فوتبال از نگاهی دیگر|Fifa Street REVIEW

s.e.p.e.h.r

کاربر سایت
Aug 18, 2011
486
نام
sepehr
65751942805089843171.jpg


بازی پیشین fifa street با المان های جذاب و طنز و گرافیک و صداگذاری زیبا توانست گامی بلند را برای ارائه ی یک بازی کامل بردارد اما بعضی اشکالات نسخه ی پیشین مانند باگ های زیاد باعث شد که بازی نتواند آن طور که باید و شاید مورد توجه قرار گیرد.
حال نسخه ی بعدی بازی ارائه شده است و میتوان گفت مکمل بازی پیشین است.
در زیر به نقد و بررسی این عنوان میپردازیم.

70327352397326956610.jpg


مطمئنا وقتی برای بار اول بازی را تجربه میکنیم متوجه میشویم که بازی به سوی طبیعی شدن گام برداشته است و دیگر مانند نسخه ی 2008 تکنیک های غیر طبیعی و یا هیکل های طنز(!)را شاهد نیستیم.
این امر برای خیلی از ططرفداران خوشایند اما برای برخی ناخوشایند است اما مطمئنا همه از سیستم جدید بازی لذت خواهند برد.

25569868873037276517.jpg


نکته ی مثبتی که از این بازی میتوان نام برد استفاده از تیم های واقعی است که پیش از آن در بازی ناموفق pure football آورده شده بود.
بازی دارای مود های متفاتی است که بهترین آن ها را میتوان مود فوتسال بازی دانست که از دو بخش اصلی دیگر پیشی گرفته.
Last man standing هم تناسب زیبایی بین موفقیت و سختی پدید آورده که این مود از فرعیات زیبای بازی است.

12364587321303376329.jpg


متاسفانه نقش تکنیک و دریبل در این بازی بسیار کم رنگ تر از پیشین است و این امر در مود فوتسال به اوج خود میرسد و طوری میشود که در سختی HARD بازی فقط با پاسکاری میتوانید به گل برسید.
موتوری که بازی با آن ساخته شده است همان موتور گرافیکی FIFA 12 یعنی IMPACT ENJINE است.
محیط بازی به زیبایی طراحی شده است و شاید برای اولین بار در این سری به طراحی چهره ی بازیکنان بسیار دقت شده است.

همانطور که میدانید IMPACT ENJINE بر پایه ی فیزیک و برخورد های بازیکنان هست و همین امر باعث بالارفتن هیجان بازی شده است و همچنین فیزیک بازی را تا حد بسیار زیادی ارتقا داده است.(چیزی که در نسخه ی پیشین اصلا خوب کار نشده بود)
در کل میتوان گفت که گرافیک بازی بسیار خوب عمل کرده و توانسته نظر منتقدان بسیاری از سایت ها را به دست آورد.
موسیقی بازی در سطح بسیار بالایی قرار دارد و همخوانی بسیاری با زمین بازی دارند و با=رای مثال در هر زمین آهنگ های محلی آن جا پخش می شود.
EA در بخش صداگذاری بازی سعی کرده که خاطرات کودکی مخاطبان خود را زنده کند برای مثال وقتی توپ به خارج از زمین می رود بازیکنان ناراحت میشوند و با یک دیگر حرف میزنند و ابراز تاسف میکنند.
تماشاگرانی که در کنار زمین هستند نیز بازیباز را در بازی راهنمایی میکنند و به تشویق و یا اعتراض به او میپردازند.

79292556445488790198.jpg


لازم است که توضیح مختصری درباره ی last man standing بدهم.در این مود هر بازیکنی که گل بزند از بازی بیرون میرود و تیمی که گل زده یک بازکن را از دست میدهد و به این ترتیب 4بازیکن یک تیم باید گل بزنند تا بازی تمام شود.
بخش دیگری هم در این بازی وجود دارد World Tour نام دارد ، در این بخش شما می توانید تیمی را با مشخصات دلخواه خود طراحی کنید و پا به مسابقات محلی بگذارید .
مُد آخر هم Panna Rules نام دارد که سه نقطه در سه تا از ناحیه های زمین قرار دارد که بازیکنان باید برای رسیدن به آن ها و حذف آن ، حرکات نمایشی انجام دهند .
در کل پیشنهاد میکنم که اگر میخواهید در کنار دوستان خود لحظاتی جذاب و پرهیجان داشته باشید این عنوان را تجربه کنید و از بخش چند نفره ی آن لذت ببرید.

نکات مثبت:گرافیک-صداگذاری و موسیقی-استفاده از تیم های واقعی-طبیعی تر شدن بازی-بخش چند نفره ی بازی-مود های گوناگون در گیم پلی-خاطره انگیز-طراحی چهره ی خوب بازیکنان
نکات منفی:کم رنگ شدن تکنیک ها در بازی-سرعت بازی پایین آمده است

جذابیت:9

گرافیک:9

صدا گذاری:10

بخش چندنفره:9

کنترل: 8

نمره کل:9
 

Heska

کاربر سایت
Jan 13, 2010
2,550
اتفاقا بدون دریبل اصلا نمیشه فوتسال رو برد
این رو به یاد داشته باش کمبود های شخصی در بازی نباید در نقدش تاثیر داشته باشه
موفق باشی
 

RISEN474

کاربر سایت
Oct 28, 2011
10
نام
اميرمحمد
سلام

صادقانه اگه فقط هدفتون در بازي گل زدن هستش در بالا ترين درجه هم ميتونيد با پاسكاري گل بزنيد,اما اگه ميخوايد از بازي لذت بيشتري ببريد و گلهاي زيبا هم بزنيد اونوقته كه به دريبل احتياج پيدا ميكنيد,در واقع هنر دريبل زني از يه كار ضروري به يه ابزار اضافي براي لذت بيشتر بردن تبديل شده كه بدون ياد گرفتنش ميتونيد بازي رو پيش ببريد,در كل من از بازي راضيم چون عاشق واقعي بودنشم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر