سریال اصلی کلیف بلزینسکی (معروف به CliffyB) مفهوم‌سازی شدند.

در حالی که فرنچایز Gears of War از آن زمان توسط مایکروسافت از اپیک گیمز خریداری شد، بازی‌ها تا حد زیادی با شروع با Gears 4 ظاهر متفاوتی داشتند؛ با رفتن به یک مسیر خلاقانه کاملاً متفاوت و دور از آنچه که این سری را به چنین موفقیت عظیمی برای Xbox تبدیل کرد.

با این وجود، اسپنسر علاقه اصلی خود را برای بازگرداندن مجموعه به ریشه‌های خود، حتی در سال ۲۰۱۴ ابراز کرده است.

کلیف بی در پادکست Xbox Era اخیرا اعلام کرده است که در مورد عناصر ترسناک، او کاملا موافق بود که این عناصر باید در بازی‌های آینده، بدون توجه به چالش‌های خلاقانه‌ای که ممکن است پیش بیاید (مانند پایان Gears of War 5) دوباره مورد بررسی قرار گیرند. نظر بلزینسکی:

وقتی که مایکروسافت Gears of War را خریداری کرد، در اصل این ایده اصلی اسپنسر بود که به راد فرگوسن گفت، بیایید به چیزهای ترسناک برگردیم!

طرفداران بازی‌های Gears of War یا به‌طور کلی هر فرنچایز بازی، وقتی چیزی در چنین انتقال بزرگی (یا حتی در ترجمه) گم می‌شود و شرایط اینجا فرقی نمی‌کند، می‌توانند بسیار حساس باشند؛ انتقال مربوط به مالکیت Halo از Bungie به ایکس‌باکس، نمونه بارز خودش است، حتی با موارد خلاقانه و پشتیبانی اخیر با Halo Infinite که با وجود داشتن یک سرویس ده ساله در ابتدا، چشم‌اندازهای مداوم بازی را مختل کرده است.

برخی از تغییراتی که در مجموعه‌های تلویزیونی Halo وجود دارد نیز به خوبی مورد استقبال قرار نگرفته است و اسپنسر به شدت به این فکر می‌کند که آیا این سریال می‌تواند از تأثیر بیشتری از سایر اقتباس‌های بازی ویدیویی استفاده کند.

Head of Xbox Phil Spencer Reportedly Wanted the Gears of War Franchise to Have More Horror Elements
 
واقعا حیف این بازی که بعد نسخه 3 محو شد
و اصلا فیلمی ازش ساخته نشد
محو که نشد به F رفت :D

سریال ازش دارن می سازن با بازی حضرت Dave Bautista در نقش Marcus Fenix.
-----
خوب شد این کلیف بی نسخه چهارم رو نساخت.
به طور قطع فیل شدن LawBreakers اتفاقی نبوده و جدی جدی مخش تاب برداشته بوده :D
 
محو که نشد به F رفت :D

سریال ازش دارن می سازن با بازی حضرت Dave Bautista در نقش Marcus Fenix.
-----
خوب شد این کلیف بی نسخه چهارم رو نساخت.
به طور قطع فیل شدن LawBreakers اتفاقی نبوده و جدی جدی مخش تاب برداشته بوده :D
Gears 4 اینقدر Meh و نچسب بود که تقریبا چیزی بدتر از اون نمی شد ساخت!
 
  • Like
Reactions: KING.RG
آخرین ویرایش:
محو که نشد به F رفت :D

سریال ازش دارن می سازن با بازی حضرت Dave Bautista در نقش Marcus Fenix.
-----
خوب شد این کلیف بی نسخه چهارم رو نساخت.
به طور قطع فیل شدن LawBreakers اتفاقی نبوده و جدی جدی مخش تاب برداشته بوده :D
چیزی بدتر از gears 4 نمیشد ساخت یعنی انقدر بازی نچسب بود که ادم فکر میکرد از قصد به این شکل ساخته شده. lawbreakers هم دلایل شکست تجاری خودش رو داشت خیلی ربطی به مخ کلیف بی نداشت.
 
گیرز ۴ خیلی میتونست خوب باشه ولی چن تا چیز واقعا خرابش کرده بودن
۱- شخصیت پردازی مزخرف
۲- شوخیای بی مزه
۳- وجود ربات ها
۴- نبود تنوع آنچنان در npc ها و مراحل
۵- نبود المان ترس توی بازی


گیرز ۵ اوایلش خیلی خوب شروع شد ولی جلوتر خیلی داستانش مزخرف شد و سیستم آپگرید چرت و پرتی هم داشت و کوئست های فرعیش هم نچسب بودن

البته در کل بازی های بدی هم نبودن ولی با توجه به ۳ گانه که شاهکار بودن و توقعا که بالا رفته بودن اینا غیر قابل تحمل بودن

تنها گیرز آف واری که خوب بود این دی ال سی آخری بود Hivebusters که من رو به آینده گیرز امیدوار کرد


امیدوارم نسخه ۶ بتونه به اوج برگردونه سری رو
 
مرحله ی آخر بازی رو برو یه بار دیگه متوجه می شی، ربات بازی فینیکس کوچولو
رفیق بازی ایرادتی داشت و در مقایسه با سه گانه هم قطعا هم پسرفت بود و هم اون تأثیرگذاری رو نداشت.ولی باز هم عنوان خیلی خوبی بود،سه گانه هم که شاهکار بود.به نظر بنده همین عنوان اگر شخصیت های بهتری داشت بیشتر مورد توجه قرار می گرفت،یعنی شخصیت ها اینقدر نچسب بودند که کلیت بازی رو هم تحت تاثیر قرار می دادند.
 
چیزی بدتر از gears 4 نمیشد ساخت یعنی انقدر بازی نچسب بود که ادم فکر میکرد از قصد به این شکل ساخته شده. lawbreakers هم دلایل شکست تجاری خودش رو داشت خیلی ربطی به مخ کلیف بی نداشت.
LawBreakers بازی خوبی بود و من خودم چند ساعتی بازیش کردم اما بازی ای نبود که از کلیف بی انتظار بره.
کسی که خالق Unreal Tournament و Gears of War اه اومده بود کلون Overwatch ساخته بود!
انتظاری که از امثال کلیف بی می رفت خیلی بالاتر از این ها بود. همونطور که الان اگه یکی مثل میازاکی یا کوجیما یا ... بیاد کلون یه بازی دیگه رو حتی به بهترین شکل تحویل بده باز هم طرفدار هاش راضی نمی شن چون انتظار خلق بازی از این ها می ره نه کلون.

در کل بازم می گم LawBreakers بازی خوبی بود و ریت استیم اشم تا جایی که یادمه خیلی خوب بود اما مسائل مارکتینگ و پلیر بیس کمش رو بزاریم به کنار، تنها حالتی که کلیف بی می تونست همچین بازی ای بسازه این بود که مخش تاب برداره که برداشته بود.
LawBreakers به خاطر هایپ Overwatch ساخته شده بود و اون Radical Heights هم که آخر عمر استادیو منتشر کردن (که البته کار خود کلیف بی نبود) معلوم بود که روی هایپ بتل رویال ها ساخته شده.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or