فیلم Deus Ex با الهام از District 9 و Looper ساخته میشود

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
deus-ex-600x300.jpg

نویسنده و کارگردان فیلم Deus Ex: Human Revolution در صحبت هایی گفته اند ، اکثر فیلم های ساخته شده از روی بازی ،اثار بزرگ و در خور توجه ای نیستند و به همین دلیل ما نمیخواهیم فقط در تلاش برای ساخت یک فیلم بازی دیگر باشیم . Scott Derrickson کارگردان فیلم آینده Deus Ex است که از فیلم های معروف او میتوان به ( Sinister, The Exorcism of Emily Rose ) اشاره کرد . از طرفی نویسنده فیلم C. Robert Cargill هم در اخرین کار Scott Derrickson یعنی (Sinister) با او همکاری کرده ودر حال حاضر نیز مشغول نوشتن نمایش نامه ، برای فیلم Deus Ex: Human Revolution میباشد .

نویسنده فیلم ، اقای Cargill طی مصاحبه ای با Crave Online گفت :
" فلسفه عمده کار ما این است که قرارنیست یک فیلم بازی دیگر بسایم ، ما در حال ساخت یک فیلم cyberpunk هستیم . ما به این موضوع نگاه میکنیم که در بازیهای ویدئویی چه کارکرد هایی وجود دارد و چه اتفاق هایی نیفتاده . واقعا چیزهایی که از دست رفته است ، همان چیزهایی است که مخاطب میخواسته . مخاطبانی که به دیدن فیلم Deus Ex میروند ، دوست دارند چیزهایی زیادی را خارج از { محتوای اصلی سری } فیلم Deus Ex ببینند و آن چیزهای تکراری از یک بازی نیست " .
Cargill بعد ها اضافه کرد :
" ما در تلاش برای ترویج فیلم هستیم و واقعا مدل فیلمی که ما به دنبالش هستیم همانند فیلم های District 9 and Looper,و Inception است . این ها ( فیلمها ) مدل هایی از آنچه که ما انجام دادیم است . "

تریلری از این فیلم منتشر شده که اینجا میتوانید انرا ببینید .


Sinister_Ethan_Hawke.jpg


MOE CHARIF در نقش احتمالی ADAM JENSEN

منبع
 
آخرین ویرایش:

Miesam

کاربر سایت
Sep 23, 2005
6,142
نام
Miesam Sh
هرچی فکر می کنم تشابهی بین Looper و District 9 با Deus Ex نمی بینم :d جز اینکه همشون تو آینده ان
باز منطقه 9 خوب بود اون یکی لوپر که عملا اینقدر فیلم مزخرف و در پیت و بی در و پیکر بود که آدم بعد از هر دقیقه اش به خودش فوش میداد چرا حجمشو برای این فیلم گذاشته :D.
 

Red Dead

کاربر سایت
Jun 16, 2010
1,659
نام
سیاوش
به جای اینکار ها از نسخه اول بازی الهام بگیرن،آخه کجای looper با اون داستان الکی پیچیده اش به داستان فلسفی deus ex میخوره؟
 

ADU_Tank

کاربر سایت
May 26, 2011
1,269
نام
Ali
با توجه به سابقه آقای Scott Derrickson امیدوارم فقط فیلم ترسناک درست نکنه از این بازی:d
مثلا آدام جن زده میشه؟!...:d
 

Muse

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,273
نام
عارف
حالا یه کاری میکنن با deus ex که حتی یه کلمه راجع به Illuminati و اتفاقای پشت پرده و سیاست و ... توش نبینیم و کلا یه فیلم اکشن میسازن! میترسن بخورنشون :d
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
حالا یه کاری میکنن با deus ex که حتی یه کلمه راجع به Illuminati و اتفاقای پشت پرده و سیاست و ... توش نبینیم و کلا یه فیلم اکشن میسازن! میترسن بخورنشون :d

با تریلری که من از فیلم دیدم ! ( هر چند چیزی مشخص نبود ) اما به نظر میسره یه جورایی با یه داستان از نوع توطئه تکنولوژیکی و روباتی روبرو هستیم که شاید رگه هایی از سیاست توش باشه ! شاید ! اصل اتفاقات و داستان بازی که مبناش روی اعتراض به دنیای سیاه ماشینی و کامپیوتری از سیاست مدارست . فقط امیدوارم محتوای داستانی خوبی داشته باشه . البته این و بگم که استایل فیلم خیلی عالیه به نظرم .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر