فروش بازی Cyberpunk 2077 به بیش از 13 میلیون رسید

Ludens

Fallen Angel of the Night
Loyal Member
Dec 7, 2015
5,382
طبق اعلام کمپانی لهستانی سی دی پراجکت، بازی Cyberpunk 2077 علی‌رغم لانچ ناپایدار خود موفق شده تا تاریخ 20 دسامبر بیش از 13 میلیون نسخه بفروشد. با بازی سنتر و جدید ترین اخبار بازی همراه باشید.

بازی Cyberpunk 2077


همان‌طور که گفته شد، این آمار تا تاریخ 20 دسامبر (30 آذر) محاسبه شده است. نکته مهمی که وجود دارد این است که آمار منتشر شده ریفاندها و درخواست‌های بازگشت مبلغ کاربران (تا تاریخ ذکر شده) را در بر ندارد و از این رقم کسر شده‌اند.

استودیو CD Projekt Red پیش‌تر اعلام کرده بود که تعداد پیش‌خریدهای سایبرپانک 2077 بر روی همه پلتفرم‌ها به 8 میلیون نسخه می‌رسید. بدین طریق، می‌توان گفت که فروش ده روز اول بازی چیزی حدود 5 میلیون نسخه بوده است. در هر صورت، 13 میلیون رقم بالایی محسوب می‌شود و بازی‌های زیادی وجود ندارند که در روزهای ابتدایی عرصه به چنین عددی برسند.

سازندگان به‌تازگی آپدیت 1.06 بازی را منتشر کرده‌اند که به‌لطف آن، مشکل معروف حذف فایل سیو بازیکنان پس از رسیدن به حجم 6 مگابایت رفع شده است. با اینحال، اعلام شده که پچ‌های بزرگ بازی در اوایل سال 2021 (ژانویه و فوریه) منتشر خواهند شد.

در پایان شما می‌توانید بررسی بازی Cyberpunk 2077 را از بازی سنتر مطالعه کنید.

Continue reading...
 

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,736
بزرگ ترین کلاهبرداری تاریخ (؟) :D

به نظرم 8 یا 9 میلیون تا روزه عرضه فروخته بود (پیش فروش) حالا یعنی نزدیک 4-5 میلیون هم توی این چند روزی که آمده فروخته ، که خوب نقدا و همه چیز مشخص شده و رو شده :D اتفاقا خیلی جالبه اینقدر این کمپانی اعتبار داره و بازی هایپه که بازم بعد از عرضه و این همه مشکلات داره مثله بنز میفروشه xD
 
  • Like
Reactions: saeed_sg

Muhammadreza

The High Priest of Chaos
Gold User
Oct 24, 2020
256
زمانی که فقط هشت میلیون نسخه فروخته بود، خودشون گفتن به سوددهی رسیدیم. حالا بعد از تنها دو هفته از انتشارش به فروش سیزده میلیونی رسیده. بعد یک عده اشک شادی توی چشاشون جمع شده بود که رویاشون، ورشکست شدن این کمپانی، در حال تحققه.
موفق باشید دوستان!
 

TWO-FACE2

کاربر سایت
Jun 21, 2013
165
زمانی که فقط هشت میلیون نسخه فروخته بود، خودشون گفتن به سوددهی رسیدیم. حالا بعد از تنها دو هفته از انتشارش به فروش سیزده میلیونی رسیده. بعد یک عده اشک شادی توی چشاشون جمع شده بود که رویاشون، ورشکست شدن این کمپانی، در حال تحققه.
موفق باشید دوستان!
کسی که برای ورشکست شدن cdpred خوشحال میشه گیمر نیست و مخالف گیمه:|
درسته اشتباهاتی کردن و باید درس عبرت بگیرند که فقط متوجه مدیرای شرکته اما بقیه عوامل کارشون درسته
 

Shayan Gamer

کاربر سایت
Oct 14, 2020
19
مگه اولین باره همچین چیزی در این ژانر عظیم action rpg می بینیم ؟! :D

فال آوت و مس افکت و دوس اکس هر کدوم در گذشته سقوط آزادهای خیلی بدی داشتن... فراز و نشیب جزء جدایی ناپذیر این ژانره دیگه... :D
 

milad3d

کاربر سایت
May 3, 2012
397
فک نکنم هیچ گیمری در هیچ پلتفرمی دوست داشته باشه cdpr ورشکست بشه...چون واقعا روح جدید با بازی های گذشتشون به صنعت گیم دمیدن....

من خودم به عنوان کسی که دارم مجانی سایبرپانک رو بازی میکنم امیدوارم باگ های بسیار زیادش سریعتر رفع بشه...
ولی اگه قرار بود ۶۰ دلار پولشو بدم اصلا چنین بازی رو قابل دفاع نمیدیدم و صددرصد کم کاری سازندگان هستش
 
آخرین ویرایش:

erfank96

کاربر سایت
Jan 20, 2015
299
نام
عرفان
این بازی نسحه pc اش کاملا قابل بازیه ... مخصوصا با اپدیتای جدید و در اینده بهترم میشه و فروش رو این پلتفرم تضمین شدس چون خیلیا کاری به دوستان مثلا منتقد و طرفداران (کارمندان :D) بعضی استودیو ها ندارن ... کنسولا نسل8 ام قطعا از این به بعد بهتر میشن چون همه بسیج شدن که درس کنن بازیو تو cdpr و قطعا هم درست میشه ... همون طور که قبلا گفتم با اولین dlc بازگشت همه به سوی اوست B-)
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر