رئیس ایکس باکس، فیل اسپنسر، امیدوار بود که عناصر ترسناک را به فرنچایز Gears of War بازگرداند؛ این عناصر در ابتدا توسط خالق سریال اصلی کلیف بلزینسکی (معروف به CliffyB) مفهومسازی شدند.
در حالی که فرنچایز Gears of War از آن زمان توسط مایکروسافت از اپیک گیمز خریداری شد، بازیها تا حد زیادی با شروع با Gears 4 ظاهر متفاوتی داشتند؛ با رفتن به یک مسیر خلاقانه کاملاً متفاوت و دور از آنچه که این سری را به چنین موفقیت عظیمی برای Xbox تبدیل کرد.
با این وجود، اسپنسر علاقه اصلی خود را برای بازگرداندن مجموعه به ریشههای خود، حتی در سال ۲۰۱۴ ابراز کرده است.
کلیف بی در پادکست Xbox Era اخیرا اعلام کرده است که در مورد عناصر ترسناک، او کاملا موافق بود که این عناصر باید در بازیهای آینده، بدون توجه به چالشهای خلاقانهای که ممکن است پیش بیاید (مانند پایان Gears of War 5) دوباره مورد بررسی قرار گیرند. نظر بلزینسکی:
وقتی که مایکروسافت Gears of War را خریداری کرد، در اصل این ایده اصلی اسپنسر بود که به راد فرگوسن گفت، بیایید به چیزهای ترسناک برگردیم!
طرفداران بازیهای Gears of War یا بهطور کلی هر فرنچایز بازی، وقتی چیزی در چنین انتقال بزرگی (یا حتی در ترجمه) گم میشود و شرایط اینجا فرقی نمیکند، میتوانند بسیار حساس باشند؛ انتقال مربوط به مالکیت Halo از Bungie به ایکسباکس، نمونه بارز خودش است، حتی با موارد خلاقانه و پشتیبانی اخیر با Halo Infinite که با وجود داشتن یک سرویس ده ساله در ابتدا، چشماندازهای مداوم بازی را مختل کرده است.
برخی از تغییراتی که در مجموعههای تلویزیونی Halo وجود دارد نیز به خوبی مورد استقبال قرار نگرفته است و اسپنسر به شدت به این فکر میکند که آیا این سریال میتواند از تأثیر بیشتری از سایر اقتباسهای بازی ویدیویی استفاده کند.
Head of Xbox Phil Spencer Reportedly Wanted the Gears of War Franchise to Have More Horror Elements
در حالی که فرنچایز Gears of War از آن زمان توسط مایکروسافت از اپیک گیمز خریداری شد، بازیها تا حد زیادی با شروع با Gears 4 ظاهر متفاوتی داشتند؛ با رفتن به یک مسیر خلاقانه کاملاً متفاوت و دور از آنچه که این سری را به چنین موفقیت عظیمی برای Xbox تبدیل کرد.
با این وجود، اسپنسر علاقه اصلی خود را برای بازگرداندن مجموعه به ریشههای خود، حتی در سال ۲۰۱۴ ابراز کرده است.
کلیف بی در پادکست Xbox Era اخیرا اعلام کرده است که در مورد عناصر ترسناک، او کاملا موافق بود که این عناصر باید در بازیهای آینده، بدون توجه به چالشهای خلاقانهای که ممکن است پیش بیاید (مانند پایان Gears of War 5) دوباره مورد بررسی قرار گیرند. نظر بلزینسکی:
وقتی که مایکروسافت Gears of War را خریداری کرد، در اصل این ایده اصلی اسپنسر بود که به راد فرگوسن گفت، بیایید به چیزهای ترسناک برگردیم!
طرفداران بازیهای Gears of War یا بهطور کلی هر فرنچایز بازی، وقتی چیزی در چنین انتقال بزرگی (یا حتی در ترجمه) گم میشود و شرایط اینجا فرقی نمیکند، میتوانند بسیار حساس باشند؛ انتقال مربوط به مالکیت Halo از Bungie به ایکسباکس، نمونه بارز خودش است، حتی با موارد خلاقانه و پشتیبانی اخیر با Halo Infinite که با وجود داشتن یک سرویس ده ساله در ابتدا، چشماندازهای مداوم بازی را مختل کرده است.
برخی از تغییراتی که در مجموعههای تلویزیونی Halo وجود دارد نیز به خوبی مورد استقبال قرار نگرفته است و اسپنسر به شدت به این فکر میکند که آیا این سریال میتواند از تأثیر بیشتری از سایر اقتباسهای بازی ویدیویی استفاده کند.
Head of Xbox Phil Spencer Reportedly Wanted the Gears of War Franchise to Have More Horror Elements