فیلم جدیدی از Silent Hill معرفی شد

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,712
بر کسی پوشیده نیست که فیلم بازی ها غالبا با بازخوردهای منفی از طرف هواردارن مواجه می شوند و منتقدین نیز در اکثر اوقات امتیازات کمی به آنها می دهند. اما فیلم Silent Hill سال 2006 که توسط فیلمساز فرانسوی Christophe Gans ساخته شد، یکی از معدود فیلم بازیهایی است که توانست با وفاداری به المان های بازی و خلق دقیق و پر جزییات شهر مه آلود Silent Hill ، نظر مثبت هوادارن و منتقدین را به خود جلب کند. حالا Christophe Gans با اعلام در دست ساخت بودن فیلم جدیدی از سری Silent Hill طرفداران خود و این فرنچایز محبوب را خوشحال کرد.

Gans طی مصاحبه ای که با یک وبسایت فرانسوی داشت اعلام کرد با همکاری Victor Hadida ( تهیه کننده سری فیلم های Resident Evil ) بر روی پروژه فیلم جدید Silent Hill کار خواهد کرد. وی افزود : “این فیلم  همواره به اتمسفر شهری کوچک در آمریکا که توسط...

Continue reading...
 
Last edited by a moderator:

z2s sas

Fear Inoculum
کاربر سایت
Jun 15, 2008
1,712
نورمن ریداس توش بازی نمی کنه؟ :D
بعید میدونم کریستوف از ستاره در فیلمش استفاده کنه. به خصوص نورمن ریدوس با توجه به اتفاقات کونامی و p.t و کوجیما و....
ایشون همیشه به منابع اصلی اثر وفادار بوده که قاعدتن در مورد سایلنت هیل، 4 عنوان اصلی این سری بازیها منبع الهام برای ساخت فیلم خواهد بود. و از اونجایی که طی یک مصاحبه نسبت به نسخه دوم فیلم ابراز انزجار کرده و گفته که هرگز این فیلم رو ندیده، این معنی رو میده که از غربی سازی سایلنت هیل پرهیز خواهد کرد.
نسخه دوم هم در اصل به ایشون پیشنهاد شده بود ولی به خاطر اینکه تهیه کننده ازش یه فیلمی شبیه فیلم های re میخاسته، از کارگردانیش انصراف داده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر