فروش بازی Mortal Kombat 11 به 12 میلیون نسخه رسید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
استودیوی ندررلم و شرکت Warner Bros. Interactive Entertainment رسما اعلام کرده‌اند که تاکنون 12 میلیون نسخه از بازی Mortal Kombat 11 به فروش رفته است. با بازی سنتر و جدیدترین اخبار بازی همراه شوید.
بازی Mortal Kombat 11 Ultimate

شماره یازدهم سری Mortal Kombat که در آپریل سال 2019 منتشر شده بود، اکنون به فروش 12 میلیونی در سراسر جهان رسیده و بدین ترتیب فروش کلی این مجموعه، برابر با 73 میلیون نسخه است. همچنین Mortal Kombat Mobile نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و تاکنون بیش از 138 بار توسط کاربران دانلود شده است.

آقای اد بون، یکی از خالقان سری در مورد دست‌یابی فروش این مجموعه به 73 میلیون نسخه گفته: «هنگامی که حدود 30 سال پیش Mortal Kombat منتشر شد، من هیچ‌وقت خواب این را هم نمی‌دیدم که بازی به مجموعه‌ای که امروز می‌بینیم تبدیل شود و نسخه‌های آن در مجموع بیش از 73 میلیون نسخه بفروشند. ما تعدادی از پر اشتیاق‌ترین طرفداران دنیا را داریم و بابت حمایتی که در سال‌های اخیر از خود نشان دادند، از آن‌ها متشکریم.»

نسخه آلتیمیت آخرین محتوای عظیمی بود که به مورتال کامبت اضافه شد و مواردی مانند پشتیبانی از کنسول‌های نسل نهم و کامبت پک 2 (شخصیت‌های ملینا، رمبو و رین) را در بر داشت. استودیوی NetherRealm اخیرا اعلام کرده که اکنون به‌طور کامل بر روی پروژه جدیدی متمرکز است و از این رو، پشتیبانی از Mortal Kombat 11 پایان می‌یابد.​
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر