خبر رسمی فروش 2 میلیون نسخه‌ای بازی Palworld در 24 ساعت

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
عنوان اپن ورلد و مولتی پلیر Palworld که به‌تازگی عرضه شده، شروع فوق‌العاده‌ای داشته و توانسته تا از همین حالا به فروش 2 میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند. با بازی‌سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.

بازی Palworld

به گفته استودیوی Pocketpair، بازی تنها در 24 ساعت اول از عرضه خود موفق شده تا چنین فروشی را تجربه کند. Palworld در 19 ژانویه (29 دی) به‌صورت ارلی اکسس عرضه شد و اینطور که به‌نظر می‌رسد، موفق شده تا توجه بازیکنان زیادی را به‌خود جلب کند.

در همین حال استقبال عالی کاربران استیم از بازی نیز باعث غافلگیری افراد زیادی شده است. طبق اطلاعات درج‌شده بر روی SteamDB، بازی Palworld موفق شده تا بر روی این پلتفرم به بیش از 696,194 بازیکن همزمان دست یابد. Palworld با پشت سر گذاشتن عناوین محبوبی مانند امانگ آس، ایپکس لجندز، جی تی ای 5 و والهایم، این میزان از پلیرهای همزمان را بر روی استیم جذب کرده که در نوع خود قابل توجه است. در حال حاضر بازی در لیست بالاترین تعداد بازیکنان همزمان بر روی استیم، در رتبه یازدهم قرار دارد.

مراحل توسعه بازی Palworld به مدت بیش از سه سال طول کشید. تیم توسعه‌دهنده بازی در ابتدا متشکل از تنها 4 نفر بود، اما به مرور زمان مقیاس اعضای تیم و البته ساخته آن‌ها گسترش یافت. سازندگان اعلام کرده‌اند که در حال کار بر روی حالت PvP، قابلیت کراس پلی، Palهای بیشتر و همچنین بهبود دادن سیستم بیلدینگ بازی هستند.

بازی Palworld هم‌اکنون بر روی رایانه‌های شخصی، ایکس باکس سری ایکس|اس و همچنین سرویس گیم پس در دسترس است.
 

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق اطلاعات درج‌شده بر روی SteamDB، بازی Palworld موفق شده تا بر روی این پلتفرم به بیش از 696,194 بازیکن همزمان دست یابد.
در حال حاضر بازی در لیست بالاترین تعداد بازیکنان همزمان بر روی استیم، در رتبه یازدهم قرار دارد.
خب سرعتش خیلی بالاست. تو این چند دقیقه ای که داشتم تایپ میکردم بازی Goose Goose Duck رو هم پشت سر گذاشت و الان با 702,897 پلیر همزمان، به رتبه دهم رسیده. :D :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر