فروش یک عدد لایسنس ارجینال انتی ویروس 2013 Bitdefender Total Security

Dexter-67

کاربر سایت
Jun 22, 2007
650
نام
OmidPrime
Rating - 0%
0   0   0
فروش یک عدد لایسنس ارجینال انتی ویروس بیت دیفنر 2013 توتال سکوریتی یک ساله که فقط 9 ماه از آن باقی مانده به قیمت 15 هزار تومن
خریداری شده از این سایت به همراه پشتیبانی آنلاین در صورت هر گونه سوال

فروخته شد
توضیحات :
ه تنها امنیت...
بلکه امنیتی آرام!






در صورتی که شما یک دانشمند در زمینه موشک اتمی باشید، یک آنتی ویروس تا چه میزان می تواند موثر باشد تا بتوان از آن به طور کامل استفاده کرد؟
خلبان خودکار بیت دیفندرمی تواند تمامی تصمیم های امنیتی را بی سر و صدا برای شما بگیرد – و این امکان را برای شما فراهم سازد که بدون مزاحمت و ایجاد کندی، از PC خود لذت ببرید.
هرگز نگران نباشید که هکرها اطلاعات امنیتی شما را دوباره سرقت کنند!BitdefenderSafepay™ به طور خودکار تمامی صفحات بانکداری اینترنتی و خرید اینترنتی شما را در یک جستجوگر امن زرهی مجزا باز می کند.


arrow.png
پرداخت امن بیت دیفندر - به طور خودکار هکرها را به وسیله باز کردن تمامی صفحات بانکداری آنلاین شما در یک مرورگر امن و مجزا در پشت سدها نگه می دارد.


arrow.png
اسکن توزیع کننده – اسکن توزیع کننده، مقاطع زمانی را برای انجام اسکن تمامی سیستم شما پیدا می کند و به کار می برد که استفاده از منبع سیستم پایین تر از آستانه معینی باشد. به این روش بیت دیفندردر فعالیت های کاربر ایجاد اختلال نمی کند و بر پاسخدهی سیستم تاثیر نمی گذارد.


arrow.png
Bitdefender Autopilot™ -خلبان اتوماتیک™تجربه ای بدون زحمت را فراهم می سازد و تصمیمات امنیتی را بدون اینکه شما را در میان بگذارد اتخاذ می کند. این به معنای عدم هشدار، صفحات مزاحم و ناخواسته و نیاز به پیکربندی است.


***** داده های شخصی–از اینکه داده های حساس (مانند هر چیزی،حتی شبیه به عدد امنیت اجتماعی شما) از کامپیوتر خارج شود جلوگیری می کند.




لینک دانلود توتال سکیوریتی بیت دیفندر 2013 :
برای ویندوزهای 32 بیتی
برای ویندوز های 64 بیتی


لینک دانلود توتال سکیوریتی بیت دیفندر 2013 به زبان فارسی :
برای ویندوزهای 32 بیتی
برای ویندوز های 64 بیتی



 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر