فیل اسپنسر در مورد کنسول دستی ایکس‌باکس صحبت کرد

Adam

عضو تحریریه
Jun 27, 2009
4,602
نام
alireza
xboxhandheld1.jpg

رئیس بخش بازی مایکروسافت در مورد آنچه که دوست دارد در یک کنسول دستی ایکس‌باکس ببیند صحبت کرده است. آقای فیل اسپنسر در مصاحبه با Polygon در مورد اینکه چگونه می‌خواهد تجربه بازی‌های ایکس‌باکس را در دستگاه‌های بازی دستی مانند Lenovo Legion Go و Asus ROG Ally و Steam Deck و حتی کنسول دستی ساخت مایکروسافت را بهبود ببخشد، صحبت کرد.

او گفت: تیم سخت افزار ایکس‌باکس در حال بررسی انواع مختلف سخت افزار است که بتواند کارهایی متفاوت انجام دهد. چه چیزی باید بسازیم که بازیکنان جدید را بتواند جذب کند؟ همچنین به بازیکنان اجازه دهد در زمانها و شرایطی بازی کنند که قبلا نمی توانستند بازی کنند.

اسپنسر ادامه داد: من از این واقعیت خوشم می‌آید که شرکتهای Valve، Lenovo و Asus وارد بازار کنسوهای دستی شدند. من می‌گویم که وقتی با آن دستگاه‌ها بازی می‌کنم، تقریباً بیشتر شبیه یک کنسول است تا رایانه شخصی. امتیاز آتها نه از 10 است. برند را فراموش کنید. چیزهایی که من را ناامید می کنند، بیشتر از سمت نرم افزار ویندوز هستند تا سخت افزار دستگاه‌ها، جایی که من احساس مالکیت می‌کنم. مثلاً من می خواهم بتوانم با یک کنترلر وارد پروفایلم شوم. آیا همه بازی های من آنجا هستند؟ آیا همه بازی‌های من با فایل‌های ذخیره‌ که می‌خواهم، در دسترسم هستند؟ من می‌خواهم بتوانم آپ xbox را به صورت تمام صفحه اجرا کنم و تمام فایلهای مربوطه‌ی من آنجا باشد.

صرف نظر از اینکه ایکس باکس قرار است کنسول دستی خود را عرضه کند یا نه، اسپنسر گفت که می خواهد سایر کنسول‌های دستی احساس کنند که یک ایکس‌باکس هستند.
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,359
نام
مــاکــان
دقیقا خودش داره به مشکلاتی که ویندوز روی این دستگاه ها بوجود میاره اذعان میکنه.
اینکه رابط کاربری ویندوز برای این کنسول دستیها اصلا آماده نیست.

برگ برنده استیم دک جلوی Asus , Lenovo و... همینه.
مابقی اصلا حس کنسول نمیدن.

حالا ببینیم خودشون چی توسعه میدن.
 

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,801
نام
شیخ صدرا
صرف نظر از اینکه ایکس باکس قرار است کنسول دستی خود را عرضه کند یا نه، اسپنسر گفت که می خواهد سایر کنسول‌های دستی احساس کنند که یک ایکس‌باکس هستند.

يه لحظه جواد خيابانى تسخيرش كرد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر