فیل اسپنسر بدنبال عرضه‌ی Halo و Gears of War و Fable روی playstation

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

kourooshkabir25

کاربر سایت
درود بر همه ای دوستان
109874

هفته‌ی گذشته گزارشی منتشر شد که مایکروسافت به دنبال عرضه‌ی Halo: Master Chief Collection برای پلی‌استیشن ۴ بوده اما در نهایت قرارداد مورد نظر اجرایی نشد. مدیر بخش اکس‌باکس طی مصاحبه‌ی با Kotaku تلویحا با تایید این گزارش احتمال عرضه‌ی بازی‌های انحصاری اکس‌باکس مثل Halo و Gears of War و Fable روی سایر پلتفرم ها رد نکرد
به گفته فیل اسپنسر:
"ایکس باکس صرفا یک شرکت کنسول ساز نیست بلکه به یک پلتفرم بازی تبدیل شده و تمرکز بخش ایکس باکس، cross-play و متصل کردن تمام گیمر های دنیا بدون در نظر گرفتن پلتفرم و کنسولی که برروی آن به انجام بازی می‌پردازند"
برای عمل به این سیاست مایکروسافت تصمیم گرفته تا تمام عناوین خودش علاوه بر PC و ایکس باکس ، بر روی سایر پلتفرم‌ها و کنسول‌های بازی عرضه کند.آغازگر این روند عرضه‌ی Xbox Live وCuphead و برخی عناوین کوچک برای سوییچ بود

109883


روندی که در نهایت بخش ایکس باکس به یک ناشر third party خواهد کرد
فیل اسپنسر:
" این یک روش غیرمتعارف برای بیان آن است. ایکس باکس یک پلتفرم، نه یک کنسول و مایکروسافت بدنبال راه های مختلف برای رشد و گسترش زیرساخت های این پلتفرم است . بازی ها برای گیمر ها و مردم اهمیت زیادی دارند اما برای ما اکوسیستمی یکپارچه که گیمر ها با هر دستگاهی با حقوق یکسان به ان دسترسی پیدا می کنن بسیار مهم و حیاتی است.
امروز عرضه Xbox Live روی سوئیچ، به ما این امکان میده که بازی های خودمون روی این کنسول عرضه و جامعه گیمر ها رو به هم متصل کنیم"
اسپنسر ادامه میده:
"اگر تعدادی از بازی های ایکس باکس برای سایر پلتفرم ها منتشر میشه به این معنا نیست که کنسول ایکس باکس در حال از بین رفتن .درنهایت داشتن یک کنسول ایکس باکس در خانه ها برای ترسیم اینده برند ایکس باکس در سالهای اینده بسیار مهم است "

109886

نکته مهمی که میشه از سخنان اسپنسر برداشت کرد این که شرط انتشار بازی های مایکروسافت روی سایر پلتفرم ها عرضه Xbox Live .قطعا همین شرط مانع از انتشار Halo: Master Chief Collection روی PS4 شده

109885

با توجه به سیاست های سخت گیرانه سونی در مقابل cross-play و انتشار سرویس های third party مثل EA Access بر روی پلی استیشن بعید به نظر می رسه در اینده نزدیک سونی با این شرط موافقت کنه . اما نیتندو با اغوش باز پیشنهاد مایکروسافت پذیرفته و در اینده شاهد عرضه بازی های بیشتری از طرف مایکروسافت برای سوئیچ خواهیم بود .

109884


اسپنسر در گذشته گفته بود تمرکز کنونی مایکروسافت اوردن پلتفرم خودش روی اندروید با بی شمار مخاطب . به عبارت دیگر، اگه به دنبال مکان بعدی برای بازی کردن بازی های ایکس باکس هستین ،تنها به یک دسته ایکس باکس و تلفن هوشمند نیاز دارین .

109882

 
آخرین ویرایش:
خب جناب فیل اسپنسر به جای این همه پیچوندن راحت میگفت
نه برنامه ای برای عرضه برای سایر پلتفرم ها نداریم :D
حقیقت اینکه هدف مایکروسافت عرضه بازی هاش برای تمام پلتفرم های ممکن

ببین اینی که میگی درسته... اینا میخوان بازی هاشون بیشتر در دسترس همه باشه و واقعا نمیخوان تو جایی وایسن...گیم پس و ویندوز 10 و سوییچ و XCloud و غیره و غیره...
بحث من سر کلیک بیت کردن بود... بابا این جا انجمن گیمینگ ـه. سایت خبری که نیستید بخواید از کلیک خوردن پول در بیارید... عقده لایک و کامنت خوردن هم خداییش دیگه خیلی ضایعس با این کارا :D
===
البته من بازم PS4 و PS5 رو کامل خارج از این قاعده میدونم... چون هر کدوم از موارد XCloud و ویندوز و سوییچ و XB1 و گیم پس و... هدف و جایگاه خاص خودش رو داره
PS4 کامل این وسط جای XB1 رو میگیره... شاید بیس پلیر بیشتری داشته باشه، اما نه تنها راه جدیدی برا بازی کردن ارائه نمیده بلکه جلوی ایکس باکس که همون کار رو می کنه هم میگیره
+ عرضه شدن XBL روی PS4 که شرط عملی شدن کل این داستانه هم با توجه به کارکرد کامل پلی استیشن با PSN عملا نشدنیه. عمرا سونی بذاره یه چیزی مثل XBL بغل PSN رو کنسولاش عرضه شه
 
لابد فکر کرده این کارو بکنه سونی انحصاریاشو میاره رو ایکس باکس
 
تاپیک به بیراه میره، اما استیم با کسی جنگ نداره، اپیک داره با دشمن فرضی میجنگه.
============
در هر صورت دیر یا زود این مرزها برداشته میشه، سونی نشون داده همیشه اولش سخت میگیره ولی بعدا راه میاد مثل EA Access .
کدوم گیمر پلی استیشنی بدش میاد که Halo/Forza روی کنسول مورد علاقش بازی کنه، همینطور برعکس Tlou/GT روی ایکس باکس.
اگر از دید گیمر نگاه کنیم چیزی که فکر و ایده آل اسپنسر بر پایه اون هست، واقعیت پیدا کردن این رویا فقط میتونه خبر خوب باشه، نه بد.

اما خب سونی کاملا روی فروش کنسول ها برنامه ریزی داره، جزو معدود قسمتهای درآمدزای شرکت هست (اگه نگیم بهترین نسبت به سرمایه گذاری)، شاید آینده اون در خطر دید با این حرکت.
من امیدوارم یجوری با هم به توافق برسن.
تو بشر جهت گیری به دلایل مختلف وجود ذاتی داره ! جنگ کنسولی از بین بره ، جنگ و کل کل پلتفرمی و شرکت ها که از بین نمیره ! اون هم نباشه ، ملت سر بازی ها جناح بندی میکنن و سنگسر میگیرن و طرف هم نارنجک می اندازن مثل فیفا و ...
..........
نگران نباشید به زودی شاهد نبرد تمام عیار سرویس ها و مشترکینشون خواهیم بود!

اینکه مایکرو همچین کاری می‌کنه ، پایان جنگ نیست ! بلکه پذیرش شکست تو یه زمینه از این تجارته !

در مورد اپیک و استیم هم که شرکت ها دارن تجارت خودشون رو میکنن ! این فن های استیم هستن که دارن با دشمن فرضی میجنگن
 
  • Sad
Reactions: Tolkien
اگه به 1 درصدم احتمالش باشه ، من که استقبال میکنم ... هم کلی پلیر برای مولتی بازی کردن پیدا میشه هم دعواهای کنسولی رو تایه مدتی میخوابونه تا وقتی که سونی یه سرویس مثل گیم پس معرفی کنه
 
  • Like
Reactions: X B I T B
بعید
مایکروسافت داره التماس میکنه سونی به خاطر PS NOW و کاهش درامد PLUS و سرویس های خودش قبول نمیکنه
سونی لب تر کنه halo infinite همزمان برای PS4 , 5 منتشر میکنه
اینارو از کجات داری در میاری ؟
بوی فنبوی بودنت تاپیک پر کرده:-&
 
آخرین ویرایش:
تو بشر جهت گیری به دلایل مختلف وجود ذاتی داره ! جنگ کنسولی از بین بره ، جنگ و کل کل پلتفرمی و شرکت ها که از بین نمیره ! اون هم نباشه ، ملت سر بازی ها جناح بندی میکنن و سنگسر میگیرن و طرف هم نارنجک می اندازن مثل فیفا و ...
..........
نگران نباشید به زودی شاهد نبرد تمام عیار سرویس ها و مشترکینشون خواهیم بود!

اینکه مایکرو همچین کاری می‌کنه ، پایان جنگ نیست ! بلکه پذیرش شکست تو یه زمینه از این تجارته !

در مورد اپیک و استیم هم که شرکت ها دارن تجارت خودشون رو میکنن ! این فن های استیم هستن که دارن با دشمن فرضی میجنگن
شکست؟ خبر داری مایکرو نسل بعد هم کنسول میده با سرویس گیم پس ؟ درمورد اکس کلاود چی که 3000 تا فقط کتابخونه بازی هاشه؟ مایکرو شکست رو با حداقل با یک نتیجه متوسط تغییر داد ، وارد یه زمینه ای جدید از تجارت شده که سونی فعلا از ورود به اون ابا داره ... اون هم تو زمینه سرویس های اشتراکی هست ، دونسل هست که سونی تو این زمینه داره دست و پا میزنه وگرنه برای جبرانش با مایکرو سر پشتیبانی آژور کلاودش از پلی استیشن قرار داد نمی بست
 
چندتا لایک ارزش اینجوری عنوان زدن و نتیجه گیری دلخواه کردن از یک مصاحبه ساده رو نداره، نکن برادر من نکن
ای بابا چه زود به اهداف شیطانی من پی بردین :D
شما لطف کن من از تاریکی های جهل نجات بده
وقتی رئیس بخش ایکس باکس تاکید میکنم رئیس بخش ایکس باکس میگه
Spencer: We should start, just so we’re clear, that it’s a memorandum of understanding. It’s the beginning of the kind of conversation. Sony and Azure looking at the future of cloud gaming. We look at what you’re going to need in order to be a future gaming platform—content, community, and cloud are things that we focus on—and there are only a couple of companies on the planet that really have a global cloud that can reach gamers everywhere. Today, it would be us and Amazon in terms of the scale. Google’s building their cloud.
So I think when you’re another gaming company and you’re looking for who you’re going to partner with, you could either go and invest tens of billions of dollars in trying to catch up, or you can figure out who your partners are. And the nice thing for us is—you can focus on Sony, you can focus on a lot of companies—we have this thing called Microsoft Game Stack. We announced it at GDC: it’s DirectX, it’s Windows Studio, it’s Azure. Even [Google’s Phil] Harrison when he was on stage announcing Stadia was showing Havok, was showing Digital Studio, was showing things that we build—we’re going to have platform components, as Microsoft and as our gaming org that competitors use. We do think about the strength that we get as our platform grows and having great partnerships with gaming companies helping us grow that platform strength is important to us.


Spencer: It’s just kind of counter to the strategy and what we are as a company. But I’ll say this: I actually think gaming is a better place because of the other brands that are there. In the last 20 years, the number of gamers on the planet has tripled. Gaming’s a $150-billion-a-year business, and it’s growing double digits. I don’t see us succeeding as necessarily requiring others to not succeed.

I’ve said this publicly before: I think the role that those other gaming companies play in gaming is critical. We’re a big publisher on those platforms. We have great relationships with them. So [instead of] blocking them so that it somehow kind of minimizes their impact on the future growth of gaming, I’d rather find ways of working with partners to help grow gaming. I just think it’s better, because it’s not a fixed market. It’s a market that’s growing. There are customers all over the planet that we haven’t reached that love to play video games.​

چه معنای داره ؟
 
ای بابا چه زود به اهداف شیطانی من پی بردین :D
شما لطف کن من از تاریکی های جهل نجات بده
وقتی رئیس بخش ایکس باکس تاکید میکنم رئیس بخش ایکس باکس میگه
Spencer: We should start, just so we’re clear, that it’s a memorandum of understanding. It’s the beginning of the kind of conversation. Sony and Azure looking at the future of cloud gaming. We look at what you’re going to need in order to be a future gaming platform—content, community, and cloud are things that we focus on—and there are only a couple of companies on the planet that really have a global cloud that can reach gamers everywhere. Today, it would be us and Amazon in terms of the scale. Google’s building their cloud.
So I think when you’re another gaming company and you’re looking for who you’re going to partner with, you could either go and invest tens of billions of dollars in trying to catch up, or you can figure out who your partners are. And the nice thing for us is—you can focus on Sony, you can focus on a lot of companies—we have this thing called Microsoft Game Stack. We announced it at GDC: it’s DirectX, it’s Windows Studio, it’s Azure. Even [Google’s Phil] Harrison when he was on stage announcing Stadia was showing Havok, was showing Digital Studio, was showing things that we build—we’re going to have platform components, as Microsoft and as our gaming org that competitors use. We do think about the strength that we get as our platform grows and having great partnerships with gaming companies helping us grow that platform strength is important to us.


Spencer: It’s just kind of counter to the strategy and what we are as a company. But I’ll say this: I actually think gaming is a better place because of the other brands that are there. In the last 20 years, the number of gamers on the planet has tripled. Gaming’s a $150-billion-a-year business, and it’s growing double digits. I don’t see us succeeding as necessarily requiring others to not succeed.

I’ve said this publicly before: I think the role that those other gaming companies play in gaming is critical. We’re a big publisher on those platforms. We have great relationships with them. So [instead of] blocking them so that it somehow kind of minimizes their impact on the future growth of gaming, I’d rather find ways of working with partners to help grow gaming. I just think it’s better, because it’s not a fixed market. It’s a market that’s growing. There are customers all over the planet that we haven’t reached that love to play video games.​

چه معنای داره ؟
به نظرم بهتره هرجا اسپنسر اسمی از سونی اورد فکر نکنی مایکرو سافت داره له له میزنه که با سونی همکاری کنه ... اتفاقا یکی از بی اهمیت ترین شرکتهایی که میشه بهش راجع به همکاری فکر کرد سونی هست ... نسبت به اندروید یا پی سی که قابلیت جابه جایی پذیری دارند واقعا مزیتی نداره درضمن که بعضی بازی های روی این دو سکو نیستن و مشتری های جدید تری نسبت به سونی داره ، به نظرم این جای حرفت واقعا برداشت شخصی که هیچ ، فن بوی پسند بود :D:D:D
مایکروسافت داره التماس میکنه سونی به خاطر PS NOW و کاهش درامد PLUS و سرویس های خودش قبول نمیکنه
سونی لب تر کنه halo infinite همزمان برای PS4 , 5 منتشر میکنه

اون شرکتی که التماس میکنه سونی باید باشه نه مایکرو ، که وقتی رقیب تازه واردی مثل گوگل پا به صنعت میزاره دست به دامن مایکروسافت یا آمازون میشه ...
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or